kun seksi jännittää

Vierailija

Tilanne on tämä: Olen kiinnostunut eräästä miehestä, jonka tiedän harrastaneen seksiä USEAN henkilön kanssa. Itse olen pienen elämäni aikana harrastanut seksiä tasan kaksi kertaa. Haluja kyllä löytyisi, mutta ei välttämättä yhden yön jutut kiinnosta. Haluaisin todella tämän ihastuksen kanssa harrastaa seksiä, mutta jännittää todella paljon pettyykö hän huonoihin taitoihini. Vähäistä kokemustani en haluaisi mainostaa.. Kuinka siis toimia? Kertokaahan vinkkejä kuinka relata asian suhteen :)

Kommentit (4)

Vierailija

En usko että mies pettyisi sinun 'huonoihin taitoihin'. Kyllä se menee sitten ihan luonnostaan ja mies luultavasti sitten opastaa sinua :) Hyvin se menee että turhaan jännität.

Vierailija

yleensä miehet vain innostuvat enemmän jos kerrot hänelle ettet ole ollut usean miehen kanssa. turhat jännitykset pois ja rohkeasti vain :D

Vierailija

Itselläni oli aikoinaan hieman samanlainen tilanne, tosin olin tuolloin vielä neitsyt. Aloin tapailla yhtä poikaa, joka oli hieman "paha poika" ja jonkumoinen "playeri". Sitten parin viikon tapailun jälkeen hän vitsillä heitti aiheesta ja minähän ajattelin, että nyt jos ei koskaan. Sitten kun tilanne tuli, yritin peitellä kokemattomuuttani ja kaikki kävi kuin luonnostaan. Mitään suurempaa suhdetta meille ei koskaan syntynyt. Joskus ollaan tavattu yö elämässä ja vietetty mukavia helliä hetkiä ilman, että kumpikaan tahtoisi mitään muuta.

Olin toisaalta hyvin onnellinen, että sain ensimmäiseksi ns. kokeneen. Hän aikalailla osasi hyvin neuvoa ja kertoi mitä, miten tahtoi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat