hiivasieni toistamiseen

Vierailija

minulle tuli antibiootin jälkeen hiivasieni viime viikon maanantaina. hoidin sen pois canestenilla, mutta mieheni ei luultavasti sitten kunnolla koska sain sen uudelleen nyt häneltä yhdynnästä. lähden parin päivän päästä matkalle ja haluaisin hoitaa tämän äkkiä pois, joten pitäisikö tilata lääkäri huomenna jotta saisin suun kautta otettavia lääkkeitä? entä miten se testi otetaan ja mitä suun kautta otettavat maksaa? apuja kiitos pian!

Kommentit (2)

Vierailija

Nyt tulee vastaus vähän myöhässä, mutta niin. Mulla oli hiiva ensimmäisen kerran elokuun lopulla. Tai no sillon en käynyt lääkärissä varmistamassa, että se on se, mutta oireet viittas vahvasti siihen (yhdyntä alkoi sattua, alapää oli herkkä ja kosketusarka, kutitti ihan tajuttomasti jne.) Ostin Canesten Combin ja se sit autto.

Nyt pari viikkoa sitten alkoi tulla taas vähän samoja oireita, oli arka jne., mutta ei erityisemmin kutissut, vähän vaan. Päätin sit kuitenkin mennä terkkarilla käymään ja se ohjas mut hiivatestiin (ei sattunut, tuntu vaan vähän epämiellyttävältä ja kesti ihan hetken; mulle ei ainakaan maksanut mitään). Sillon ei enää ollut oikeastaan mitään oireita, vähän jotain haavaumia tms. ja ajattelin, ettei tää hiivaa oo. No tänään tuli tulokset ja mulla sit kuulemma selvästi on taas hiiva. Onneks ei oireita oo, eikä lääkkeitä välttämättä tarvis, kun voi mennä ohi ilmankin, mutta kävin nyt ostamassa taas ton Canesten Combin, kun haluan kuitenkin hoitaa tän nyt kokonaan pois.

Terkkari sanoi, että, jos nyt taas alkaa vähän ajan päästä tulla oireita, niin mulle hommataan sit ne suun kautta otettavat lääkkeet. Toivon vaan, ettei enää ikinä tuu tätä. En tykkää yhtään. Ainut mistä oon iloinen on se, ettei tää tällä toisella kertaa ollut läheskään niin paha, koska se kutina oli jotain hirveintä.

Vierailija

ihan näin jälkikätween, että jos syöt antibiottikuureja, syö samaan aikaan myös maitohabbobakteereja. näin estäs hiivan tulon. :) ja muista antaa alapääsi kuivua suihkun jälkeen hyvin, ettei vagina jää märäksi jonka myötä syntyy hiivatulehdus. vältä myös sukkahousuja. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat