hiukset..

Vierailija

mulla on kauhian kuiva hiuspohja ja on tullu vähän hilsettäkin...

mitä shampoota teidän mielestänne kantsis käyttää..?

Kommentit (6)

Vierailija

XZ:n hilseshampoo on kuulemma todella hyvä tuote :)

Ja muuten, kun käytät shampoota, niin käytä aina samaa. Jos usein vaihtaa shampo merkkiä niin siitä tulee hilsettä!!

Vierailija

Kerran ostin silloiselle boyfrendilleni body shopista hilseshampoota ja toimi erittäin hyvin. En nyt nimeä enää muista, mutta tuoteselostuksessa luki, että se auttaa jos on hilsettä.

_glitter_
Seuraa 
Liittynyt12.5.2009

Kampaamoista löytyy yleensä parhaimmat shampoot. : ) Itse ostin ennen aina perus kaupasta, mutta vaikka joutuu maksamaan vähän enemmän, niin kyllä ne hiustenhoitotuotteet mitä siellä myydään niin voittaa.

Vierailija

no oiksohan toi head shoulders kuivalle hiuspohjalle tarkoitettu shampoo..sehän on hilse shampoo..
mitä mieltä ootte siitä?
onks kokemuksia..?

Vierailija

näin parturi-kampaajana olen nähnyt paljon erilaisia hiuspohjia. kampaamoista ostettava goldwellin inner effect sarjassa oleva calming shampoo on ollut kovasti kehuttu ainakin meillä. siihen kuuluva hiusvesikin on ollut todella suosittua kutiavalle ja kuivalle että hilseilevälle hiuspohjalle.

Vierailija
Sussuw_

XZ:n hilseshampoo on kuulemma todella hyvä tuote :)

Ja muuten, kun käytät shampoota, niin käytä aina samaa. Jos usein vaihtaa shampo merkkiä niin siitä tulee hilsettä!!

ite taas oon kuullu että ei kannata aina samaa merkkiä käyttää..
ja ite vaihdan usein, eikä oo hilsettä tullu..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat