Millaisista miehistä kiinnostut?

Vierailija

Oletko kenties huomannut ihastuvasi helpommin ns."pahoihin poikiin"? Vai kiinnostutko helpommin kilteimmistä miehistä.. ?
Onko jokin tietty piirre mikä ihmisessä vetää puoleensa?
(esim. huumorintaju, ulkonäkö...) Itse olen huomannut ihastuvani helposti "pahoihin poikiin".. Mutta oikeasti en haluaisi seurustella sellaisen kanssa.. Nykyinen poikaystäväni on taas aika kilteimmästä päästä.. Ja olen kyllä onnellinen hänen kanssaan.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Hmm.. Itse en omasta mielestäni ihastu minkään toistuvan kaavan mukaan. Ihastuksista minulle jää yleensä aina jokin piirre muistiin, mutta näillä ei kyllä oikein ole tekemistä keskenään.

Kavereiden mukaan tunnun ihastuvan helpoiten juuri renttumaisiin tyyppeihin ja kieltämättä näitä on ollut useampi. Minulle yksi suurimmista turn on asioista on haavoittunut mies :D Oli miehellä sitten haava, musta silmä tai suru päällä, minulla iskee heti jonkinlainen hoitovietti päälle. Ehkä renttujen kanssa tämä on sitten yleisempää.
Toisaalta myös miehen jonkinasteinen ujostelu on suloista.

Nykyinen mies on enemminkin ehkä kiltiksi luokiteltavissa :)

Vierailija

Mää tykkään yleensä semmosista nallekarhumaisista miehistä, jotka on rotevia tai hieman pullukoita. Ei ole väliä onko tumma vai vaalee. Ja toki kiinnostun myös muunlaisista miehistä, mutta tuollaisen "kaavan" oon ite huomannu ihastuksissani. :P Tietysti huomion kiinnittää myös naista hyvinkohteleva ja hauska mies.

En oikeastaan viehäty rentuista, koska ite oon niin kiltti etten koe meillä olevan mitään yhteistä :D

Vierailija

En ole itse ainakaan huomannut kiinnostuvani tietyn tyyppisistä miehistä.. Nykyiseni on sopivan kiltti; särmää ja pehmeyttä oikeassa suhteessa. Yli neljän vuoden yhdessäolon jälkeenkin saa vielä polvet veteliksi jollain romanttisella eleellä tai lauseella..:)

Yhden yhteisen piirteen olen kuitenkin huomannut kiinnostuksenkohteissani: musikaalisuus:) Ehkä se johtuu siitä, etten itse osaa soittaa tai laulaa vähääkään :D

Kepa
Seuraa 
Liittynyt7.5.2009

Mulla on maailman huonoin miesmaku, tykkään tietyllä tapaa vähän ylimielisistä ja röyhkeistä miehistä. Tahdon miehen, joka on varma ja joka vie, niin pääsen sit itse vaan vikisemään ;) Hieman kieroontunut huumorintaju on must, koska muuten ei oo mun kanssa yhteistä. Pitää olla nokkela ja fiksu, ei mikään einstein enkä välitä siitä onko maisteri vai ammattikoululainen, mutta pitää näkyä että siellä päässä liikkuu jotain.

Mä kyllä tiiän miehestä välittömästi, että herättääkö jotain fiiliksiä vai onko vaan kaverimateriaalia. Toisaalta tiedän, että ne miehet jotka sais mut käymään kuumana niin niistä pysyn kaukana, koska siinä satuttaa vaan itsensä.

Vierailija

Tykkään sellasista miehistä ja joilla on pilkettä silmäkulmassa, ovat kilttejä ja kunnollisia mutteivät mitään saamattomia vässyköitä. Se, että saa mun nauramaan oikeasti ja se, että saa minut tuntemaan oloni rennoksi, hyväksi ja huomioiduksi seurassaan ovat myös tärkeitä seikkoja.

Ulkonäöllisesti tykästyn suht normaaleihin poikiin. Mitkään huippuunsa trimmatut lihaskimput tekorusketuksineen ei ole mun juttu, eikä myöskään heviletti. Tykkään enemmänkin söpöistä tapauksista kun veistoksellisen komeista.

Vierailija

Renttu, miehekkäät kasvonpiirteet siihen päälle ja ehkä poninhäntä. Unelma tilannehan on että(jos oikeen kahlataan cliché-tilanteisiin) siinä istuu rööki huulessa motskarinsa selässä ja sanoo: "Noni beibi lähetään meille." Ja minä idiootti menin :D

Toinen on vanhemmat miehet ja se on vielä se mihin retkahdan pahemmin.
Hieman harmaata tukassa, matala ääni ja oikea mies. Ultimaattinen piste i:n päälle on miehekkäät kädet, en tiedä mikä siinäkin on, mutta jos miehellä on isot, miehekkäät kädet, niin olen aivan sulaa vahaa. Ei siis käsivarret, lihakset, vaan kädet, sormet ja muut siis. Se vetää jalat veteläksi.

Vierailija

sama täällä! Oman ikäiseni mieh.., oikeastaan pojat, ovat niin lapsellisia! He eivät voi sietää minua, sillä olen heitä henkisesti ja fyysisesti vahvempi. Olin pitkään ihanstunut mieheen, joka oli isääni vain muutaman vuoden nuorempi. (Olenko aivan ällö?) Olen huomannut, että vanhemmat miehet pitävät minusta, mutta ehkä se johtuu juuri siitä, että olen tämmöinen parikymppinen heitukka.

Vierailija

Mä olen heikkona "fiksuihin" miehiin. Jos miehellä on labratakki päällään, hän opiskelee matiikkaa, fysiikkaa tai kemiaa, omistaa silmälasit ja on luonteeltaan kiltti ja rauhallinen, niin olen ihan myyty. Ruskeat silmät on iso plussa.

Toki toisenkinlaisia miehiä kattelen ja joskus olen erehtynyt ihastumaan hevilettiseenkin.

Vierailija

Kyllä se on se "paha poika" mikä kiinnostaa :D Ja ei mikää tikku, mieluummi sit vähä pyöreempi ku sellane iha laiha. Mut paras tietty sillee sopivasti lihaksikas :P Ja yleensä viä tumma ja ruskeet silmät. Sellane olis aika kiva :D

Vierailija

Miehen silmät ja tietynlainen katse sytyttää. Kiinnitän huomioni tähän aivan ensimmäiseksi. Hänen tulisi olla myös mieluusti vähintään paria vuotta vanhempi. Olen kuitenkin huomannut kolmikymppisten miesten olevan todella.. :) nam.

Lopullisesti jalkani ovat makaroonia, mikäli mies on iso ja roteva, ehkä hieman pyöreäkin. Parta vielä leukaperiin, ja olen täysin myyty!

Vierailija

lyhykäisyydessään latinot/tummat miehet ? huumorintaju plussaa, suuret tummanruskeat nappisilmät niin tältä tytöltä lähtee jalat alta ;> pahat pojat viehättää tv:ssä, mutta tosielämässä haluan vierelleni tasaisen ihmisen, kuten olenkin onnistunut saamaan :)

Vierailija

Komeista, mukavista mutta itsevarmoista
Ei saa olla semmoinen joka luulee olevansa kaikkien yläpuolella ja mies joka huomaa mut, ei semmonen joka unohtaa että on suhteessa kanssani.

Vierailija

Mulla oli tapana ihastua "pahoihin poikiin" joiden kanssa pidin vain hauskaa, mutta seurustelemaan aloin ainoastaan kilttien miesten kanssa.

Nykyinen mieheni oli ennen aika renttu ja aluksi tarkoitus olikin pitää hänen kanssaan vaan hauskaa jonkin aikaa, mutta nyt kaksi vuotta myöhemmin ollaan edelleen yhdessä. Miehestä kuoriutui ajan kanssa aika kiltti tapaus, tosin onpa tuota tuhmuuttakin onneksi vielä aavistus jäljellä :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat