Matkustelu & matkakohteet

Vierailija

Kertokaahan mistä maista tai paikoissa olette haaveilleet käyvänne tai haluatte takaisin uudestaan? Kertoilkaa omia haaveitanne ja matkakokemuksia ym. mukavaa :)

Itse rakastan matkustelua ja niin hullulta kun se kuulostaakin (olen ollut n. 10 kertaa lentokoneessa),niin lentopelko on meinannut iskeä. Mietin että voiko johtua, että kun on kaikkea chaibaa maailmalla ollut,niin alitajuisesti sitten vaikuttaa.
Itse pidän Kreetasta, Espanjasta, Portugalista, Parnu on myös ihana paikka kesällä :) Haaveilen, että pääsisin joskus käymään Islannissa ja joissain Espanjan saarista. Kreikkaan haluaisin uusiksi. Ei ole miun mieli tehty Suomen oloihin:D

Kommentit (11)

Vierailija

olen kanssa paljon matkustellut, koko Eurooppa on tullut kierrettyä porukoiden kans matkailuautolla ja sitten ihan lentsikallakin kaikissa paikoissa. Ehkä koskettavin paikka on ollut Venezuelan saari Isla de Margarita. Siihen paikkaan rakastuin. Ei ollut ainakaan sillon turistirysä, paikalliset ajeli amerikanraudoilla ja kaikki oli vähän sinne päin, rentoa letkeää menoa juuri niin kuin reggaeton. Köyhyyttähän siellä on paljon eikä mikään hygienisin paikka, mutta voi sitä kulttuuria <3 surffareita joka paikassa ja ilma niin ihanan lämmin. Sinne haluaisin vielä matkalle, myös manner Venezuela kiinnostaa. Ainoa miinus se johtaja siellä..
Malediivit, Maksiko, California ja pääsiäissaaret ovat paikkoja, joista olen paljon lukenut ja haluan vielä nähdä. Toki ne ovat kaukana ja kalliita, joten pari vuotta saa töitä tehdä ennenkuin voi lähteä. Myös eläminen Espanjassa on aina ollut haave, lento lähtee 18.8 ja au pairiksi menen :)

Vierailija

Oon käyny kreikassa 3kertaa,meillä koko perhe tykkää siitä paikasta,eli sinne on pakko päästä aina uuestaan ja uuestaan!:) ite kans pelkään ain jotaain et se kone tyyliin joutuu laskeutuu johonki mereen: d mut ei onneks viel ainakaa konees oo mitään tapahtunu!: >

Vierailija

Ens viikolla pitäis lähteä Mallorcalle lomailemaan 2 viikoksia :P Ei oo tullut ikinä käytyä Viroa, Ruotsia ja Teneriffaa kummemmissa paikoissa, joten on kyllä ihana nyt lähteä lämpöiseen.

Vierailija

Mä oon käyny bulgariassa sunny beachillä. Ihan mukava rantaloma oli, sopivan lämmintä, hyvät ja halvat ruuat ja juomat. Shoppailumahdollisuudet oli aika rajalliset ku joka paikassa oli samat vaatteet, mutta ihan kivaa iltatekemistä oli kierrellä. Mun mielestä siellä on aika tärkeetä olla hyvä hotelli, ainaki me oltiin siellä aika paljon. Mutta tosiaan siellä ei oikeen oo mitään kateltavaa, ihan ok paikka kuitenki. Me tykättiin sillon kovasti, mutta ei välttämättä kiinnosta lähteä uudestaan ainakaan ihan lähiaikoina.

Tänä kesänä mennäänki sitten Barcelonaan :) Saa nähdä minkälaiset muistot sieltä jää.

Vierailija

itse oon ollu yli 10 kertaa thaimaassa ja taas olen jouluna 25.12 lähdössä 2,5 vk sinne ihanaan paratiisiin:) Kävin tasan kerran Kanarialla, enkä toiste mene! Ooon kattonu serranon perhettä ihan ensimmäisistä jaksoista lähtien ja kyllähän sitä aina välillä mieleen tulee että tekis mieli lähtee espanjaan kuuntelemaan sitä ihanaa molotusta:D

Vielä kun sais ton miehen mukaan lähtemään thaimaaseen niin kaikki ois hyvin :)

Vierailija

No en ole matkustellut niin paljon, mutta ne muutamat matkat joita olen tehnyt ovat olleet upeita.. Olen käynyt Tuhkolmassa, Roomassa, Lontoossa ja Torquayssa. Jos pitää suuren kaupungin jylinästä niin kannattaa tutustua Roomaan ja Lontooseen. Torquayssa olin kielikurssilla ja se oli aivan mahtava paikka.:) Upea rantakaupunki Englannissa meren rannalla. suosittelen.. enemmänkin haluaisin vielä matkailla.. ja seuraavaksi voisi olla jonkin rantaloman vuoro yhdessä kavereiden kanssa..

Vierailija

minä olen lähdössä kaverini kanssa Torquayhin kielikurssille ensi kesänä! En ole käynyt Ruotsia kauempana ja olisi kiva käydä Saksassa, se on ollut mielessäni jo kauan, ja pääsisi omaa saksan kieltä parantamaan :)

Vierailija

Olen lähdössä alle kuukauden kuluttua Saksaan puoleksi vuodeksi vaihtoon, joten tuota Keski-Eurooppaa tulee sit varmaan kierreltyä toi syksy :) Odotan niin innolla tuota reissua, tai ei siitä voi enää minään reissuna puhua, asumaanhan sinne menen :)
Tänä kesänä kävin kavereitteni kanssa Riiassa. Riika on suht halpa paikka, riippuu tosin aika paljon, missä shoppailee :) Mut isolla kaveriporukalla reissu oli todella kiva, kierreltiin kaupunkia, koluttiin kapakoita ja käytiin päivän reissu Jürmalassa.

Toivon, että saisin tulevaisuudessa matkustella joka vuosi. Mieluusti lähtisin myös työskentelemään ulkomaille ja kierteleen palloa joksikin aikaa :) Ja tämä kaikki pitäisi siis keretä tekemään ennen kuin alkaa perhettä perustamaan...

Vierailija

Minä olen matkustellut vain Virossa, Ruotsissa ja Espanjassa. Nyt lähdin kuukausi sitten au pairiksi Saksaan, koska tahdon oppia puhumaan saksaa ja täältä on lyhyempi matka matkustella. Varsinkin naapurimaat tulee koluttua täällä ollessa. :)

Vierailija

Ite olin kolmisen vuotta sitten kaks viikko Kiinassa Shanghaissa,oli kyllä mahtava reissu.Sitten pari vuotta sitten olin viikon Kyproksella.Marraskuussa lähden viikoksi Saksaan.Tukholma on myös tullut tutuksi,samoin kuin Tallinna.

Erika88
Seuraa 
Liittynyt29.6.2009

Olen käynyt Kööpenhaminassa, Riiassa ja tietysti Tallinnassa, Tukholmassa ja Pärnussa. Näistä paras reissu oli Pärnu, koska sieltä on vähiten huonoja matkamuistoja.

Olen käynyt aurinkolomalla Kanarian saarilta Puerto Ricossa ja Lanzarotella. Kreikan saarista Kos ja Kreeta on tullut katsastettua. Sitten olen käynyt myös Bulgarian Albenassa.

Marraskuun lopussa suuntaan Teneriffalle, katsotaan, millaiset muistot siitä paikasta jää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat