Lahjavinkkejä kaipailisin

Vierailija

Kaikillahan on usein ongelmana, että mitä ostaa omalle kullalleen, kaverilleen yms esimerkiksi synttäri tai joululahjaksi.

Kertokaapa te mitä ostaisitte miehellenne ja hyvälle kaverille lahjaksi.

Kommentit (5)

Vierailija

Minä tykkään kasailla yleensä lahjakoreja. Kaverille sujautan koriin kosmetiikkaa, viiniä, suklaata sun muuta hemmottelua.

Miehelle ostin viimeksi hänen kaipaamansa pelin, kirjan ja tuoksun.

Vierailija

Kaverille voisin hankkia, jo aiemmin täällä mainitun lahjakorin muun muassa, astioita, jokin dvd..koru? Riippuu aivan millaisesta "merkkipäivästä" on kyse. Myös yhdessä olo hyvällä porukalla voi olla lahja itsessään.

Miehelle..Hmm. No esimerkikkinä voisin kertoa tuttavani vuokranneen mökin ja järjestäneen salaa sinne kaikki miehen ystävät ja muut tutut kaverit paikalle. Itse oman miehekkeeni kanssa hänen syntymäpäivillään lähdemme erääseen tuning-tapahtumaan toiseen kaupunkiin ja siitä illaksi viettämään porukalla eka minun kämpilleni aikaa. Illasta sitten kaupungin sykkeeseen katsastamaan paikat. Aina ei tarvitse olla näin ihmeempiäkään,mutta tässä näin esimerkkinä vain.
By the way miehet muuten arvostaa suuresti sitä, että heidän mielenkiinnon kohteensa otetaan huomioon eikä aina näitä "tyttöjen" juttuja;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat