meikkitaiteilijaksi??

Vierailija

kertokaas, onko mahdollista opiskella töiden ohella meikkitaiteilijaksi? kun olen ymmärtänyt, että olisi sellaisia "kursseja", kuten joe blascolla ja sky descolla.. en vaan yhtään tiedä mistä aloittaa, paljon sellainen maksaa ja kuinka paljon aikaa se vie! olisko jollain kokemuksia/tietoa asiasta? mikä olisi hyvä kurssi, paljon maksoi jne?
Kiitos jo etukäteen:)

Kommentit (5)

Vierailija

Joe Balscon kurssit ovat todella hinnakkaita, en tiedä, kai niitä suomessakin järjestetään, itse olen kuullut vaiin ulkomailla järjestetyistä. Itse opsikelen paraikaa meikkaajaksi. Kouluja on Suomessakin tosi paljon erilaisia, ja laatuerojakin niissä taitaa olla, ainakin mitä olen itse kuullut. Useissa kouluissa on valittavana päivä tai iltalinja, eli siinähän voi sitten sivussa opiskellakin. Pidemmät kurssit taitavat olla 3000e ylöspäin. Netistä löytää aika hyvin eri koulujen tiedot, metsästämään vaan :)

Vierailija

Näitähän löytyy aika paljon, mut yks, mistä oon kuullu hyviä kokemuksia, on International Make Up Center (löytyy esim. Helsingistä, Tampereelta, JKL ..), jossa voi käydä semmosen 10 viikon iltakoulun (ma-to klo 17-21) tai sit 20 viikon, joka on päivisin. 10 viikon koulutus maksaa 2950e. Eli se ainakin soveltuu täydellisesti töitä tekevälle :)

Vierailija
orchid

Näitähän löytyy aika paljon, mut yks, mistä oon kuullu hyviä kokemuksia, on International Make Up Center (löytyy esim. Helsingistä, Tampereelta, JKL ..), jossa voi käydä semmosen 10 viikon iltakoulun (ma-to klo 17-21) tai sit 20 viikon, joka on päivisin. 10 viikon koulutus maksaa 2950e. Eli se ainakin soveltuu täydellisesti töitä tekevälle :)

Minkähän ikäisille tuo on ja onko sinne jotakin vaatimuksia?? :)

Vierailija

Ite kävin puolivuotisen meikkaaja-maskeeraaja koulutuksen nelisen vuotta sitten Jyväskylässä. Melko hinnakkaita tosiaan on ja ite pitää olla todella innolla mukana, koska toi kurssi on tosi vauhdikas ja mennään nopeasti eteenpäin, joten kelkasta jää melko äkkiä. Ite olin 16-vuotias kun tuon kävin, joten ei ainakaan sillon ollu mitään ikärajoja mut yleisesti ottaen siellä on kyllä yli kakskymppisiä sekä vähän vanhempia. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat