Yhdenillanjuttu ja naisen tavaroiden vieminen

Vierailija

Onkohan kuinka yleistä tämmöinen, että jatkoilla miehen kanssa touhutessa joku/jotkut näistä miekkosen kavereista samalla penkovat naisen omaisuutta (lähinnä vaatteita), eivätkä sitten palauta niitä takaisin (lue: vievät ilman lupaa)? :D Jonkin sortin pila ilmeisesti kyseessä, koska aamulla nämä kämppikset sitten naureskelevat kuin paremmallekin vitsille. Kyse ei nyt kuitenkaan enää teinipojista.

Tämä on koettu nyt muutamaan otteeseen vajaan vuoden aikana; olen menettänyt mm. sukkiksia, alkkareita, kengät... Nyt haluaisin jonkinlaisia vastauksia vaikka sitten täältä.

Eli: naiset, oletteko kokeneet vastaavaa kohtelua jatkoilla / mies, what's the point? :D

Kommentit (9)

Vierailija

Jos lähtee ääliöiden matkaan, voi odottaa ääliömäistä kohtelua. Tarkasta tavarasi heti aamulla ja jos huomaat jonkin puuttuvan, tiukkaa niitä takaisin. Ihmettelen kyllä, että jos sinä ja panosi olette panosi huoneessa, mikset voisi sitten riisua vaatteitasi sinne, niin ettei kämppiksillä olisi tilaisuutta tulla sinne ja varastaa? Etpä tosiaan taida panojasi paljon kiinnostaa, jolleivät he viitsi puuttua kavereidensa rötöstelyyn vaikka saavat pesää.

Vierailija

Multa vietiin kerran rahaa.. Sitä en kyllä miksikään pilaksi voi sanoa.. Ei sitä sitten kukaan kuulemma tiedä kuka se oli.. Itse kyllä osaan aavistaa, muttei tyyppi suostunut myöntämään mitään..
Vaatteiden kans mulla on kyllä ollu semmonen homma et oon ite hukannu :D löytyny kyl myöhemmin jostain maton alta tms.. :D

Vierailija

darkling: Tässä nyt ollutkaan mistään ääliön matkaan lähtemisestä/riisuutumisesta muualla kuin hänen huoneessaan/kiinnostettavuudestani kyse, vaan nimenomaan noiden "ulkopuolisten" miesten käyttäytymisestä... :)

Vierailija

No huh, eipä ole tuollaista käynyt itselleni. Varmaan kannattaa jatkossaa pitää omat tavarat lähettyvillä (jos olet miehen huoneessa, vaatteet ja muut kamat mukaan sinne) ja jos jotain huomaa silti puuttuvan, nostaa vähän meteliä, varastamistahan tuo on. Ja todella lapsellista.

Vierailija

Kämppisasumisessa on hyvä ja huonot puolet. Ja heille tuollainen on vitsi ja moisena pysyy ellei heille ainakin sanota moisesta. Eli sano heille itse tai pyydä ukkoasi juttelemaan että he ovat varastaneet sinulta tavaraa ja se ei ole sinusta hauskaa- ja sitten ihan vaikka kasvotusten sopia että vaikka ette kavereita olekaan niin sinä seurustelet heidän kämppiksen kanssa ja poikamainen pilailu ei kiinnosta ainakaan sinua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat