Tyyli-ikonisi ?

Vierailija

Eli kenen tyyliä ihailet eniten ?

Kuvaako tyyli myös omaa tyyliäsi ?

Kommentit (10)

Vierailija

Mun tyyli-ikoni on Marilyn Monroe, kuten varmaan voi arvata nimimerkistä. Ihailen myös Audrey Hepburnia ja Dita Von Teesea.
Tällainen tavis tosin ei saa montaa tilaisuutta pukeutua ja laittautua samalla lailla kuin Marilyn Monroe / muut julkkikset. Tietenkin pienet asiat vaikuttaa paljon ja tykkäänkin korostaa omia vartalon muotoja.

Vierailija

Katie Price (Jordan)
Angelina Jolie
Christina Aguilera

Ainakin tuossa on kolme tyyli-ikonia :) kyllä mulla osaksi on jokaiselta vähän samallainen tyyli mut en ala kopioimaan muita ihmisiä koska haluan olla omaitseni :) Omalla tavallaan jokainen noista saa mut ihaileen heitä persoonan tai muun taidon kautta.

Vierailija

Minulla nämä ovat aika kaukana toisistaan ja vaihtelee tosiaan fiiliksen mukaan, mutta ainakin Alexa Chung, Kate Moss, Audrey Hepburn
ja ysl:n, bottega venetan, balenciagan, balmainin ja stella mccartneyn luomuksista saa ideoita, mutta tottakai oma maku määrää paljon

Vierailija

Omia tyi-ikonejani ovat The Hillsistä tuttu Lauren Conrad, Paris Hiltoninkin ystävänä tunnetu Nicole Richie sekä näyttelijä Jessica Alba.

Tyylini on samankaltainen ja ideoita haeskelen omaan tyyliini myös näiden ihmisten pukeutumisesta. Mitään suoria copycat versioita en koskaan tee, mutta ideoita on mukava katsella.

Vierailija

Salma Hayek ehdottomasti! =) Todella kaunis Nainen isolla ännällä - upea iho, upeat hiukset, tautisen kaunis keho sen olematta silti mitenkään tyrkky, ihana tyylitaju, kyky olla läsnä ja näyttää olevansa ihan tavallinen nainen vaikka onkin superstara =) Muodokas, kiharatukkainen, lattari. Tyyli varsin vaatimaton mutta kuitenkin naisellinen ja tyylikäs - mitään verrareita harvemmin näkee salmalla muttei kuitenkaan ylipuettu. Maanläheinen ihminen ja maanläheinen ulkonäkö - Salma on samaan aikaan täydellinen ja ihan tavallinen tallajainen. Paljon pieniä stereotypian rikkovia yksityiskohtia, jotka tekevät Salmasta kuitenkin persoonallisen. Salma on Salma eikä voi sekoittaa kehenkään muuhun !

Kyllä, Salman tyyli kuvaa myös omaa tyyliäni. =) Pidän usein mielessä Salman kun haen sitä omaa juttua - ne usein korostavat parhaalla lailla minua. Salman kehonmuoto on varsin samantyylinen kuin minulla - lyhyet jalat, pehmeät muodot, ei hirmukapeaa vyötäröä, uhkea hoikkanakin - tosin minulla rintojen ollessa ihan a/b-kuppia ja salmalla isompina :) Salman myötä opin olemaan itsestäni ja kehostani ylpeä - kesti kauan ja monenmoista ongelmaa ja hakemista ollu matkan varrella, mut salman myötä sitä oppi ymmärtämään ja _sisäistämään_ että kauneutta on niin monenlaista, eikä löydy vain yhtä kaikkia miellyttävää piirrettä. Esimerkiksi omien luonnonkiharoitteni kanssa tein sovun ja lopetin päivittäisen suoristamisen kun huomasin että usein se ihmisen oma hiuslaatu näyttää parhaimmalta ja sitä kannattaa korostaa - esim juuri Salmalla kiharat näyttävät paremmalta kuin suoristetut hiukset, joskin nekin varsin tyylikkäät ovat! :) Ja opin myös hyväksymään kehoni että halusin tai en, ja laihduttaisin kuinka paljon tahansa niin muodot ja luut on missä on ja oon aina persevä ja muodokas - ja se voi olla varsin kaunista kunhan ei korosta liikaa muttei kuitenkaan pukeudu telttoihin. Salma oli myös eka ihminen jolla huomasin olevan vahvat leukaperät - ja niiden näyttävän hyvältä vaikkei olekaan perinteiset sydämenmuotoiset kasvot - ja tein sovun omien forrester-leukojeni kanssa. :)

Aika tunnepitoista oma tyyli-ikonius Salma Hayekiin, mutta johtuupi just tuosta että itsetunto on kehittynyt Salman myötä ihan huimasti! =) Kun aiemmin tuli ihailtua naisia jotka ovat a) ihan erilaisia keholtaan b) ihan erilaisia kasvoiltaan c) eri etnisyys d) eri tyyli ymym, niin vikaanhan sitä meni. Varsin rauhallinen tunne tuli siinä vaiheessa kun teki sovun itsensä kanssa ja pyrkii korostamaan tyylillä hyviä puoliaan, eikä peittämään niitä huonoja. Että niitä tyyli-ikoneja kannattaa myös joskus hakea, ja miettiä josko joku toinen voisi olla lähempänä sitä itseä - silloin voi turvallisin mielin kokeilla eri tyylejä, värejä, kampauksia ym siltä ihmiseltä, ja ne mitä todennäköisimmin näyttävät hyvältä.

Tullut muuten huomattua että aika monen naisen kauneusihanne on todella lähellä sitä omaa ulkonäköä =D Hassu piirre. Hakeutuu ihannoimaan ihmistä jolla on samanmuotoista ruumiinrakennetta, kasvonmuotoa, tyyliä. Ovatko muut cosmolaiset huomanneet saman?

Vierailija
minnamaaria
Tullut muuten huomattua että aika monen naisen kauneusihanne on todella lähellä sitä omaa ulkonäköä =D Hassu piirre. Hakeutuu ihannoimaan ihmistä jolla on samanmuotoista ruumiinrakennetta, kasvonmuotoa, tyyliä. Ovatko muut cosmolaiset huomanneet saman?

Voi olla, että, kun tyyli- / kauneusikonina on joku omanlainen julkkis, niin hyväksyy helpommin omankin kehon. Mutta poikkeuksia on aina, kuten aiemmin topicissa oon sanonut, mun tyyli-ikoneja ovat Marilyn Monroe, Audrey Hepburn ja Dita Von Teese. Mulla on myös muotoja, kuten Marilynilla, mutta ei niin voimakkaasti, vaaleat hiukset on myös. Dita Von Teeseen ja Audrey Hepburniin en voi niin samalla tavalla samaistua, mutta ihailen heitä silti.

Vierailija

Halle Berry. Oli tukka yhdessä vaiheessa melkeen samanlainen kuin Hallella (se lyhyt tukka) ja tykkään myös sen vaatetyylistä. Itsellä myös samankaltaisia vaatteita paljon.

Vierailija

Noniiin,.. Mulla on muutamia joita sekoittelen

skinssin Effy ja nimenomaan effy
sid vicious
avril lavigne (joskus, (nykyään vähemmän))
Mischa Barton
gwen stefani
ja sitten juhlapukeutumisessa otan huomioon: satinen moulin rougesta, Marilyn Monroen ja Dita von teesen..

..eli jotain tyttömäistä glamrockia sekoitettuna grungeen :D eh.. öö.. oikeastaan pitäs mainita viel Lily Allen joka on uusin ja ehkä paras.. Hiuksissa sit no, niis ei oo ketää..

Vierailija

Tykkään niin monien tyylistä..

Christina Aguilera (varsinkin aiempi Stripped-levyn aikainen tyyli)
Lady GaGa :D
Dita Von Teese
Nicole Ritchie
Chloe Sevigny
Lily Allen

Ei näy mun pukeutumisessa..tykkään niin monenlaisesta etä mun pukeutuminen on yhtä sotkua..pitäis yrittää löytää joku yhtenäinen linja tälle :D aina vaate-ongelmia!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat