mustasukkaisuutta

Vierailija

Kommentit (4)

Vierailija

Minullakin oli monia poikia ihan vain kaverina, ja vietin heidän kanssaan jonkin verran aikaa. Poikaystäväni ei pitänyt tästä yhtään, enkä sitten viitsinyt tahallani häntä ärsyttää olemalla kavereideni kanssa vaikka olisin halunnutkin. Vähitellen, huomaamattani, lopetin vanhojen poika kavereideni tapaamisen ja yhteydenpidon heihin kokonaan, mikä nyt myöhemmin on jäänyt harmittamaan.
Sain oman kullan, mutta menetin monta hyvää ystävää ja kaveria. En todellakaan suosittele, että katkaiset suhteet vanhoihin kavereihisi, vaan että yrittäisit puhua poikaystäväsi kanssa ja löytää yhdessä jokin järkevä ratkaisu ongelmaan... Ei ole reilua laittaa valitsemaan kavereiden ja seurustelukumppanin välillä, kun molemmat ovat tärkeitä!

Vierailija

Muista se, ettei seurustelu saa mennä ystävien ohitse! Mitä sitten teet kun eroatte ja ystäväsi ovatkin jatkaneet sinulle katkeroituneena elämäänsä jos et koskaan vietä aikaa heidän kanssaan! minulla ei ole kuin muutama tyttökaveri ja loput ovat poikia, ja he ovat minulle kaikki kaikessa! poikaystäväni tuntee heidät myös ja liikkuu samassa porukassa, mutta joskus silti on mustasukkainen, vaikkei ilmaise sitä kun tietää, että he ovat vain kavereita. Eli tee se kundillesi selväksi, että et aio piitata siitä sen enempää, koska ei ole mitään syytä olla mustasukkainen niistä pojista jotka ovat parhaita ystäviäsi. Älä menetä niitä monia yhden ihmisen takia!

Vierailija

Minulla on mustasukkainen poikaystävä ,mutta en ole lakkanut pitämästä yhteyttä poikakavereihin. Juttelen edelleen samalla tavalla ja minulla on tapana ohi mennen koskea ihmisiä kun puhun niille. Se häiritsee suunnattomasti poikaystävääni,mutta otin sen asenteen että kavereista en luovu hänen vuoksi. se on hänen ongelma jos on mustasukkainen. minä olen tälläinen eli ota tai jätä.
Lopulta hän sitten tajusi että siinä ei ole mitään muuta kuin kaveruutta ja rakastan nimenomaan häntä,jolloin hän muutti asennettaa!

Eli älä luovu kavereistasi ikinä kundin vuoksi! =) Se on kundin ongelma jos sitä häiritsee! :D

Vierailija

Minulla oli poikia kavereina, paljonkin. Ei enää koska poikaystäväni on niin mustasukkainen. Minusta se ei ole reilua mutta suhteissa pitää joskus luopua jostakin.. En usko että sinä pitäisit siitä jos poikaystäväsi tapailisi muita tyttöjä?? Mieti tilannetta hänen kannaltaan..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat