Suhteet toisiin naisiin

Vierailija

Olen ollut aina vähän oman tien kulkija enkä erityisemmin välittänyt seurasta. Tykkään siis olla omin nokkineni. Hyviä tyttökavereita minulla on 2 ja heitä nään kerran pari kuukaudessa ja se riittää mainiosti.

Tunnen oloni mukavimmaksi miesseurassa. Miesten kanssa kun ei tarvitse märehtiä liikakiloja tai meikkiuutuuksia tai juoruta turhia. Eikä tarvitse meikata niin paljoa ja maha saa pömpöttää rauhassa! Luulisi että menisi ihan toisinpäin, mutta ei vain mene.

Olenkin vähän inhonnut muita naisia. En ole tuntenut yhteenkuuluvuuden tunnetta naisiin ennen kuin nyt, kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa. Jostain kumman syystä yhtäkkiä haluan jakaa tyttöjen juttuja kaikkien maailman naisten kanssa. Ennen, kun vastaani käveli joku nuori pari, mieleni teki kampata se tyttö. Nykyään voisin hymyillä kuin mikä sekopää, jos vain kehtaisin.

Ehei, en kysy "onko normaalia?" vaan haluaisin kuulla muilta vastaavia kokemuksia.

Onko suhteesi toisiin naisiin muuttunut seurustelun myötä?

Kommentit (7)

Vierailija

Ei ne minulla ole juurikaan muuttunut. Tyttökavereita minullakin on kaksi, heitä tapaan aika tiheään. Mutta sama juttu mullakin tuon "oman tien kulkija" jutun kanssa. Erittäin mielelläni olen yksin.

Vierailija

Seurustelun myötä mun suhde naisiin on muuttunut ainakin siten, että oon kylmäkiskoinen (joskus jopa vihamielinenkin), sellaisia naisia kohtaan jotka ovat miehelleni "turhan ystävällisiä"...sinkkuna tuo ei ollut ongelma.

Mulla on vieraita ja puolituttuja naisia kohtaan aikamoiset ennakkoluulot noin yleensäkin, jos oon kuullut heistä etukäteen jotain vähemmän mairittelevaa tai huomannut itse jonkun idioottimaisen käytöksen. Kaikesta huolimatta mulla kuitenkin on hyviä (nais)ystäviä, jotka ovat mulle tosi tärkeitä ja joihin luotan täysin.

Vierailija

Mä en oo ikinä tullu naisten kanssa juttuun kauhean hyvin. Sen jälkeen kun rupesin seurustelemaan nykyiseni kanssa, oon tullu vielä huonommin naisten kanssa toimeen:D Miekkonen sai mut kiinnostumaan autoista ja metsästyksestä ja muista "epänaisellisista" asioista. Niistä ei paljon riitä juttua naisten seurassa. On mulla kuitenkin muutama läheinen ja pitkäaikainen naisystävä:) Miespuolisia ystäviä mulla on aika paljon.

Vierailija
vanora

Seurustelun myötä mun suhde naisiin on muuttunut ainakin siten, että oon kylmäkiskoinen (joskus jopa vihamielinenkin), sellaisia naisia kohtaan jotka ovat miehelleni "turhan ystävällisiä"...sinkkuna tuo ei ollut ongelma.

Mulla on toi sama homma... Ne naiset kenen kanssa tulen hyvin toimeen ovat yleensä vähän "miehekkäämpiä", vähän niin kuin itsekin olen. Tällä tarkoitan esimerkiksi sitä, että meikit, vaatteet ja hiukset ei yleensä kuulu keskusteluun ollenkaan.

Vierailija

Itelläni on ollut aina ongelmana todella paha ennakkoluuloisuus. Tuomitsen aina negatiivisesti varsinkin naiset, ennenkuin olen ehtinyt tutustua heihin yhtään tai kuullutkaan mitään. En tiedä mistä ihmeestä tämä johtuu, mutta niin vain on ollut jo kuinka pitkään. Onneksi olen kuitenkin sosiaalinen ja uskallan tutustua näihinkin naisiin, joista jo luon negatiivisen kuvan ja monesti olenkin huomannut, että ihastuttavia persooniahan ne on. Outoa käyttäytymistä :o

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat