Kiinnostunut rakennekynsistä?

Vierailija

Heips! Moni varmaan on kiinnostunut upeista kynsistä, mutta mitä jos niitä ei itsetä löydy. Kikkoja ja konsteja saa käyttää ;) Rakennekynnet! Mitä mainioin keksintö lyhyt kyntiselle.

Geelaukset vahvistamaan omia halkeilevia kynsiä, jne.
Mutta, miten moni on valmis maksamaan 60-100 euroa niistä?

Pienen gallupin kautta kyselen että miten moni tosiaan on valmis maksamaan huimia summia kun saisit 25 eurolla harjoittelijan tekemät? Kumpaan puoleen kallistut?

Harjoittelijalla kuitenkin tekniikka hallussa ja laitteet hyvää tasoa. Itse olen aloittelija rakennekynsien kanssa, ja nyt mietin että kannattaako hankkia laitteet jos tekee silloin tällöin asiakkaille illalla töiden ohella..

Elokuun toisella viikolla näitä kahdenkympin kynsiä on saatavilla Vaasassa.. ;D

Kommentit (15)

Vierailija

Kaverini otti harjoittelijan tekemät kynnet, ja laatu oli kyllä todella huono. En edes uskonut, että niin huonolaatuiset kynnet voisivat olla mahdolliset, mutta niin kuitenkin vaan kävi. Kynnet katkeilivat ja lohkeilivat jo niiden valmistuspäivänä! onneksi kaverini sai kuitenkin ilmaisena kaikki korjaukset, joita kuitenkin tuli useampia.. Tosi ikävää:( Mutta en kyllä missään tapauksessa tarkoita, että kaikki harjottelijoiden tekemät kynnet olisi huonoja, koska varmasti taitaviakin harjottelijoita löytyy! :) Varmasti jempppa olet yksi niistä taitavista:)

Vierailija

Minulla on rakennekynnet, mutta en maksa kynsistä enkä tule koskaan maksamaankaan 50-100€/huolto. never!

Käyn yhdessä edullisessa paikassa missä tehdään tasokasta työtä edullisesti! like it =) siellä huolto maksaa 30€.

Vierailija

Itse etsin googlesta mistä saisi rakennekynnet ja löysin hyvän ja halvan paikan,missä rakennekynnet lakkoineen maksaa alle 100€ reilusti.Löysin kyllä myös kalliinkin paikan,mutta siellä saa kaikenlaista muutakin hoitoa samanaikasesti,jos haluaa.
Menen siis ottamaan halvempaan paikkaan,koska sieltä löytyy kokemusta kummiskin ehkä jopa enemmän.

Itse en menisi harjoittelijalle,koska en halua,että mikään menee pieleen(vaikka kyllähän ammattilaisillekin mokia käy).

Mutta suosittelen ammattilaista sinulle.Itse tietenkin päätöksen teet =)

Vierailija

itse en menisi harjoittelijalle laittamaan, laatu on kuitenkin erittäin tärkeä! Saankin oneksi tuntuvan alennuksen erittäin Laadukkaasta paikasta. :D

Vierailija

Olin itse harjoittelussa sellaisessa kauneuspaikkassa missä tehtiin myös rakennekynsiä. Harjoittelun lopussa omistaja teki minulle ilmaiseksi aivan ihanat rakennekynnet ja ne kesti kauan ja oli mielettömän hienot. Eli todellakin menen sinne ottamaan uudet sellaiset ja olen valmis maksamaan sen verran niistä. :)

Vierailija

itse ostin 10eurolla rakennekynnet, mutta minulla on ongelmia aina niiden kiinnitämisessä. :D nykyään ajattelin että mitäpä niitä turhaan ostamaan kasvattaa kynnet ellei ole paha tapa pureskella niitä. :D

Vierailija

Itse en ole kiinnostunut rakennekynsistä. Musta ne on turhat ja maksavatkin ihan liikaa. Opiskelijalla on tärkeämpiäkin menoja. Halvemmalla pääsee kun hankkii juhlia varten itsekiinnitettävät irtokynnet, niitä on saatavilla tosi hienojakin. Muutenkaan en ole hirveästi muodin perässä juoksija. "Muoti on niille, joilla ei ole omaa makua":D!

Vierailija
yuufa

itse ostin 10eurolla rakennekynnet, mutta minulla on ongelmia aina niiden kiinnitämisessä.

Ne on kyllä sitten ihan tekokynnet eikä rakennekynnet. Pakko viilata pilkkua... :D

Vierailija

Kyllä minä ainaki voisin käydä ottamassa rakennekynnet, kunhan niihin saisi säästettyä tarpeeksi rahaa.. :) Mutta kaveri valmistui keväällä kosmetologiksi, ja on käynyt myös rakennekynsikurssit. Tarkoituksena oli kesällä laittaa mulle rakennekynnet, mutta se jäi. Jospa nyt syksyllä sitten.. :P Luottoa kyllä löytyy kaverin taitoja kohtaan, oon kuitenkin nähnyt hänen laittamiaan rakennekynsiä.

Hinnaksi sovittiin 40e tai muutamat hiustenleikkuut, itse kun olen parturi-kampaajaksi opiskellut.

Vierailija

Mulla on ollu pariinki kertaan harjottelijan tekemät, pyysi 25e palkkaa ja (ainaki omasta mielestäni, en oo mikään ekspertti) oli tosi hyvät, ja pysyi paikallaan niinku kuuluu.

Vierailija

Haluisin niin paljon rakennekynnet, mutta molempien ammattieni takia ihan mahdottomuus. Katkee samantien. Mutta jos joskus duuni vaihtuu, niin kyllä aion hommata! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat