Täällä tarvitaan apua!

Vierailija

Olin eräässä tilaisuudessa,jossa oli myös itseäni vanhempi ulkomaalainen mies, johon olin salaa ihastunut. Olimme tutustuneet eräässä taidetapahtumassa, jossa olin kesätöissä. Hän oli pian lähdössä takaisin kotimaahansa, mistä olin pahoillani, sillä en ollut vielä ehtinyt paremmin tutustua häneen. Huomasin, että hän katseli minua. Yhtäkkiä hän tuli luokseni ja pyysi saada ottaa kuvan meistä kahdesta. Vähän ajan kuluttua hän pyysi varovasti, voisimmeko vaihtaa s-postiosoitteita. Tietysti suostuin. En ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa, enkä tiedä osaanko tulkita miehiä oikein. Sitä paitsi hän on minua 15 v vanhempi. ONKO TYYPILLÄ TUNTEITA MINUA KOHTAAN VAI HALUAAKO HÄN VAIN OLLA YSTÄVÄ? Lupasin kirjoittaa hänelle. KUINKA NOPEASTI MINUN PITÄISI OTTAA YHTEYTTÄ VAIKUTTAMATTA EPÄTOIVOISEN IHASTUNEELTA?

Kommentit (3)

Vierailija

Todennäköisesti hän tulee kirjoittamaan sinulle, hänhän oli muutenkin aloitteellinen osapuoli, ellette sitten sopineet, että sinä kirjoitat. Itse en jaksaisi miettiä mitään "epätoivoisen ihastuneelta vaikuttamista", vaan kirjoittaisin kun siltä tuntuu. Luulisin että hän on ihastunut sinuun (mikä ei välttämättä tarkoita, että hänellä on "tunteita" sinua kohtaan lukuunottamatta tuntemuksia housuissaan).

Vierailija

Saatan kuulostaa hieman ikävältä, mutta itselleni on käynyt monia kertoja aivan samalla tavoin. Tosin jossain vaiheessa on alkanut myös sänkyyn ruinaus.
Seksi noilla ulkomaalaisilla on kokemusteni mukaan pelkästään mielessä.
Kannatan unohtamaan tyypin ja etsimään uutta ihastusta.

Tämä on kuitenkin vain oma mielipiteeni asiaan, jokainen tekee kuitenkin loppujenlopuksi itse omat ratkaisunsa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat