Hampaat

Seuraa 
Liittynyt12.5.2009

Ajattelin tehdä nyt uuden keskustelun, aiheena hampaat.
Itselläni on nyt lähiaikoina tullut pieni hammasongelma. Pidän siitä miltä näytän, mutta hymyni ei ole sellainen minkä haluaisin. Olen joutunut käymään hammaslääkärissä aika pitkään, vuoden pidin rautoja joskus aikoja sitten, mutta pian hampaat taas meni vähän vinoon ja kaikenlaisia juttuja, mutta nyt hampaat ei ole ihan suorat vaikka siellä hammaslääkärissä onkin tullut käytyä. Etuhampaat on hyvin, mutta pari asentovirhettä on ylähampaissa muuten. Ei kukaan muu varmaan katso hampaitani mitenkään oudosti, koska ne on kuitenkin muuten ihan nätit, mutta unelmana nyt olisi ihan suora rivi. Mitään rautoja ei taida ottaa enää, mutta olen nyt sitten surffailut netissä ja miettinyt, että jos jonain päivänä ottaisi sellaset laminaatit muutamaan hampaaseen niin saisi nätin hymyn. : ) Aina tietenkin ongelmana on raha.
Tuntuu, että monilla julkisuuden henkilöillä on hampaat tuolla keinoilla laitettu kuntoon ja nyt vaan kattoo kateellisena, että saispa itsekin. : D Mutta juu, onko jollain muulla samanlaisia tuntemuksia? Tai kokemusta tästä, että ottaa esim. laminaatit jne? Ja kaikkea muutakin keskustelua hampaista tänne vaan.

Kommentit (7)

Vierailija

Itse en ottaisi laminaatteja mistään hinnasta (jos en vaan myöhemmin tule tarvitsemaan, esim. oma hammas lähtisi pois, etc.), sillä laminaatit näyttävät juuri siltä; laminaateilta. Ja monilla julkkiksillakin kun katsoo, se ienraja menee jotenkin oudosti, näyttää "irtonaiselta" ja "likaiselta".

Luomu, luomu <3

(Jos rivisi on pahasti väärällään, ota raudat, jos vain saat)

Vierailija

Miksikäs ei? Tyyristä hommaa, mutta pari laminaattia ja valkaisu on itselläkin ostoslistalla. Laminaateilla saa valkoisemman hymynkin, kuin mitä valkaisulla pystytään tekemään (ja plussana se, ettei se ajan myötä tummu!) Jos haluaa nätimmän hymyn, niin miksikäs siitä ei maksaisi. Tunnen monia, joilla no laminaatit, ja mielestäni tulos on todella kaunis.

Vierailija

Malliesimerkkinä voisi sanoa esimerkiksi salattujen elämien Tanjan. Katsokaa joku kerta sen hampaita, kun se hymyileee, siis etenkin ienrajaa.

Vierailija

En tiedä, kuka on Tanja, mutta etenkin vanhemmilla ihmisillä tapahtuu ienrajan vetäytymistä, oli laminaatteja tai ei. Tai sitten on vain rumasti tehty.

Vierailija
Heini

En tiedä, kuka on Tanja, mutta etenkin vanhemmilla ihmisillä tapahtuu ienrajan vetäytymistä, oli laminaatteja tai ei. Tai sitten on vain rumasti tehty.

Siis en tarkoita nyt ienrajan vetäytymistä, vaan tarkoitan sitä ns. likaisuutta ja väliä mikä niistä näkyy ja ainakin itse, mitä olen ihmisiä, joilla on laminaatit katsellut, tilanne on samanlainen.

Sen takia liputan laminaatteja vastaan, ellei niitä välttämättä tarvitse (esim. oma hammas puuttuu)

Vierailija
Dirn

Heini

Siis en tarkoita nyt ienrajan vetäytymistä, vaan tarkoitan sitä ns. likaisuutta ja väliä mikä niistä näkyy ja ainakin itse, mitä olen ihmisiä, joilla on laminaatit katsellut, tilanne on samanlainen.

Sen takia liputan laminaatteja vastaan, ellei niitä välttämättä tarvitse (esim. oma hammas puuttuu)

Laminaattihan on eri asia kuin hammasproteesi. Laminaatit laitetaan oman hampaan päälle, proteesi korvaa kokonaan puuttuvan hampaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat