Tyylimokat

Seuraa 
Liittynyt7.5.2009

Kaikilla meillä on varmasti ollut hyviä ja huonoja kausia, mitä itse pidätte pahimpana tyylimokananne tai mokakautenanne?

Kommentit (12)

Vierailija

Mul oli joskus kauniina teinivuosina siniset hiukset. Ja vaatteita oli simmosii ettei niit oikee voinu vaatteiks ees sanoo. Tyylin olen löytänyt täs parin vuoden sisään.. Aikuistunut niin sanotusti :D

Vierailija

Siinä 14-15-vuotiaana tuli huideltua ihan järkyttävissä asuissa välillä kaupungilla.. Ranta- ja kaupunkivaatteet vähän sekasin, saatoin ihan hyvin mennä bussiin bikini-yläosassa ja minihameessa tai käydä keskustan kahvilassa minishortseissa. VOI YRJÖ!!!

Nykyään en voi pitää edes tavallista toppia tuntematta itseäni halvaksi.

Vierailija

Eniten ehkä hävettää sortuminen yläasteikäisenä stringien esittelyyn. Yh.

Toinen oli, kun halusin palata värjäyskierteen jälkeen vaaleisiin hiuksiin. No, niin tein, mutta olisin myös voinut hoitaa hiusten latvoja, olivat kauhean hamppuiset ja elottomat, sekä hiusten sävy oli kovin keltainen- olisipa joku tyrkännyt pullon hopeashampoota käteeni. Tästä siis kolmisen vuotta.

Vierailija

yläasteella varmaan tuo stringien tahaton vilauttelu, hupparin vetoketju kokonaan kaulaan asti kiinni, skate-kengät(erityisesti hameen kanssa!) :D

Vierailija

Liian tumma meikkivoide tos seiska luokalla vai oliko se nyt kasiluokalla tuli hirvee kiire, ja iho ei oo hyvässä kunnossa niin laitoin meikkivoidetta naamaan ja ku peiliin katoin koulussa ja ikkunoista ja kännykällä oli pakko ottaa kuva olin niin ruskee, että jäi todella selvät rajatki, luokkalainen poikakin kysyi oonko ollu matkoilla ;D

Ja kaiken maailman rumia vaatteita ollut päällä.

Vierailija

Hahaa! :D Aika samanlaisia kokemuksia on itsellänikin ollut. Liian tiukat ja matalat farkut + stringit olivat teinivuosina kova juttu, samoin nämä valtavat skeittikengät sekä todella lyhyt yläosa kuuluivat myös tähän kuumaan asukokonaisuuteen :D Meikkaamistakin olisi voinut toisinaan rajoittaa, mutta onneksi tämä vaihe keskittyi lähinnä seiskaluokalle :D REPS. Ja ai niin, myös housun lahkeet sukissa oli kerrassaan järkyttävä villitys!!! Hyi olkoon.

Vierailija

Lähes koko yläasteen ajan hiukseni eivät oikein muuta olleetkaan kuin yhtä suurta tyylimokaa. Väreistä tuli kokeiltua ainakin punaista, pinkkiä ja mustaa. Punaista ja pinkkiä en tietenkään värjännyt tarpeeksi usein, vaan väri oli suurimman osan ajasta joku ällöttävä haalistunut punertava. Ja kun mustasta halusin päästä eroon kävin tietysti kampaajalla tekemässä värinpoiston ja väristä tuli ihanan keltainen. Sen värisillä hiuksilla sitten tyytyväisenä kuljeskelin jonkun aikaa.

Hiusmalli oli useimmiten joku voimakkaasti kerrostettu ja lyhyehkö. Suoristusrautaa en aluksi tietenkään älynnyt käyttää ja ah miten ihanalta hiusmalli näyttikään luonnostaan laineille menevien hiusteni kanssa.

Samoihin aikoihin tuli joskus käytettyä liian tummaa meikkivoidetta sekä liian tummia/muuten vain kammottavia silmämeikkejä. Vaatteissakaan ei ollut todellakaan mitään kehumista, mutta en edes jaksa alkaa luetella kaikkia niitä tyylimokia joita niistä kummallisista ernuviritelmistä löytyi... Olin yläasteikäisenä oikein hemaiseva näky. :D

Vierailija

Joskus yläasteella piirsin kajalilla valtavat kissamaiset siivekkeet silmien ulkonurkkiin (näytti niiiin naurettavalta :D) ja joskus käytin kirkkaanpunaista huulipunaa luomivärinä: näytti siltä että silmät ois tulehtunu. Sitten tietenkin ihQ stringien vilauttelu "vahingossa"... :'D

Vierailija

Joo mullakin ollu tuo sama stringien vilauttelu mut siitä nyt onneksi on aikaa niin ei kukaan muista. sit laitoin joskus kauan aikaa sitten kouluun sellaset löysät kotihousut ja korkkarit... onneksi tajusin seuraavana päivänä että taisin vähän mokata niin eipä siitä kerennyt kukaan huomauttaa :D

Vierailija

Yhtä poikkeusta lukuunottamatta kaikki on mokannu nimenomaan ylä-asteella. itse olen nyt ysillä, eikä nykyään enää (onneksi) tormää oikeastaan ollenkaan tähän stringien vilautteluun. viimevuonna käytin ihan liian pieniä housuja, oli aina napit ja vetoketjut rikki. ja luonnollisesti se meikki, liian tumma meikkivoide ja/tai liian vahva silmämeikki.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat