Epilaattorit

Vierailija

Olen harkinnut jo pitkään että ostaisin epilaattorin. Hintaerot on kuitenkin aika suuret (30-100e) Eli ovatko nuo vähän halvemmat epilaattorit sitten yhtä hyviä kuin kalliimmat ? Entä sattuuko epilaattorin käyttäminen ja jos sattuu, niin tottuuko siihen kipuun sitten jossain vaiheessa ? ja voiko epilaattoria käyttää intiimialueisiin ?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

hankin epilaattorin joka maksoi 80e viime vuonna. nyt hinta on pudonnut puoleen joten se on suht halpa. Itse en usko että hinnoilla on hirveästi väliä mutta yritin katsoa jonkun hyvän merkin. Aluksi eppi sattui/nippasi jaloissa ja bikinirajoissa, ja aiheutti ihottumaa. mutta kun aikansa käytti ei tuntunut enää pahalta ja ihottuma katosi. huonoasia epilaattorissa on että karvojen täytyy antaa kasvaa n. 3mm että lähtee hyvin joten en käytä sitä hirveästi jalkoihin. kainaloissa ei käytä ollenkaan tekis varmaan kamalan kipeää. muuten hyvä laite. suosittelen, ja kannattaa lukea käyttöohje huolellisesti.

Vierailija

En usko että hintaerolla on hirveästi väliä. Epilaattori sattuu, mutta kipuun tottuu. Itse ajan kainalot (sattuu aluksi, mutta jos sen tekee säännöllisesti niin karvan kasvu hidastuu tai lakkaa kokonaan), lisäksi teen brassin epilaattorilla (huomattavasti halvempaa kuin kosmetologi). Tosin kaikkein intiimeimpiä alueita (kuten häpyhuulet) sillä ei saa ajettua, ei jotenkin tartu kiinni. Suosittelen että parin päivän päästä ajosta kuorii ihon; silloin karvan kasvaessa takaisin voi hyvällä tuurilla välttää pahiten tulehtuneet iho huokoset.

Vierailija

Onpa hyvä, että Jellyfish aloitit keskustelun epilaattoreista. Tuolla karvakeskusteluissa ym. kun aiheen kysymykset sivuutetaan turhan usein.

Voisivatko arvoisat epilaattoroijat kertoa, minkämerkkisiä epilaattoreita käytätte? Entä kauanko karvat pysyvät nyppimisen jälkeen poissa?

Vierailija

Huhhu.. Meitsi osti tänään epilaattorin, ja tietenki olin heti kainalokarvojen kimpussa! Se sattuu ihan *elvetin paljon :(
En oo vielä pystyny vetää kaikkia karvoja pois, mun pitää pitää vähä taukoa ku se nipistää niiiiiin... mutta ainaki se vetää ne karvat juurineen pois :D

Vierailija

Hankin epilaattorin pari viikkoa sitten. Hintaa sillä oli noin 40€ (sain sen aika edullisesti). Parhaiten epilaattori on toiminut kainaloihin ja bikinirajaan. Sääriin jää ikävästi karvoja...
Olen ollut kuitenkin ihan tyytyväinen epilaattoriin näin lyhyen käytön jälkeen. Ja kipuun tottuu varmasti :D

Vierailija

epilaattorin makuun pääsee kun nyppii pinseteillä karvoja pois ja sitten kuvittelee miltä se tuntuu kun se tapahtuu "tekemättä itse mitään" ja monta kertaa nopeammin.

Mua sattuu epiloiminen enemmän ku nyppiminen koska se kone nippasee niin arvaamattomasti. Melkein itku pääsee ennenku saan esim molemmat sääret epiloitua..

Vierailija

Kun alotin epiloinnin, en voinu ees ite epiloida kainaloita, koska se sattu niin sairaasti. Piti pyytää sisko apuun:D Mutta nykyään, noin neljän vuoden jälkeen, kipu on lähestulkoon hävinnyt, tai ainakin vähentynyt huomattavasti. Säärien epilointi sattuu myös alkuksi, mutta siihen kyllä tottuu. Bikinirajaa en ole voinut koskaan kivun takia epiloida. Siihen kyllä käytän pinsettejä, joten voin sanoa, että mielestäni pinseteillä nyppiminen on huomattavasti kivuttomampaa kuin epilointi. Tähän voi vaikuttaa myös se, että kainaloissa ainakin epilaattori saattaa napata pienen palan ihoakin mukanaan:(

Vierailija

aloitin epiloinnin tuossa viime jouluna. Ja käytin ainakin pari kuukautta tuota alottelijoiden nyppijää, oli muuten huomattava helpotus! Bikinirajoihin käyttö sattui mielestäni niin paljon, että en ole vieläkään tottunut, en edes alottelijoiden nyppijällä (jossa tosiaan niitä pinseteitä on puolet vähemmän :D) Käytän braunin silk épiliä. Sääret pysyy kuivina, mutta karvattomina viikon verran. ruhjeita en ole saanut, sillä käytän ns. pakastepussia, hyödyllistä eikä tosiaan satu niin paljoa!

Vierailija

Epilaattori ei kyllä sovi herkille ihmisille..

Minä oon tyytyväinen ostamani epilaattoriin :) On niin ihanaa nyt kun ei tarvitse joka päivä/joka toinen päivä sheivaa kainalo karvat pois :)

Mun epilaattori makso 45€ :)

Vierailija

ja viel palatakseni tohon obh nordica epilaattoriin niin se ajaa karvat erinomaisesti 72 pinsetin iskua oliko se sekunnissa! tosi hyvä!
itse käytän sitä! ja ei oo ku juhannuksen jälkee tarvinnu ajaa ku 2 kertaa (eli kerran kk!)

Vierailija

Uskoisin, että halvemmat mallit ajaa saman asian kuin kalliimmatkin. Mun epilaattori maksoi noin 80 euroa ja olen ollut siihen tyytyväinen. Aluksi epilointi vähän nipistelee, mut ei mun mielestä satu ja muutaman ajelun jälkeen siihen nipistelyynkin kyl tottuu. Bikinirajaan en ole epilaattoria edes kokeillut, luulen, että kirpaisee liikaa.

Vierailija

Mä kokeilin kerran epilaattoria ja mun iho räjähti ihan punaiseksi ja pilkulliseksi, eikä oo sen jälkeen parantunut normaaliksi, jalassa edelleen sama punainen kohta ja kokeilin jouluna :O Ei vissiin oikeen sovi mun iholle...

Vierailija

Mä en myöskään epilaattoria suosittelisi, mutta se on niin ihosta ja karvasta kiinni kenelle sopii :D mulla on herkkä iho ja paksut ihokarvat, ja tolla yhdistelmällä ei ainakaan nättiä jälkeä tullut. Sattui niin pirusti ja iho oli punertava ja tosi ruman näköinen jälkeen - eivätkä puolet karvoista edes lähteneet irti!

Mutta tosiaa, ei kai sitä ennen tiedä kun kokeilee, että sopiiko epilaattori sinulle vai ei :)

Vierailija

Totta, epilaattori ei sovi kaikille. Mullakin on herkkä iho, mutta juuri siksi koen epilaattorin tosi hyväksi, koska ei tarvitse sitten ihoa ärsyttää millään ylimääräisillä aineilla liikaa. Kun yleensä ne kemikaalit minua ärsyttävät, ei juurikaan se epilointi. En voi esim. käyttää ollenkaan mitään karvanpoistovoiteita, koska iho räjähtää niin pahasti, että täytyy melkein lääkäriin mennä. :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat