Mihin tv-sarjaan olette koukussa?

Vierailija

Eli mihin tv-sarjaan olette koukussa, vai ettekö oo mihinkään? Ite oon koukuttunu Greyn anatomiaan ja uuteen Ex list-sarjaan.

Sivut

Kommentit (109)

Vierailija

Uusi neloselta tuleva sarja, Lätkävaimot on loistava !
Muistuttaa vanhaa kunnon Pelinaiset -sarjaa. Tällä hetkellä parhain sarja !
Ensimmäinen mainos jo herätti kiinnostuksen.
Sarja pulppuaa komeita miehiä, varsinki lempparinäytteilijäni Lucas Bryant ;)

Vierailija

Olen koukussa Salkkareihin(myös kesäuusintoihin). On mielenkiintoista nähdä,että miten esim. Eeron ja Paulan käy. En millään jaksaisi odottaa ensi kuun puoleen väliin asti.. =(

Vierailija

Ex list kuuluu tällä hetkellä myös minun suosikkeihin! Ihanan rento peroona sillä päähenkilöllä, maltan tuskin oottaa torstai iltaa :)

Vierailija

Greyn anatomia,serranon perhe,salatut elämät ja oli tarkoitus aloittaa seuraamaan tuota Ex List ohjelmaa,mutta aina tuntuu menevän ohitse :D

Vierailija

Pushing Daisies ehdottomasti!!! Ihan mielettömän hyvän tuulinen sarja ja sen jälkeen jää aina hyvä mieli. Tietääkö muuten kukaan millon toinen tuotantokausi alkaa?

Vierailija

Minä katselen Pakoa ja Housea. Myös tuo uusi Ex List tulee katsottua, vaikkakin nauhalta. Myös tositv-sarjoja tulee katsottua (Muodin huipulle, Huippumallit haussa).

Vierailija

noo..hmm..salkkareihin tietysti!ja sit tuli seurattua sitä pushing daisys-sarjaa ja sitte skinssii..siinä tärkeimmät. nii ja house of course!

Vierailija

Salkkareihin jo vuodesta 1999! :D Myös Frendeihin, Lostiin, Pakoon, Californicationiin, Sinkkuelämään, Skinsiin, Serranon perheeseen... siinä taisi olla ne pahimmat koukutukset?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat