Mies etsii muita...

Vierailija

haluaisin kuulla mitä mieltä te ootte tästä asiastani:)

oon seurustellu puoli vuotta ja meillä on menny hyvin..
Sitten meille tuli pikku ero vähäksi aikaa ja mies laittoi treffi ilmoituksen nettiin..sitten me sovimme asiamme ja olemme taas yhdessä mutta mies ei suostu poistaan treffi ilmoitusta!!!
se mua ärsyttää että jos se jättää minut kun löytää toisen naisen..pitääköhän se mua varalla???
ja se käy kattoon profiilia joka päivä ja varmasti kirjottelee muille..
oon yrittänyt sanoa sitä sille mutta ei se poista sitä. suostui jopa poistaan kuvansa mut eipä sekään nyt paljon lohduta kun galleriasta löytää kuvii...

Arg!toivottavasti ymmärsitte ees jotain tästä:)

Kommentit (9)

Vierailija

Aika kummalliselta tuo kuulostaa. Periaatteessa ajatus tuollaisen tekemisestä voisi olla ihan houkutteleva, koska olisi kiva nähdä millaisia vastauksia noihin tulee, ihan yleisesti ottaen. Mutta enpä tuota niin kiinnostavana kokeiluna pidä että sen tekisin.
Kuitenkin teidän tilanteessanne mies laittoi sen sinne kun olitte erossa ja nyt ei suostu enää poistamaan sitä pyynnöstäsi huolimatta. Luulisi että jos kyse olisi puhtaasti kokeilusta, hän olisi jo saanut tarpeeksi sitä nähdä ja toisaalta jos hän tosissaan seuraa hakee, senkin tarpeen luulisi jo loppuneen. Tai sen pitäisi olla jo loppunut.
Voihan se toki olla niinkin että mies saa jonkinlaista buustia egolleen, kun saa vastauksia tuohon ilmoitukseensa.

Omalla kohdalla varmaan sanoisin suoraan miehelle että tuollainen on vähintäänkin arvelluttavaa. Väittääkö hän ilmoituksensa perusteella olevansa sinkku? Itse saattaisin loukkaantua ja suuttua aika pahasti, jos mieheni viestittelisi toisille naisille sinkkuna seuranhakupalstan kautta.
Olisiko miehellesi sitten okei jos laittaisit itsekin tälläisen ilmoituksen verkkoon ja tutustuisit sen kautta muihin miehiin?

Kun ei oikein toisen päänsisälle voi päästä niin sanoisin, että miehen motiivit tähän voivat olla aika viattomat (esim. egon buustaus) tai sitte jotain aivan vastakkaista (oikeasti etsii toista naista). Mielestäni tuo on kuitenkin törkeää sinua kohtaan.

Vierailija

JÄTÄ SE!

Jos se oikeasti haluais olla sun kanssa tosissaan ni se ei pitäis samaan aikaan mitään treffi- ilmoitusta.
Selvästikkään se ei ole tossissaan sun kanssa vaan pitää korvikkeena sen aikaa kunnes löytää uuden!
Itsesi kannalta olisi parhainta jatkaa elämässä eteenpäin ja unohtaa tuollaiset miehet! :D

Vierailija

Aika törkeetä minun mielestä!
Aseta mihesi seinää vasten ja sano suoraan vakavasti miltä sinusta tuntuu.
Jos miehesi ei välitä tunteistasi ja siitä että sinulta tuntuu pahalta, niin onko hän sinun arvoinen?
Ero saattaa tuntua mahdottomalta ja todella pahalta, mutta usko pois, joskus se tosiaan on paras ratkaisu!

Itse en olisi tuollaisen miehen kanssa, koska minulla on kokemuksia siitä että minua ei kuunnella tai arvosteta mielipiteitä!

Vierailija

Komppaan NasNua. Jos hän olisi tosissaan kanssasi, hän ei etsisi muita, ja jos hän välittäisi tunteistasi, hän ottaisi ilmoituksensa pois.

Vierailija

Joo en kyllä minäkään moista katselisi! Oletko kysynyt suoraa syytä siihen, miksi ilmoitus on netissä. Kerro miehelle oma mielipiteesi sekä se, että tuo loukkaa sinua.

Minä vaatisin poistamaan ilmoituksen tai lähtisin itse suhteesta. Ei ainakaan oma itsetuntoni moista kestäisi :)

Vierailija

Kyllä tuollaisesta asiasta pitää pystyä puhumaan kahden kesken ihan suoraan. Eihän se käy alkuunkaan, en ihmettele kun pahoitit mielesi.

Sinulla on oikeus tietää minkä vuoksi hän tuollaista tekee (en kyllä edes heti keksi mitään pätevää selitystä). Onhan se nyt sanomattakin selvää että on otettava toisen tunteet huomioon. Sanoit että olet tuonut harmistuksesi esille, joten hänen toimintansa on todella arveluttavaa.

Kannattaa kuitenkin rauhassa kahden kesken puhua syystä käytökseen. Jos ratkaisua ei synny, ei ole paljoa tehtävissä. :/

Vierailija

Itse en suostuisi sanomaan miehelle sanaakaan ennekuin profiili olisi poistettu, todella omituista. EN sitten tiedä mitä miehesi hakee nettijutuilla mutta suosittelen miettimään mitä järkeä on olla suhteessa jossa mies kaipaa muille maille :/ :)

Vierailija

Minä koittaisin valeprofiililla josko poikasi alkaisi kiinnostumaan hänen tyyppisestä naisesta joka avaisi pelin. Jos viestejä tulee niin heivaa pihalle, jo ensimmäisessä viestissä pitäisi kuulua että seurustelee ja kiittää yhteydenotosta - ei muuta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat