Matkustelu & matkakohteet

Vierailija

Kertokaahan mistä maista tai paikoissa olette haaveilleet käyvänne tai haluatte takaisin uudestaan? Kertoilkaa omia haaveitanne ja matkakokemuksia ym. mukavaa :)

Itse rakastan matkustelu ja niin hullulta kun se kuulostaakin (olen ollut n. 10 kertaa lentokoneessa),niin lentopelko on meinannut iskeä. Mietin että voiko johtua, että kun on kaikkea chaibaa maailmalla ollut,niin alitajuisesti sitten vaikuttaa.
Itse pidän Kreetasta, Espanjasta, Portugalista, Parnu on myös ihana paikka kesällä :) Haaveilen, että pääsisin joskus käymään Islannissa ja joissain Espanjan saarista. Kreikkaan haluaisin uusiksi. Ei ole miun mieli tehty Suomen oloihin:D

Kommentit (8)

Vierailija

Ollaan menossa poikaystäväni kanssa Roomaan marraskuussa, juhlimaan vuosipäiväämme. Kertokaa ihmiset kivoja paikkoja siellä, normi nähtävyyksien lisäksi!! Olemme varmaankin majoittumassa GOLDEN TULIP BELLAMBIANAAN, kertokaa kokemuksia jos olette käyneet! Kiitos =)
En ole koskaan matkustanut minnekään ja olen ihan älyttömän innoissani.

Vierailija

Palaan Thaimaaseen vielä joku päivä. Olin about vuosi sitten siellä yli puolen kuun lomalla, pienessä Cha-amin kylässä. Aivan mahtava paikka, koska siellä näki vain oikeaa kulttuuria, eikä auringossa kellottelevia turisteja kilometri kaupalla. Puolen tunnin ajomatkan päässä oli kaupunki Hua Hin, jossa oli villiä yöelämää tarjolla, sekä ostoskeskuksia shoppilua varten. Matkalta tarttuikin mukaan matkalaukullinen uusia vaatteita. ((:

Suosittelen kaikille, joiyta kiinnostaa oikea kulttuuri, eikä yli hinnoitellut turistirysät.

Vierailija

Tykkään kanssa matkustelusta ihan älyttömästi! Kun olin pieni, niin perheen ja perhetuttujen kanssa kierreltiin Eurooppaa telttaillen monena kesänä eli monissa maissa oon käynyt (Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Alankomaat, Tsekki, Unkari, Viro). Sit noiden lisäks oon käynyt Venäjällä, Latviassa, Gran Canarialla (Espanja), Maltalla, Korsikalla (Ranska)ja Sardinialla (Italia).

Uudestaan haluaisin matkustaa kaikkiin noihin maihin, mutta etenkin Maltalle, Korsikalle, Sardinialle ja Unkariin :) Ja tietty Ruotsiin ja Saksaankin.

Lisäksi oon aina halunnut matkustaa Yhdysvaltoihin (etenkin New Yorkiin ja Las Vegasissa ja Los Angelesissakin olis kiva käydä), Pariisiin, Roomaan, Islantiin, Australiaan, Uuteen-Seelantiin, Thaimaahan, Balille, Malediiveille ja kaikkiin ihaniin paratiisimaihin yleensäkin! Ah, haluan matkustella <3

Opiskelen matkailualaakin ;)

Vierailija

Mä en oo koskaan missään Euroopan ulkopuolella matkustellu, mutta Kreikalle oon menettäny kokonaan sydämeni :D Voisin muuttaa sinne joskus! Ihan täydellinen. Jotenkin tykkään niitten kulttuuristaki.

New York on kuulunu kuitenkin aina matkahaaveisiin, ja sinne on ihan pakko päästä ens vuonna.

Vierailija

Korea, Irlanti, Kreikka, Viro. Siinä mun tähänastiset matkakohteet, ja vaikka vain muutama, niin jokainen maa on kyllä ihan erilainen.

Koreaan olis tarkotus taas mennä oman kullan kainaloon joskus helmikuun aikoihin. Ihanan halpaa shoppailua ja kahviloita, englantia puhutaan melko huonosti.

Japani on se unelmalomakohde johon en vieläkään ole päässyt...

Vierailija

Olin pari kuukautta sitten kaverini kanssa Mallorcalla ja oli aivan mahtavaa! vaatteita löysi halvalla ja kun molemmat olemme aika rankkoja bilettäjiä niin mallorca oli kuin taivas tähänkin touhuun! yhdessä yökerhossa esim kaikki coctailit 2,5 e ja niitä baareja tosiaan oli joka nurkassa! oli myös ihanan lämmintä ja upeat hiekkarannat!

Erika88
Seuraa 
Liittynyt29.6.2009

Palasin juuri maanantaina Teneriffalta, jossa olin viikon. Matka sujui muuten hyvin, mutta menolento oli neljä tuntia myöhässä. Olin pyytänyt myös maanantain töistä vapaaksi, mutta olisinkin voinut mennä maanantaina töihin, jos olisi ilmoitettu lennon myöhästymisestä..

Teneriffa on kaunis saari. Säät suosivat melko hyvin, ainoastaan parina päivänä oli sen verran tuulista, ettei voinut ottaa aurinkoa. Silloin shoppailin. Kävin myös La Lagunan kaupungissa ja Tagananan vuoristokylässä, joka sijaitsee 600 metrin korkeudessa. Oli huikeat maisemat ja kapeat tiet! Todella ainutlaatuinen ja mieleenpainuva kokemus.

Olen käynyt Teneriffan lisäksi muillakin Kanarian saarilla, nimittäin Lanzarotella ja Las Palmasissa. Olen käynyt myös Kreikan saarista Kosilla ja Kreetalla, josta Kreeta oli ehdottomasti parempi paikka. Siellä on paljon puhtaampaa. Sitten olen käynyt Bulgarian Albenassa kuutisen vuotta sitten. Kaupungilomilla olen käynyt Riiassa, Kööpenhaminassa, Pärnussa, Tallinnassa ja Tukholmassa.

Must visit-paikkoja minulla on Uusi-Seelanti, Irlanti, New York, Australia ja Pariisi.

Vierailija

Me ollaan lähdössä tyttöporukalla 1.1 thaimaaseen taas kerran:D Äiti, sisko ja minä lähdetään kerrankin vaan kolmisteen ulkomaille, ja tietenkin kohde on thaimaa! Ollaan oltu nyt 7 kertaa thaimassa, ja aina vaan uudestaan ollaan menossa. Poikaystävä ei suostu lähtee kun ei oo koskaan käyny ruotsia kauempana, ja metsästys aina jää sillon väliin kun näin talvella lähdetään, harmi :( Käytiin kerran Kanariansaarilla, ja se viikko oli ihan tuskaa, kun ollaan totuttu thaimaan lämpöön (viimkes oli varjossa +45 :D ) niin kanarialla oli liian kylmä meille:D

matkustelu on ihanaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat