Yasminelle e-pillerit?!

Vierailija

Onko kellään kokemusta yasminelle merkkisistä pillereistä? Onko tullu mitään sivuvaikutuksia??
Joissakin keskustelupalstoilla on paljon ihmiset kirjoitelleet että on kauheesti alkanu finnejä tulemaan. Onko teille tullu finnejä ko pillereistä? Lähtikö finnit pois kunhan jakso kärsivällisesti niitä popsia ja odottaa että vaikuttais ihoon?

Ittellä just menossa eka liuska n. puolessa välissä. Finnejä on jonkin verran tullu lisää, mitä ennen pillereiden aloitusta oli. Mutta nyt näyttää siltä että alkaa lähtemään finnit vähenemään (ja toivottavasti katoavatkin. Mielialaan ei juuri ole vaikuttaneet, ehkä joskus itku on tullu helposti, mutta mitään radikaalia muutosta ei ole ollut.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

n.3kuukauden aikana saattaa tulla joitain vaikutuksia. Se riippuu henkilöstä niin paljon. Itselle ei tullut mitään, finnit on kadonnu ja mieliala ei ole muuttunut. KÄytin yasminelleja 9kk ja sitten vaihdoin halvempiin.

Vierailija
Unovis

Et tee vastauksella yhtään mitään, sikäli kun sivuvaikutukset ovat yksilöllisiä jokaisen käyttäjän suhteen.

Näin. On siis aivan turha kysellä pillerimerkin X vaikutusta ihmisiin, sillä ne ovat jokaiselle täysin omat. Toinen saa yasminelleistä vaivoja y, toinen ei saa mitään.

Joten tulokset ITSESI kohdalla näet vain kokeilemalla :)

Vierailija

itsellenäni en mitään suurempia haitta vaikutuksia ole huomannut. näitä pillereitä olen jo vuoden syönyt. kolmen eka kuukauden aikana paino putos 2 kiloo eikä ole noussut :D.
ihossani on aina ollut hieman epäpuhtauksia ja suurempia muutoksia suuntaan tai toiseen en ole huomannut. en voi kehua kuitenkaan että ne olis kadonnu mihinkään.itselleni nämä pilsut ovat käyneet hyvin.
mutta kuten sanottu, pillerit käy niin yksilöllisesti ihan riippuen merkistä, suosittelisin useamman kuukauden syömistä ennen kuin tuumii mikä on itselleen se oikea.

Vierailija

Itse söin Yasminelleja noin vuoden, kunnes sitten älysin vaihtaa ne halvempiin (ovat nimittäin aika kalliita). Nyt syön siis Merciloneja, ja muutos on kyllä ollut huomattava. Ihoni huonontui huomattavasti kun söin Yasminelleja ja jotenki mielialakin vähän heittelehti. Nyt Merciloneja syödessä iho on huomattavsti parempi. :) Enää en Yasminelleihin koskisi.

Vierailija

Mä oon syöny yasminelleja nyt muutaman kk. Aluksi lääkäri määräsi Cypretyl-merkkisiä mutta ne eivät sopineet, joten lääkäri vaihtoi ne yasminellee. Alunperin pillerit on määrätty aknen hoitoa varten, joten ihmettelin kun paketissa sanottiin että voi aiheuttaa aknea. Pillerit on kuitenkin auttanut vaivaan, finnit on vähentyneet ja mieliala parempi :D

Vierailija

Mulla on ollut Yasminellet noin vuoden verran, eikä suurempia muutoksia ole ollut. Vaikka aikalailla tapauskohtaisia nämä sivuvaikutukset ovatkin...
Finnejä ei tullut itselleni enempää, tosin tietyssä vaiheess kuusta niitä ilmenee hieman enemmän kuin normaalisti.
Ainoa mikä on oikeastaan muuttunut on alapään kosteus-tasapaino, joutuu käyttämään luikkaria melkein joka kerta.
Olen kyllä miettinyt pillerien vaihtoa, mutta nämä ajaa asian, niin en jaksa nähdä vaivaa kokeilemalla muita :D

Vierailija

Mä oon syönyt Yasminellea kohta joku 6kk, eikä silleen oo mitään sivuvaikutuksia ollut. Ennen söin mercilon e-pillereitä ja ne vei halut kokonaan pois, ja olin koko ajan kärttyinen. Yasminelle on tehnyt kanssa myös haluttomuutta, mut kuukautis kivut se vie onneksi aika hyvin pois. Vaikka toi haluttomuus pilaa aika paljon joissain tilanteissa. :/ Oli ihan tuskaa vaihtaa pillerit ku ei saanut syödä pillereitä kuukauteen ja minulla on aina ollut todella kovat kuukautiskivut, olin melkein kerennyt unohtaa kuinka kipeät ovatkaan ilman pillereitä. Mut kannattaa aina kokeilla erivaihtoehtoja, niin eiköhän sieltä löydy ihan itselle se parhaiten sopiva vaihtoehto :)

Vierailija

Minäkin olen syänyt jotain parivuotta noita yasmin pillereitä. ei nyt muita sivuvaikutuksia ole ollu, kun että halut on vähän menny mikä on kyllä aika typerää. Ennen olin aina kinuamassa :D mutta ehkä se tästä. ja onhan ne muuten ihan hyvä.

Vierailija

Kuten sanottua, haittavaikutukset ovat yksilöllisiä, toisille niitä tulee, toisille ei. Kokeilemalla selviää, että mitkä pillerit itselle sopii. Itse olen käyttänyt Yasminelleja puolisen vuotta ja oon ihan tyytyväinen. Alkuun oli tiputteluvuotoa kierron loppuvaiheessa, muttei enää. Mielialaan pillerit ovat saattaneet hieman vaikuttaa, oon jotenkin entistäkin herkempi. Positiivisia vaikutuksia noilla on kuitenkin ollut enemmän: mm. kuukautiskivut ja -vuoto ovat vähentyneet.

Vierailija

Mulla ei oo tullu mitään sivuvaikutuksia. Kuukautiskivut pienentyny huomattavasti ja vuoto vähenteny.
Eli oon tyytyväinen : )
Finnejä ei oo ollu ennen käytön alottamista, eikä oo myöhemminkää tullu (käyttäny ko. merkkiä reilun vuoden)

Vierailija

Olen syönyt Yasminellea reilut puoli vuotta ja olen ollut tosi tyytyväinen. Edelliset pillerini (Microgynon-merkkiset) aiheuttivat mulle kauheita sivuvaikutuksia; suoraan sanottuna olin kokoajan maailmanlopun fiiliksissä ilman mitään kunnon syytä. :P Ainut sivuvaikutus, jonka olen Yasminellea syödessä huomannut, on se, että kuppikokoni on nykyään B:n sijasta C. En valita. ;)

Vierailija

Oon syöny Yasminelleja 1,5 vuotta. Mitään sivuvaikutuksia en oo ainakaan huomannut. Tai sitten oon vaan niin tottunut, etten edes erota niitä sivuvaikutuksiks? :o
Ainakin oon tosi herkkä suuttumaan ja näin, mutta en yhtään muista, oliko tämmöstä jo ennen noita pillereitä. Huh :D Mutta mitään muuta en oo huomannut ainakaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat