Nibiru 2012.kuolemanpelko

Vierailija

hei. mulla on joku tajuton pakkomielle kattoo netistä kaikkia maailmanlopun ennustuksia ym. nyt olen jo vuodenpäivät seurannut juttuja nibirusta ja se vaikuttaa jotenkin järkeenkäyvältä.Tällaiset isot asiat saa ahdistumaan aika lailla. Onko muita "pakkomielteisiä" tai muuten asiasta kiinnostuneita?

Kommentit (12)

Vierailija

Itse tykkään lukea näitä maailmanloppu juttuja ja muita ennustuksia. Jotkut niistä ovat ihan mahdollisia ja jotkut ovat pelkkää hupia. Itselle ei tule mitään ahdistumisia, sillä epäilen, että maailmanloppu tulee vielä. Tosin, inkat vai maiat, ennustivat vuoden 2012 maailmanlopun. Mahdollista kyllä, mutta sen näkee sitten. Silloin olen 19 ja jos se maailmanloppu todella tulee, vedän luultavasti pääntäyteen alkomahoolia ja ehkäpä päätän päiväni omin tahdoin.

Mutta huomioikaa, että se on melko epätodennäköistä!

Vierailija

Maailmanloppua on ennustettu jo tuhansia vuosia sitten ja aina uudelleen aj uudelleen. Milloin ennustajana on kirkko ja milloin jokin muu taho, koskaan ne eivät ole toteutuneet. Mielestäni kyseiset ennusteet ovat täyttä hölynpölyä, eikä niihin kannata uskoa. Uskon vain tieteellisesti perusteltuihin asioihin.

Vierailija

Niin no sanonpahan vaan, että jos todella pelkää maailmanloppua, niin ehkä kannattaa siinä tapauksessa mennä ulos nauttimaan elämästä. Sitä suuremmalla syyllä.

Vierailija

Tosin, inkat vai maiat, ennustivat vuoden 2012 maailmanlopun.

maya intiaanit eivät ole ennustaneet maailmanloppua vaan uudenaikakauden alun..!!

Vierailija

Niin eli kaikki tuhoutuisi ja alkaisi alusta :)

En tiiä, Jimiltä tuli joskus dokumentti tästä ja olin ihan sekaisin sen jälkeen. soitin vissiin äitillekin sen jälkeen :D mut onneks ei oo enää vaivannut.

Vierailija

En usko maailmanloppuun, usko kuitenkin, että ihmiset tuhoutuvat varmasti joskus vuosien vuosien päästä, mutta maailma on ja pysyy ja täällä jatkaa elämää erilaiset eliöt ja eläimet sun muut. Vähän niinkuin ennen ihmisiä dinosaurukset sun muut...

Vierailija

Maapallon ulkopuolisten uhkien sijaan lähtisin ehkä kuvittelemaan maailmanloppua ihmiskunnan omien toimien seurauksena, ecosysteemin ylikuormituksena, eli saastutuksena, tai sitten ehkä ydinsodan muodossa.

Vierailija

Hei kaikki!Muistakaa että ne pyramidit rakennettiin nibirun komeetta pommituksien suojaksi egyptiin aavikolle johon vedenpaisumuksetkin kuivuu.

T:Keksijä

Vierailija

Lainaus:

Hei kaikki!Muistakaa että ne pyramidit rakennettiin nibirun komeetta pommituksien suojaksi egyptiin aavikolle johon vedenpaisumuksetkin kuivuu.

T:Keksijä

ai nii ja sen pyramidin nousu kulmakin on laskettu komeettojen maahan tulo kulman kanssa yhteen eli ne komeetat ei kovin hyvin siihen pyramidiin osu.

Vierailija

Minulla on ihan kamala pelko tuosta 2012 maailmanlopusta ja se ahdistaa kamalasti! tosin yritän järjellä selittää miksi en siihen usko, mutta jotenkin tuntuu että siitä asiasta puhutaan joka puolella.! Jotenkin on hassua kun miettii sitä maijojen kalenteria vai mites se nyt kirjotetaankaan niin sehän loppui 2012 vuoteen, ensinnäkin ; myös meidän kalenteri loppuu joka vuosi ? eikös se ole ihan järkevää? ja toiseksi onko mahdollista että joku on niin pitkän ajan takaa pystynyt ennustamaan tälläisen asian. Välillä tuntuu että uskottelen vain itselleni ettei se voi pitää paikkaansa.! aion kuitenkin juoda sinä päivänä kamalat kännit, ja jos mun mies on töissä niin sitten istun vanhempien luona :D

Vierailija

Tietenkin jos haluaa etsiä maailmanloppua, niin tästä on hyvä syy aloittaa panikointi: tämän päivän Etelä-Suomen Sanomissa on juttu miehestä, joka uskoo maailmanlopun tulevan toukokuussa 2011. Perusteluna jutulle oli se, että kyseinen päivä on sama päivä kuin Raamatun vedenpaisumuksen alkamispäivällä (eli siis se Nooan arkki-juttu) ja kuulema Raamatussa sanotaan, koska se tapahtuu uudestaan. Eli turhaan te sitä vuotta 2012 pelkäätte, kun ei tarvitse elää kuin toukokuuhun asti niin me kaikki hukutaan.

Itse en maailmanloppuun usko, enemmänkin siihen, että kolmas maailmansota tulee ja sen seurauksena kuolemme kaikki. Ja sekään ei ole kovin todennäköistä. Turha sitä kalenterijuttua on pelätä, vaikka myös kiinalainen kalenteri loppuu päivään 22.12.2012. Ne, jotka ovat varmoja, ettei maailmanloppua tule, suosittelen liittymään Facebook-tapahtumaan nimeltä 2013.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat