ongelma nimeltään arkuus, ujous, epävarmuus

Vierailija

Hmm.. Tuo otsikko nyt ei välttämättä ole parhaimmasta päästä, mutten oikein mitään sopivampaakaan keksinyt. :)

eli itselläni olisi elämässä sellainen tilanne jossa tarvitsisi koneempien ja varmempien "siskojen" rohkaisua.

Olen löytänyt itselleni ihanan miehen, on kiltti, huomaavainen ja huumorintajuinen. Lyhyen (muutaman kk) seurustelu on sujunut mukavasti ja seksi mahtavaa. ;P
Nyt mieheni on kuitenkin alkanut vihjailla, että haluaisi minun ottavan häneltä suihin. Aikaisimmissa suhteissani ajatus on minua lähinnä kuvottanut, nykyiseni saa kuitenkin oloni tuntumaan varmemmalta ja haluaisin kokeilla. Olen kuitenkin (ehkä kiitos epäonnistuneiden miessuhteideni) ansiosta nykyään erittäin ujo ja arka tälläisissa asioissa. Enkä haluaisi vaikuttaa ihan onnettomalta ja säälittävältä hänen silmissään mikäli tähän tilanteeseen nyt pääsisimme.

Vanhempaa ja viisaampaa isosiskoa minulla ei ole, joten en ole voinut asiasta kenenkään kanssa oikein puhua. Nyt toivoisinkin, että löytäisin tätä kautta "isosiskoja" rohkaisemaan pienempää tai samassa tilanteessa olevia. ;)

Kommentit (2)

Vierailija

Sinun kannattaa ehdottomasti kertoa miehellesi, että ajatus suihinottamisesta epäilyttää sinua ja et ole aikaisemmin tehnyt niin. Miehesi varmasti ymmärtää ja antaa sinun edetä omaan tahtiisi. Voittehan sopia että kokeilette, mutta etenette täysin sinun tahtiisi. Aloita rauhallisesti ja pusuttele ensin miehesi mahaa ja vähän alempaakin, mutta et kuitenkaan vielä ota suihin. Rauhallisesti etenemällä sinä itse kerkeät totutella ajatukseen ja voit vielä perääntyä jos ajatus rupeaa käymään epämielyttäväksi. Lisäksi miehesikin nauttii rauhallisesta etenemisestä kun saa pientä "härnäystä" ennen varsianaisia toimia. Tärkeintä on kuitenkin se, että et tee mitään mikä ei sinusta itsestäsi tunnu hyvältä. Vaikka poikaystäväsi toivoisikin suihin ottoa, niin sinun ei ole pakko suostua jos et halua. Mieti rauhassa!

Äläkkä turhaan pelkää epäonnistumista tai säälittävyyttä hänen silmissään. Kukaan ei osaa kaikkea syntyessään ja yhdessähän te voitte opetella vaikka mitä ;) Ei seksin pidä olla mitään suorittamista vaan kahden ihmisen toisistaan nauttimista.

Vierailija

Itellä oli aikoinaan samanmoinen ongelma. Lähinnä mielessä pyöri pelko siitä, että teen jotain väärin. Voitte toki puhua asiasta avoimesti. Kysy mitä mies haluaa sinun tekevän hänelle ja voit kertoa että olet asian suhteen kokematon. Ainaki ite hoidin asian tällä tavalla miehen kans pois päiväjärjestyksestä.
Edelleenki kesken tiimellyksen saatan kysyä, että tuntuuko hyvältä tai mitä teen seuraavaksi. Se on parempi tietysti kumppaninkin kannalta, että tekee oikeasti homman niin että tuntuu hyvältä :D
Yks keino muuten saada liika epävarmuus pois on nauttia yhdessä vaikkapa lasilliset viiniä/pullo olutta/tölkki siideriä. Ei mitään övereitä, mutta pienen alkoholiannoksen jälkeen kroppa vähän rentoutuu.
Ja kuten aiemmin mainittua, ei kukaan oo mestari tässä hommassa ekalla kerralla! Se teidän yhteinen juttu kehittyy sitte ajan myötä :)
Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat