Paikkoja missä olettte harrastaneet seksiä?

Vierailija

Itse olen näiden tavallisten lisäksi mm. Autossa, pukukopissa, soramontulla sekä kalliolla :)

Sivut

Kommentit (397)

Vierailija

rantojen ja autojen lisäksi on tullut sekstailtua mm. Gaudín puistossa Barcelonassa, leffateatterissa ja yökerhossa.. En voi sille mitään että olen luonteeltani "hieman" exibionisti :D

Vierailija

turun aurajoen ranta keskellä kirkasta tiistai iltapäivää viime syksynä, kupittaan cittarin takana, järvessä, saunassa, suihkussa, rannalla, nurmikolla (exän takapihalla, ai että oliko vanhemmat kotona ?), leffateatterissa, vessassa, bussissa...

Vierailija

Koulun vessa, rannalla oleva pukukoppi, aitta(hyvin haurailla ja "äänieristetyillä seinillä"), sauna, parveke, julkinen puisto, puutarha, metsä, sängyssä missä on kolme muutakin ihmistä.

Autoa ja järveä vielä odotan ainakin!

Vierailija

Itselleni ehkä erikoisin paikka on ollut taksiaseman edessä, eraan lavan päällä. Monikin on varmaan nähnyt hommat kun ei ollut edes syrjäinen ja valoisaa oli vaikka oli yö.. Taksitkin koko ajan ajeli siinä vieressä ja otti porukkaa kyytiin..

Vierailija

kaikki missä itsekin olen sekstaillut on jo mainittu tässä keskustelussa, mutta eniten minua kiinnostaa muutaman vastaus: ELOKUVATEATTERISSA. MITEN? :D Onko siellä ollut muita ja ihan sielä salissa ja ihan oikein yhdyntää vai muuta? Mäkin haluan ;D

Vierailija

en missään kamalan Extreme paikoissa, saunassa ja laivahytin laittialla on ehkä "villeimmät". Ex olisi halunnut tehdä sen lentokoneen vessassa ja tuli jo ovelle siihen valmiiksi vähän sen jälkeen kun olin itse mennyt vessaan... En suostunut! vaikka olisi ollut hauskaa kokemus ehkä :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat