Ns.kehut ja hellyydenosoitukset...

Vierailija

Eli olen tällä hetkellä töissä kaupassa ja saan usein kehuja esim. ulkonäöstä tuntemattomilta miehiltä.

Omalta mieheltä ei mitään ei ollenkaan ja alan olla kyllästynyt tälläiseen.. Laitan esim. hiukset 'kivemmin' kuin yleensä eikä silti sanaakaan ja sama vaatteista yms. Ennen mies kehui ja sanoi kohteliaisuuksia ja piristi yms, muttei enää, tuntuu että olen rupsahtanut tai jtn välillä tekis vaan mieli jatkaa flirttiä näiden tuntemattomien kanssa ja ehkä tutustua.

Olen myös ottanut puheeks tän kivojen asioden sanomisen mieheni kans ja se vaan kysy et mitä pitäis sanoo ja eiks ois vähän teennäistä sanoa jtn nyt...

Äh en tiedä jaksanko ja mitä vielä pitäis tehdä...?
Itse kyllä kehun häntä esim ''tuoksut ja näytät hyvältä'' Mies sanoo ihania asioita myös silloin kun sanon ettei tästä tule enää mtn, varmaan kun viimeisenä toivona että leppyisin.

Kiitos ja anteeks pitkä sepustus...

Kommentit (13)

Vierailija

Mun on kyllä helppo ymmärtää, että jonkun miehen mielestä tyttöystävän kehuminen voi olla teennäistä. Ehkä hän pitää itsestäänselvänä sitä, että tiedät hänen pitävän sinua kauniina. Kaikilta ei tuollainen lepertely luonnistu :) Ole iloinen jos toi on teidän suhteen pahin ongelma!

Vierailija

Lopeta sinäkin toki kehuminen, katso mitä mies on itse mieltä. Miksi sinun täytyisi kehua, jos hänkään ei kehu. Jos saat kerran kehuja kaupan kassalle, usko että olet sievä ja tuskin rupsahtanut. Itseäni raivostuttaa tuo "eikö se olisi teennäistä sitten" kehujen pitäisi tulla ihan ilman teeskentlyjäkin tyttöystävälle.

Vierailija

Niin kai,mutta kummalliselta tuntuu kun ennen luonnistu tollasetkin jutut ihan helposti...
Jotenkin vaan ahdistaa se miltä näytän, koska sairastuin vuoden alusta ja sain lääkkeet mitkä kerrottiin heti aluks että ne sit lihottaa. Ja nyt on ilmesesti vielä tulossa kauheen kokoinen arpi kaulalle... Ystävät ja työkaverit on kyllä sanonut ettei sitä huomaa, että on lihonut, mutta silti..
Tiedän kyllä että itsehän se on aina se, joka on kriittisin itseään kohtaan, mutta silti toivoisin vähän edes tukea mieheltä.. Enkä ole mikään täysin ulkonäkö keskeinen ihminen, mutta vaan ahdistaa, kun muuttuu tollai ettei voi itse periaatteessa vaikuttaaa asiaan.

Vierailija

Mulla on ihan sama juttu :D Just eilen viimeksi sanoin että ois kiva ees joskus kuulla että oon kaunis tai tuoksun hyvälle tai jotain. No muru siihen vaan vastas että kyllä mä sitte sanon jos haiset pahalle tai oot ruma :D Eli yritän nyt vaan luottaa siihen että oon edelleen sen mielestä nätti vaikkei se koskaan sitä sanokkaan ääneen. Mutta kyllä mäki tunnen oloni hyväksi ku joku muu sitte kehuu, mutta ei silti oo tullu halua lähteä muitten mukaan.

Vierailija

itsestäni tuntuu aivan samalta.
Kyllä muilta miehiltä tulee kehuja jne. mutta omalta mieheltä ei mitään. Oikein pitää *lypsää* että sanoo jotain edes.

Tuntuu kuin ei olisi enää miehekkeen mielstä haluttava jne.
=)

Vierailija

Meillä päin aivan täsmälleen sama juttu. Joskus käpy käy kuumaksi, kun oikein laittautumalla laittautunut, eikä halaistuakaan sanaa mistään -.- olen kuitenkin ottanut asian puheeksi ja hän sanoo, että pitää itsestäänselvyytenä kauneuttani ja mitäs sitä toistelemaan. Toki hän on oikeassa, mutta olisihan se kiva joskus kuulla jotain kivaa, kun minäkin tavallasi kehun hänen ulkonäköään ym.

Vierailija

sama homma. itse en ole kyllä ottanut puheeksi asiaa.. vielä. mun mielestä se ei oo mitnekään itsestäänselvyys :D vois joskus kehua....

Vierailija

Meillä on ihan sama tilanne, olen puhunu siitä hänelle tosi monta kertaa, takapakkia ei ole otettu, mutta edistyskään ei ole huimaa. Miehen mielestä se vain on niin itsestäänselvyys, että hän tykkää musta, että hänen mielestään sitä on ihan turha sanoa. Itse olen jo jotenkuten tottunut siihen, koska olemme kuitenkin tosi onnellisia. Olen sitten vain aivopessyt itseni sillä, että mies pitää minua kauniina, vaikka ei sitä sanokaan. Olen joskus koittanut olla kehumatta häntä, mutta hän ei huomannut mitään. Heidän perheessä ei vain ole tapana kehua ketään.
Voisiko olla, että miehesi ei halua kehua sinua, koska tietää sinun olevan niin hyvännäköinen, että itsetuntosi voisi "nousta liikaa"? Ehkäpä hän pelkää, että jos hän kehuu sinua taivaisiin, alat ajatella, että tarvitsetkin rinnalles jonkun komeemmaan ja charmikkaamman miehen? Toisaalta, milloin mies on muka pystynyt noin monimutkaiseen ajatteluun. Todennäköisesti hän vain pitää kauneuttasi itsestäänselvyytenä.

Geli
Seuraa 
Liittynyt16.12.2009

IHANAA lukea, että oma mieheni on siis yksi niistä tuhansista samanlaisista miehistä jotka pitävät tyttöystäväänsä ns. itsestäänselvyytenä, ettei kehuja tarvitse erikseen heitellä. Olin jo ihan paniikissa, että mitenkäs ne kehut ja imartelut yhtäkkiä loppuivat? Enkö kiinnosta häntä enää? Mutta taitaa siis olla, että mieheni tosiaan on aivan totaalisen normaali mies :D

Tietysti olisi ihanaa kuulla kehuja siltä kumppanilta, koska itsekin kehun häntä.

Vierailija

Kuulostaa sinänsä aika tutulta. Mun mielestä meidän suhteessa hauskinta on, että ollaan nyt seurusteltu 3 kk (ollaan tosi alussa vielä, tiedän) ja siinä ihan ensimmäisten viikkojen aikana tuli aika paljon kehuja ja kivoja viestejä yms. Nyt niitä ei enää tuu juurikaan, silloin tällöin ohimennen vain. Mulla on ollut tähän totuttelemista, kun oon aiemmissa suhteissa kai saanut sitten niin plajon huomiota ja kehuja yms. :D

Mutta tää herra sanoo hyviä asioita aika harvakseltaan, mutta sitten kun sanoo niin tiedän että hän on tosissaan, kun ei ole aina niitä kehuja huutelemassa :D On muutenkin sanonut, että etkö tiedä että pidän susta ja oot kaunis vaikka en sitä niin usein sanokaan. Nauroin vaan että no kaipa se täytyy sitten pitää mielessä! :D

Miehet on kyllä näissä asioissa aika yksinkertasia oikeesti ja tuntuu että aika monella tuo kehuminen ja kivojen asioiden sanominen kai vähän jää kun tulee tunne että on turvallisesti suhteessa eikä toista tarvii enää "jahdata" tms. tai yrittää tehdä vaikutusta enää :D

Vierailija

Tuo merilla_z:n kommentti että seurustelun ensimmäisten viikkojen aikana tuli paljon mieheltä kehuja ym niin kuulostaa tutulta omiin korviini. Olen seurustellut poikaystäväni kanssa noin 7kk ja ekat pari kuukautta hän lähetti monta ihanaa ja huomioivaa viestiä päivässä mutta sitten tahti alkoi hidastua ja kehuja ym ihania asioita olen kuullut häneltä lähinnä silloin kun näemme. Olemme olleet etäsuhteessa koko ajan ja nähneet lähinnä vkl:sin tai viettäneet hieman pidempiä vkl:ja yhdessä ja sama tilanne on tälläkin hetkellä. Kun näemme ja olemme yhdessä, saan kyllä melkein jatkuvasti kaikenlaisia huomionosoituksia ja suhteemme on muutenkin hyvin fyysinen, melkein koko ajan on jonkinlainen kontakti toiseen. Itselleni kohteliaisuuksien lausuminen ei ole niin luontevaa mutta poikaystävälleni se tuntuu olevan helppoa ja hän kyllä lausuu kauniita asioita pyytämättäkin ja kehuu. Se tuntuu kivalle sillä olen aina kärsinyt hieman huonosta itsetunnosta, joka tosin nyt on paranemassa ja olen vihdoinkin alkamassa luottamaan siihen että ehkä sittenkin olen kaunis ja kiva jonkun silmissä.

Vierailija

Ollaan seurusteltu 07 alkaen, kihloissa oltu tasan vuoden, ja vauva syntyy nyt kk sisällä. Alussa todella paljon huomioitiin toisiamme, kerrottiin tunteista mutta nyt on jäänyt kaikenlainen hellyys vähemmälle. Kuitenkin joka päivä yritetään ottaa toinen huomioon, ja auttaa koti-askareissa. Toki tämä vauva nyt on hieman mullistanut elämäämme, ja kaikki huomio siirtynyt siihen, ja tulevaisuuteen. Toivoisin silti välillä kuulevani ne kolme sanaa useammin, tai saada edes halauksen ilman mitään syytä. Pienen pientä pusuakaan ei ole herunut pitkiin aikoihin.. Meillä on siis jonkinlainen "kuiva kausi" meneillään :/

Vierailija

Itse olen seurustellut poikaystäväni kanssa vuoden ja kolme kuukautta, ja onneksi jaksaa edelleen kehua aina kun nähdään, miten hyvältä näytän, jne. Mulla on onneksi poikaystävä joka ei uskalla pitää itsestäänselvyytenä, vaan kehuu mua joka päivä. Se tosiaan piristää aina, varsinkin jos peiliinkatsominen ottaa välillä päähän niin perkeleesti :D Yleensä se tietysti vaatii sitä että jaksaa kehua myös toista osapuolta itsekin, ja välillä yllättää positiivisesti. Kannattaa kyllä ottaa puheeksi tuollainen, että susta tuntuu että olet keskinkertainen kun ei oma mies viitsi kehua vaikka olisitkin pynttäytynyt. Miehet on yksinkertaisia - niille ei voi vihjailla vaan pitää sanoa suoraan. Ei toki pelotella, mutta sanoa oma mielipide.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat