Mitä tämä mies haluaa?

Vierailija

Elikkä olen "tapaillut" yhtä miestä tässä parin kuukauden ajan, näemme yleensä pari kertaa viikossa ja silloin kun näemme mies vaikuttaa todella kiinnostuneelta, jutut luistavat ja molemmat tuntuvat nauttivan toistensa seurasta, hän antaa minulle todella paljon huomiota ja hellyyden osoituksia. Olemme harrastaneet seksiäkin jo useasti ja se on mitä mahtavampaa. Olen nähnyt hänen kavereitaan,eikä mies pelkää silloinkaan julkisia hellyydenosoituksia..
Kuitenkaan en oikein ota tästä miehestä selvää, en tiedä mitä hän todella haluaa, minä olisin valmis jo vakavampaan ja vaikka tuntuu että mieskin todella pitää minusta en uskalla vain ottaa asiaa puheeksi,että missä mennään! Olen todella epävarma.
Outoa on myös se, ettei mies pidä paljoa yhteyttä minuun muuten, esim tekstaile ns. turhuuksia tms. niinkuin ihastuneen miehen voisi kuvitella tekevän..
Miehellä on myös paljon naispuolisia ystäviä ja olen käsittämättömän mustasukkainen.

Mitä mieltä, haluaako mies todellakin vain seksiä?? Olenko jonkilainen hätävara, kun ei juuri nyt ole muutakaan? Ja miten voisin ilmaista tälle miehelle mitä haluaisin hänelle olla,ilman että hän "pelästyy"?

Kommentit (8)

Vierailija

Mun mielestä vaikuttaa siltä, että mies on oikeastikkin kiinnostunu susta, ei vaan seksistä. Voisit ehkä alkaa vaikka tapaamisten välillä soittelemaan ja tekstailemaan tälle miehelle, ja sitten jossain vähän ajan kuluttua ottaa asian oikeastikkin puheeksi. Tehän kuitenkin ootte tapailleet jo niin kauan, että ei se voi ihan yllätyksenä tälle miehelle tulla. Muistat vaan vihjailla asiasta vähän ennen varsinaista asian esille tuomista:)

Vierailija

Jotkut eivät vain tykkää "turhasta" viestittelystä tai soittelusta, ehkä hänestä on kivempaa jutella kasvotusten. Et saa hänen aikeitaan selville millään muulla tavalla kuin kysymällä suoraan, että seurusteletteko te "virallisesti". Jos hän "pelästyy", hän tuskin oli tosissaan kanssasi etkä oikeastaan menetä mitään. Voi myös olla, että hänen mielestään te olette koko ajan seurustelleet virallisesti. Rohkeutta kysymiseen! :)

Vierailija

Laitan nyt tähän samaan oman ongelmani koska tuntuu että se kuuluu tämän otsikon alle.

Aikalailla samanlainen juttu mulla meneillään nyt. Ei olla miehen kanssa harratettu tosin seksiä, tunteet on joka tapauksessa lämpimät molemmin puolin. Hän on kiinnostunut tekemisistäni ja haluaa nähdä minua. Mies on minua 5 vuotta vanhempi. Eräänä päivänä kun hän oli viemässä minua kotiin näin hänen avonaisesta lompakostaan pilkottavan tytön kuvan. Tajusin heti että se oli hänen exänsä. Petyin todella paljon sillä ennen automatkaa meillä oli ollut aivan mahtavaa, katsoimme elokuvaa tosi lämpimissä tunnelmissa. Edellisenä päivänä tosin olimme keskustelleet suhteestamme ja kysyin missä mennään. Hän vastasi ettei oikein tiedä, sillä on kuukausi sitten eronnut exästään eikä vieläkään tiedä mitä ajattelisi. Tulkitsin tämän niin että hän kaipaa vielä entisensä luo. Olenko ihastunut väärään ihmiseen, pitäisikö antaa hänen toipua rauhassa suhteestaan vai vaan jatkaa?

Vierailija

Mä odottaisin vielä ja tapailisin miestä entiseen malliin ehkä jopa toiset kaksi kuukautta, koska tekstisi perusteella vaikuttaa mies kuitenkin oikeasti tykkäävän sinusta ja seurastasi.
näätte suht usein. en huolestuisi tosta "turhien" tekstiviestien puuttumisesta. Itse olen ihan samanlainen vaikka olisin palavasti ihastunut, en jaksaisi "turhia" tekstailla, varsinkin jos näkisin miestän suhteen alkuvaiheessa tuon 2krt/vk. kaukosuhteessa olisi eri asia.

-w- kannattaa antaa aikaa toipua edellisestä suhteesta, kuulostaa että mies olisi tosissaan sinusta kiinnostunut, mutta aika vähän aikaa sitten loppunut tuo edellinen suhde..

Vierailija

Hei toivottavasti joku pystyy auttamaan mua.. Oon ihan sekasin yhestä miehestä, ollu jo melkein 2 kuukautta. Tää kaikki alko juhannuksena, ku nähtiin ihan yllättäin ja sit päädyttiin touhuileen. Sen jälkeen kaduin tota kaikkee, koska kyseinen mies on ollu ainaki aika pelaaja... oltiin samassa lukiossa ja siellä anto ymmärtää itestään kyl yhtä ja toista..
Juhannuksen jälkeen nähtiin jossain rannalla ja muualla, ei oikein juteltu mitää... mut sit päätin lähettää sille viestin ja se vastas ihan normaalisti..
no sit ollaan nähty baarissa ja se aika kattoo tosi pitkään ja sit kaverit sanoo, et hei taas se kattoo tänne päin.. yritän esittää vaikeesti tavoteltavaa ja oon kyl siinä onnistunu, koska se kiinnittää entistä enemmän huomioo, mitä etäsempää oon esittäny:D no sit tänä viikonloppuna nähtiin baarissa, juteltiin sen yhen kaverin kans ja se kaveri huusi tän tyypin siihen ja ne jotain jutteli.. no sit se kaveri oli, että hei istus tähä mein kans.. no sit se mies oli, et en uskalla istuu Mintun viereen, koska se on pelottava ja tuhma:D siis tarkotti mua..ja se sano sen sillai vitsin kiusotellen ja naureskeli ja katteli mua:) ja sit myöhemmin se katto mua ku istuttiin tanssilattian vieres mun kaverin kans ja sit tuli hitaat ja olis pitäny mennä pyytään sitä tanssimaan, koska se katteli sillai, että ois halunnu.. no mut sit menin yhen toisen kans ja ärsytin sitä :D en tiiä, että onko tää mun touhu menny vähän yli, koska tätä on jatkunu jo monta viikkoo ja kyl sen mielenkiinto on heränny.. En tiiä, et mitä mun pitäis tehä?

Vierailija

Kyllä meidän suhteessakin nainen on se joka lepertelee ja mies sitten vastailee kun kysytään jne. Eli kaikki miehet eivät innostu "turhien tekstailusta" vaan jutellaan kun on asiaa ja mielellään vielä kasvotusten.

Vierailija

Itsellä on teijän naisten kans vähän samankaltainen ongelma.

En osaa pitää sitä ns. "turhaa" yhteyttä, tuo nyt oli tosi karu ilmasu asialle.

Mutta en osaa just viestitellä, kysellä ja soitella.

Omaa naistani rakastan yli kaiken, mutta välillä hänelle tulee silti sellanen tunne etten oo tarpeeks vakavissani.

Viestittely ja näitä hommia voin kyllä sillä itteäni miehenä puolustella että en oo juurikaan tottunu käyttämään puhelinta samallalailla kuin eräät, jotka ei pääse puhelimesta irti sitte millään.

Jos joutuisin autiolle saarelle, en ottais ees sitä mukaan.

Jos mies näyttää sut sen kavereille, se ei tod. meinaa seksi suhdetta.
Sillon sitä ollaan ja sillon sitä mennään, mutta koitappa sellasta että suunnittelet jotain ite.. :) Teille tekemistä muutamaks päiväks.

Ehkä se vaan johtuu siitä miehen maailman elämänkatsomuksen suppeudesta, ettei taho oikee keksiä mitään tekemistä. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat