Kannattaako vielä yrittää?

Vierailija

Olen seurustellut pian 3 vuotta mieheni kanssa. olemme asuneet noin puolitoista vuotta yhdessä. Mieheni on suhteen alussa pettänyt minua kaksi kertaa, mutta annoin ne anteeksi. sen jälkeen hän ei ole koskenutkaan keneenkään muuhun.

Noin kuukausi sitten menin itse tekemään saman tempun erään kaverin kosteiden synttäribileitten jälkeen.. siitä asti on hävettänyt ja kaduttanut niin hirveästi. Kerroin kullalleni asiasta ja hän tietenkin suuttui ensin , mutta juttelimme monta tuntia ja sovimme että yritämme vielä. Olemme myös riidelleet paljon ennen tuota mokaani.

Sen pettämisen jälkeen emme ole riidelleet niin paljoa jne. uskon että se johtuu siitä, että silloin me pitkästä aikaa juteltiin kunnolla asiat läpi ja mietittiin mitä halutaan ja mitä ollaan valmiita tekemään suhteen eteen.

Nyt olemme onnellisia ja kumpikaan ei enää voisi kuvitellakaan pettävänsä toista, ei olla riidelty paljoakaan ja näytetään toisillemme kuinka paljon rakastetaan.

Ainut asia joka vaivaa, on se, että kun poikaystäväni äiti sekä isäpuoli saivat tietää tuosta jotain kautta, niin he ovat alkaneet vältellä minua, ei tunnu enää mukavalta käydä heillä kylässä jne.. myös kultani isosisko on hieman "nyrpeämpi" minua kohtaan, ei puhu paljoa ja katsoo halveksuvasti.

Monet puhuvat, että miksi ihmeessä me ollaan yhdessä, meidän pitäisi erota jne... Onko järkeä kuunnella muita kun NYT on kaikki hyvin? meidän suhteella oli tosi huono kausi jonkin aikaa sitten , siihen sisältyi paljon pettymyksiä, riitoja, pahaa mieltä ja surua, mutta nyt suhde on muuttunut.

Toki tätä on kestänyt vasta kuukauden, mutta uskotteko, että suhde voi muuttua koko loppu elämäksi ja tuo kaikki mennyt jää vain menneeksi? Kummatkin uskomme siihen, mutta muut eivät.

Kommentit (7)

Vierailija

Hmm... aika tuhtia tekstiä... itse olisin häipynyt aikaa sitten, mutta jos asiat ovat nyt mielestäsi oikeasti hyvin niin kai sitä pitää yrittää. Tosin jos et itse halua kunnolla yrittää tai mielessä pyörii koko ajan ero (itselläni kävi näin) niin ei "yrittämisessä" ole mieltä. Onnea yritykseen! Tiedät kyllä itse mikä on oikein. :)

ps. aika paskamaista miehesi sukulaisilta, jos moinen jatkuu niin kannattaisi tehdä selväksi että myös miehesi on käynyt vieraissa eikä näin ollen ole mitenkään säälin arvoinen.

Vierailija

Te siinä suhteessa olette ettekä tuttavanne, ja tiedätte varmasti ulkopuolisia paremmin suhteenne tilanteen. Jos olette onnellisia ja te molemmat haluatte jatkaa suhdetta ja tehdä töitä sen eteen, voitte ilman muuta vielä yrittää. Aika takkuiseltahan tuo suhteenne menneisyys kuulostaa, mutta jos itse uskotte suhteeseenne, ei voi sanoa muuta kuin tsemppiä :)

Ja noista miehen sukulaisesta... kuten -puhvi- sanoikin, heille kannattaisi tehdä selväksi, että myös miehesi on pettänyt :/

Vierailija

Mieheni sukulaiset siis tietävät tästä , että mieheni on pettänyt.

Itsestäni tuntuu niin varmalta, että tahdon olla juuri hänen kanssaan menneistä huolimatta, ja hän itse vakuuttaa samaa. On vaan alkanut ahdistamaan kun muutamat on nyt hokeneet että ei siitä mitään tule jne...

Vierailija

Huh, itse en kehtaisi katsoa veljeni tyttöystävää kieroon, jos tietäisin heidän molempien pettäneen. Kuitenkin darklingin kanssa olen samaa mieltä; eivät muut voi päättää! Tietenkin ulkopuolisen silmin voi vaikuttaa siltä ettei jutullanne ole tulevaisuutta, mutta jos te uskotte ja toimitte niin ei sillä ole väliä. Jos ette enää itse usko niin se on eri asia... Itse sulkisin korvani/ silmäni moisilta katseilta ja kommenteilta; ne eivät ainakaan auta asiaa ja kun ne jo tiedät niin ne eivät voi tuoda sinulle mitään uutta näkökulmaa.

Vierailija

joo , he siis ajattelevat että olen kostanut miehelleni ja varmaan se on sitten syy miksi he ovat vihaisia. Olen kyllä sanonut että mistään kostamisesta ei ole ollut kysymys, enkä itsekään tiedä miksi niin tein.kulta oli sillon työmatkoilla ja heidän mielestä käytin vaan tilaisuuden hyväksi ja kostin.

Vierailija

Ihmettelen kyllä mitä väliä sillä on oliko se kosto vai ei. Miehellä ei edes ole mitään kostettavaa ja pettää silti. Uskoisivatko muut suhteeseenne paremmin jos vain mies olisi pettänyt?
Kun kerran on kyse miehen sukulaisista, niin eikö hän itse ole tehnyt selväksi heille, että on kanssasi tosissaan. Luulisi sukulaisten kuitenkin tietävän, että aikuinen mies osaa itse tehdä päätöksensä. Aika oudoilta sukulaisilta kuulostaisi jos eivät tajuaisi asiaa vielä senkään jälkeen kun mies on kertonut olevansa tosissaan tässä suhteessa.

Vierailija

Musta jotenki tuntuu, että kaikki ajattelee pettävistä miehistä, että no, eipä tuo mitään. Mutta naiset on heti lumppuja tms kun pettää kerran.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat