Lindexin klubikortti

Vierailija

Jos joku kyseisen kortin omistaa niin kertoisitko paljon tämä ns. tervetuliaslahja oikein on? Siitä kaikkialla puhutaan, mutta mistään en löydä prosenttimäärää. Siis kai se kuitenkin on joku tietty alennus jostain vaatteesta?

Kommentit (3)

Vierailija

Sillon ku minä joskus liityin Lindexin klubiin niin sain 20% alennusta vaatteesta minkä valitsin.
Mutta melkein joka kuukausi tulee alennuskuponkeja! :D

DAO NGUYEN
annne_

Jos joku kyseisen kortin omistaa niin kertoisitko paljon tämä ns. tervetuliaslahja oikein on? Siitä kaikkialla puhutaan, mutta mistään en löydä prosenttimäärää. Siis kai se kuitenkin on joku tietty alennus jostain vaatteesta?

Ei kortteja mulle

En ole varma noista klubikorteista. Ainakin itsestäni tuntuu jotenkin huijaukselta aina. Joko kortti ei ole mukana tai ei löydy, kun sitä oikeasti tarvitsee ja sitten sen kerran kun se on mukana, niin se ei tietenkään kelpaa just siihen tuotteeseen jonka valitsit kahden tunnin harkinnan jälkeen.

Normaalistin olen koittanut katsoa parhaan alennuskoodin netistä ja, jos on löytynyt niin sitten käyttänyt sitä. Jos taas käynyt livenä shoppailemassa, niin sitten antanut vaan olla. En tiedä oonko oikeassa, mutta näin mä teen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat