Ongelmia orgasmin saamisessa

Vierailija

Ongelmani on se eteenkin sormitettaessa, kun alan olemaan lähellä tulemista niin klitorikseeni alkaa sattumaan mielettömästi (= superkosketusherkkä), jolloin pieninkin kosketus siihen sattuu.
En ole ikinä saanut orgasmia koska se vain tuntuu jotenkin niin kaukaiselta tavoitteelta jota en ole ikinä saanut onnistumaan kovasta yrityksestä huolimatta - niin yksin kuin poikaystävän avustuksella.

En tiedä voisikos ongelma johtua siitä että saatan alitajunnassa jännitää vai kenties siitä että tarvitsisin lisää kosteutta liukkarista? Ei kellään sattuis samoja ongelmia olemaan tai kenties jotain ratkaisua inhottavaan ongelmaani? :(

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mulle tuli ensimmäisenä mieleen, että oletkohan sormettanut liian voimakkaasti/oletko raapaissut herkkää kohtaasi kynnellä, huomaamatta? Entä kauanko suurin piirtein joudut sormettamaan ennen tulemisen tunnetta?

Vierailija

Vähän epäilen tuota raapaisua, sillä lähinnä silloin sattuu kun poikaystävä hoitelee mut sormipelillä ja olen jo hyvää vauhtia menossa kohti tulemista, mutta homma loppuu siihen kun lähestulkoon kaikenlainen kosketus siihen sattuu. Eli itsekseni en ole saanut noita kipukohtauksia klitassani.
Meistä kahdesta minä olen se osapuoli kenellä on pidemmät "raatelukynnet", kultani kun pitää kyntensä niin lyhyinä ettei niillä pysty raapimaan/satuttamaan.

Aikaa sormettamiseen kuluu melkoisesti jos haluan saavuttaa tulemisen tunteen; vähän riippuen 10-15 min. Tämän vuoksi itse kyllästynkin melko nopeasti omaankivaan ja en koskaan jaksa hoidella itseäni loppuun. Kuitenkin miestäni on alkanut asia/"kipukohtaukseni" vaivaamaan, koska hän kovasti haluaisi tuottaa minulle pelkkää nautintoa - menipä siihen sitten 5 tai 25 min

Vierailija

Onko kipu ihan kipukipua vai vain epämiellyttävää tunnetta? Viiltävää kipua klitoriksessa vai sähköiskuja läpi kropan vai millaista..?

Vierailija

Tuota kipua on vaikea kuvailla, mutta se ei vaella ympäri kroppaa vaan on kohdistuneena klitorikseen.
Kipu ei ole mitään sähköiskujen tyylistä, muttei se ole suoranaisesti viiltävääkään vaan epämiellyttävän voimakasta jonka aistin kosketuksen yhteydessä.

Vierailija

Ja tätä kipua ei tunnu yhdynnässä? Tai oletko kokeillut tyydyttää itseäsi suihkussa, saako vesi aikaan samaa?

Aika hassu kyllä. Ootko kertonu asiasta gynelle?

Vierailija

minulla oli joskus samoja ongelmia poikaystäväni kanssa. aluksi ei sattunut yhtään mutta vähän ennen tulemista alkoi poikkiksen kosketus todella sattua. samaa ongelmaa ei ollut kun itse kosketin.
kannattaa ehkä yrittää itse rentoutua ja löytää se oikea paikka niin että ei satu. sitten on helppo neuvoa poikkista oikealle polulle. onnea!

Vierailija

itselläni on samankaltainen ongelma.. en koe että olisin koskaan lauennut kunnolla. sormettamisen jälkeen tapahtuu jotain, joka saa klitorikseni niin herkäksi ettei siihen voi koskea ainakaan tuntiin. ja itse yhdynnässä jos koen että olen juuri tulossa niin poikaystäväni laukeaa... olen aina ajatellut, että ongelmani johtuu siitä että haluan kontrolloida itseäni, ja orgasmihan on jotain jota yleensä ei voi / sitä ei haluta kontrolloida, tai sitten olen jännittänyt tapahtumaa tai jotain, mitä esim. lukitun oven takana tapahtuu (kuunteleeko joku meitä jne jne). että niin.. et ole ainoa! itsekin olen miettinyt, mitä asialle voisi tehdä..

Vierailija

Kipu ei tunnu yhdynnässä laisinkaan eikä myöskään silloin kun itse tyydytän itseni sormin, suihkua en ole pahemmin kokeillut :o Ja joo, gynelle en ole asiasta puhunut mitään sillä en ole vielä kertaakaan saanut itseäni vietyä sen vastaanotolle asti..

Marina: veikkaan vähän, et omaan ongelmaani saattaa olla osa syynä tuo samanlainen pelko, mistä puhuitkin; jollain tasolla on pelko esim. siitä että kuuleeko joku jne. TAI et vähän pelottaa se, mitä on luvassa kun laukean - tosiaankaan kun en ole kertaakaan saanut vedettyä itseäni loppuun asti. Yksikseni kyllästyn ja poikkiksen kanssa tuo klitorisherkkyys tulee eteen.

Vierailija

Mä käytän liukkaria joka kerta kun itse hoitelen itseni, se on ihan must. Poikaystävä ei ole sen jälkeen juuri koskenut klitorikseen sormilla, kun hoksattiin, että kielellä se hoituu huomattavasti helpommin ja nopeammin. Vesipohjainen liukkari kun muuttuu tahmeaksi tosi nopeasti ja muutenkaan ainakaan mun klitoris ei kestä niin pitkää hinkaamista (10-15 min riippuen kauanko jaksaa keskittyä). Itse saan itseni tulemaan alle minuutissa, eli hyvin ehdin ennen kuin liukkari tahmenee. Suuseksissä ei ole sitä ongelmaa, koska kieli on paljon hellempi ja sillä pystyy stimuloimaan pidempään pehmeämmin ja kuitenkin pysyy koko ajan koskeana.
Mutta se on pelkkää tekniikkaa, tärkeintä on rentoutuminen ja se, että pystyy keskittymään olennaiseen. Mun on ainakin turha haaveilla orkuista, jos joku asia häiritsee. Se voi olla kiire, se pelko että joku kuulee/näkee, valot päällä tai mikä tahansa mieltä painaa. Joskus mä en ole päässyt jostain ajatuksesta eroon, vaikka katsonut jonkun ohjelman just joka on jäänyt mieleen pyörimään. Sit ei vaan tule mitään. Mä olen sitä mieltä, että orgasmia on mahdoton saada tulemaan, jos ei anna itsensä tulla. Pitäis oppia tyhjentämään mieli ja mennä virran mukana. Ja jos joku juttu tuntuu epämiellyttävältä, niin siitä pitää heti sanoa ja korjata asia. Koska se juttu taas häiritsee ja vie sen orgasmin mennessään.

Vierailija

Ja muistetaan tyttöset ja naikkoset, että ei se orgasmi ole mikään must :) Minä en oo vielä kertaakaan saanut poikkikseni kanssa (okei olen vasta muutama viikko sitten menettänyt neitsyyteni :D) mutta en oo erityisemmin edes yrittänyt. Nautin seksistä niin paljon ihan näinkin :) Suurin nautinto on kun poikkis nauttii. Ja ollaan puhuttu siitä ja molemmat on sitä mieltä, että tulee jos on tullakseen muttei pidä ottaa mitään paineita.
Ollaan myös puhuttu et jos mä kuitenkin haluan saada sen kanssa mut perus rakastelussa siihen ei päästä niin sitten tyydytän itse itseni tai poikkis tulee mun kanssa suihkuun leikkimään. Se on kyllä varmasti miehelle vähän sellanen kurja juttu, mutta oon toitottanut että ei se oo siitä kiinni etteikö hän osais vaan siitä että seksi on vielä niin uutta mulle etten osaa taluttaa itteäni orgasmiin sen aikana :)

Ajatuksia?

Vierailija

Mulla on kanssa välillä ollut klitoris todella herkkänä, just tollais
että on ihan täysin kosketusarka. Ja orgasmia en ole koskaan saanut,
monta vuotta yritetty ja eritavoilla, Nykyisen poikaystävän kanssa ja
itsekseni olen päässyt kaikista lähemmäksi. Mutta jotenkin kun tuntuu
siltä että nyt, ihan kohta, niin ei pystykkää menen jotenkin ihan lukkoon ?
Mutta kaipa se sitten on niin ettei kaikki voi saadakkaan.

Vierailija

"Mutta jotenkin kun tuntuu siltä että nyt, ihan kohta, niin ei pystykkää menen jotenkin ihan lukkoon"

Ihan sama juttu!
Silloin kun tuntuu et nyt ollaan ihan superlähellä ja tiedostan tilanteen, ni sit vaan se ihana tunne yhtäkkiä romahtaa ja tuntuu kuin kaiken saisi alottaa alusta..

Vierailija

Itseäni ei myöskään haittaa jos en tule ''kunnolla'', mutta poikaystäväni ottaa asian välillä raskaasti kun luulee olevansa jotenkin huono. Olen yrittänyt selittää ettei vika ole hänessä, mutta... *olankohautus* Ja minulla on myös sama ongelma kuin Tuhkimo1:llä, kun tiedän että No niin nyt tapahtuu, niin yhtäkkiä... ei mitään. Sitten turhauttaa ja odotan vain, että poikaystäväni saa asiansa hoidettua. : D

re_a
Seuraa 
Liittynyt27.10.2009

Silloin kun tuntuu et nyt ollaan ihan superlähellä ja tiedostan tilanteen, ni sit vaan se ihana tunne yhtäkkiä romahtaa

Miltä se ees tuntuu? Joku maksimaalinen hyvänolon tunne??? Mulla ei oo mitään hajuukaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat