miten kertoa miehelle että hänen kannattaisi laihduttaa

Vierailija

miten voin kertoa kohteliaasti miesystävälleni että hänen kannattaisi koittaa pudottaa painoaan jonkun verran, niin ettei hän ota sitä epäkoheliaisuutena?

Kommentit (6)

Vierailija

Hmm, ehkä itse yrittäisin saada miehen innostumaan elämäntapojen parantamisesta vaikka raahaamalla hänet kanssani lenkille tai kuntosalille, sanomalla vaik että "en haluu mennä yksin" (mikä ois tottakin, musta on ainakin tylsää yksin käydä:-)). Tai yrittää saada mies alottaan kanssani uus liikuntaharrastus, vaikka rullaluistelu, sulkapallo tms. Ja laittamalla hänelle terveellisiä ruokia ja koittamalla saada hänet innostumaan niistä:-).

Vierailija

vaikea kysymys... kannattaisi varmaan aloittaa sillä että saat liikunnallisen ja terveellisen elämän tavan kuulostamaan miehesi korvissa kiinnostavalta. Voit vaikka itse hehkuttaa kuinka aijot saada hienon pyykkilautavatsan ja reidet timmeiksi (vaikka ne jo olisivatkin) ja tartuttaa innostus mieheesi. Ikään kuin pyytäisit hänen apuaan; hänen aloittaessaan sinäkin pääsisit tavoitteeseesi. Tee kaikki kuitenki iloisesti, mäkätys tässä tilanteessa ei ehkä auta... Mikäli itse olet terveellisellä liikunta linjalla ja poikaystävä ei pitkänkään ajan päästä osoita kiinnostusta, voit vihjata pitäisikö hän sinusta jos hankkisit valtavan omenavatsan ja makaisit sohvalla. Tuossa vinkkauksessa saa olla jo painoa, sillä eihän se ole reilua että sinä pidät itsesi kunnossa ja äijä vain löhöilee..

Vierailija

Oon kans samaa mieltä, et jos yhdessä alottais jonku lenkkeilyn, uinnin, kuntosalin ja elämäntapa muutoksen ni se jo auttaa pitkälle <:

Vierailija

Aloita vaikka homma siten että pyydät häntä seuraksi kävelylenkeille. Jos siis sitä painoa on kovasti paljon (== syytäkin laihduttaa) niin liikunnan aloittaminen on tosi rankkaa hommaa. Eli ulos kävelemään ja vaikka käsikädessä ja pikkuhiljaa pidempiä ja pidempiä keikkoja kunnes voitte testailla juoksemista. Ja jotta kävely ei olisi hänelle turhaa niin koita vaikka jutella häntä kiinnostavia asioita, vaikka sitten jääkiekkoa tai muuta. Eli (sanaton?) diili, lähden kanssani ulkoilemaan ja olen vastapainoisesti kiinnostunut sinun asioista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat