Liika kostuminen yhdynnässä

Vierailija

Onko kenelläkään muulla ongelmana seksissä liiallinen kostuminen? Kostun niin paljon yhdynnän aikana, että poikaystävältäni heikkenee tunto peniksessä minkä johdosta laukeaminen siirtyy tai jää jopa tulematta. Lisäksi penis luiskahtelee useammin pois sisästäni. Kuivaaminen tai pyyhkiminen ei auta, koska olen taas yhtä kostea parin sekunnin kuluttua. Mieheni sanoo, että häntä kiihottaa runsas kostumiseni, mutta tottakai häntäkin harmittaa jos jää laukeamatta. Kumpikin kuitenkin nauttisi siitä, että hän tulisi sisälleni eikä aina pelkästään käsi-tai suuhoidossa. E-pillerit eivät vaikuta millään tavoin kostumiseeni.

Kertokaahan kohtalontoverit omia kokemuksianne!

Kommentit (3)

Vierailija

kyllä on käynyt samoin... itse en pidä siitä kun niin tapahtuu koska toinen ei välttämättä silloin saa ja sekös harmittaa..
olen huomannut kun itsellä oli vielä näin niin aloin käymään vessassa juuri ennen hommia pissalla niin ei ole ollut enää sitä ongelmaa niin usein mitä ennen :) eivätkä pillerit todellakaan aiheuta sitä sillä itsekkin niitä syön.
kokeile ja jos ei auta niin se vain on meillä naisilla aina välillä pieni ongelmamme muiden joukossa...

Vierailija

Mulla sama homma, mutta mies on kyllä aina lauennut, eikä se ulos lipsuminenkaan ole menoa haitannut... Itse käytän paljon lantionpohjalihaksia yhdynnän aikana, jolloin on vähän "tiukempi", pysyy paremmin sisällä ja tietenkin edesauttaa miehen laukeamista.. Oletkos sitä kokeillut?

Vierailija

Joo, mäkin käytän hyvin paljon lantionpohjalihaksia ja kyl se vähän auttaa miehen tulemiseen sekä omaankin nautintoon. Tos on tietty se "varjopuoli", et mitä enemmän nautin nii sitä enemmän kostun ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat