TYYNY sänkykaverina

Vierailija

aiheeni on ehkä naurettava, mutta tuntuu kun mulla ei olis ikinä mitään merkitystä mieheni vieressä(ei asuta yhdessä),muuten kun illalla ja aamulla. kun menen mieheni kainaloon tai yritän ottaa kiinni, on sillä tyyny kainalossa josta ei voi päästää irti. tää huvittaa ja vihastuttaa :D. kerran myös käyny niin että ku nukuin vieressä ja menin ottamaan keskellä yötä kiinni ni tönäs pois mut siitä. ja kerran myöäs vetäny mun tyynyn itelleen kainaloon ja oon siis jääny ilman tyyynyä :D.

Kommentit (5)

Vierailija

pointtini oli se, että miten saan tämän loppumaan.. mieheni ei itsekkään tiedä siitä että tönii mua poisja väittää että on aina ihan unessa eikä tajua. ei ole kiva tuntea aina samanlailla kun nukkuis "yksin". sama sitten nukkua omas kämpässä ja oikeesti yksin!

Vierailija

Ikävä sanoa, mutta minusta tuntuu ettet oikein voi tehdä mitään tuon asian eteen. En oikein usko että miehesi itsekään voisi unikäyttäytymistään muuttaa.. Et sinäkään voi vaikuttaa siihen mitä nukkuessasi teet. En usko että miehellesi olisi ihan sama nukutko siinä vieressä vai omassa kämpässäsi, vaikka ei sitä nukkuessaan osoittaisi. Mitä jos yrittäisit itsekin keskittyä öisin siihen nukkumiseen ja jättäisit sylikkäin olemisen niihin aamuihin ja iltoihin?

Vierailija

Olen meein kanssa samaa mieltä. Asialle tuskin voi tehdä muuta kuin tottua miehen tai nukkua vaihtoehtoisesti yksin. Ei kuorsaavatkaan miehet usein tiedosta kuorsaavansa. Ellei halua käyttää korvatulppia, kuorsaajaankin täytyy vain tottua:D.

Vierailija

Poikaystäväni ystävä joka on kihloissa antoi poikaystävälleni vinkin miten nukkua paremmin. Ystävä tarvitsi yölle viisi tyynyä jotka hän sijoitteli ympärilleen ja yhtä hän halasi jotta sai paremmat yöunet. Onneksi poikaystäväni ei halunnut kokeilla tätä "vuorautuu", en tiedä mitä ystävän kihalttu oikein tykkää siitä, kun toinen nukkuu tyynyjen keskellä eikä hali kihlattuaan.

Vierailija

mariia t.myös minun poikaystäväni on "tyynynhalailija", mutta en tee siitä mitään ongelmaa. Itse en kuitenkaan osaa nukkua/nukahtaa kasvot toista päin. Alussa se totta kai hieman ihmetytti, mutta totuin nopeasti. Nytpä sitten on käynyt niin että on molemmilla öisin tyyny kainalossa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat