Kiinnostunut rakennekynsistä?

Vierailija

Heips! Moni varmaan on kiinnostunut upeista kynsistä, mutta mitä jos niitä ei itsetä löydy. Kikkoja ja konsteja saa käyttää ;) Rakennekynnet! Mitä mainioin keksintö lyhyt kyntiselle.

Geelaukset vahvistamaan omia halkeilevia kynsiä, jne.
Mutta, miten moni on valmis maksamaan 60-100 euroa niistä?

Pienen gallupin kautta kyselen että miten moni tosiaan on valmis maksamaan huimia summia kun saisit 25 eurolla harjoittelijan tekemät? Kumpaan puoleen kallistut?

Harjoittelijalla kuitenkin tekniikka hallussa ja laitteet hyvää tasoa. Itse olen aloittelija rakennekynsien kanssa, ja nyt mietin että kannattaako hankkia laitteet jos tekee silloin tällöin asiakkaille illalla töiden ohella..

Elokuun toisella viikolla näitä kahdenkympin kynsiä on saatavilla Vaasassa.. ;D

Kommentit (15)

Vierailija

Kaverini otti harjoittelijan tekemät kynnet, ja laatu oli kyllä todella huono. En edes uskonut, että niin huonolaatuiset kynnet voisivat olla mahdolliset, mutta niin kuitenkin vaan kävi. Kynnet katkeilivat ja lohkeilivat jo niiden valmistuspäivänä! onneksi kaverini sai kuitenkin ilmaisena kaikki korjaukset, joita kuitenkin tuli useampia.. Tosi ikävää:( Mutta en kyllä missään tapauksessa tarkoita, että kaikki harjottelijoiden tekemät kynnet olisi huonoja, koska varmasti taitaviakin harjottelijoita löytyy! :) Varmasti jempppa olet yksi niistä taitavista:)

Vierailija

Minulla on rakennekynnet, mutta en maksa kynsistä enkä tule koskaan maksamaankaan 50-100€/huolto. never!

Käyn yhdessä edullisessa paikassa missä tehdään tasokasta työtä edullisesti! like it =) siellä huolto maksaa 30€.

Vierailija

Itse etsin googlesta mistä saisi rakennekynnet ja löysin hyvän ja halvan paikan,missä rakennekynnet lakkoineen maksaa alle 100€ reilusti.Löysin kyllä myös kalliinkin paikan,mutta siellä saa kaikenlaista muutakin hoitoa samanaikasesti,jos haluaa.
Menen siis ottamaan halvempaan paikkaan,koska sieltä löytyy kokemusta kummiskin ehkä jopa enemmän.