jos käytäis vaa nukkumaa

Vierailija

suuttuuko tai loukkaantuuko kumppaninne jos syystä tai toisesta sinun ei tee mieli seksiä?

lyhyestä virsi kaunis (:

Kommentit (12)

Vierailija

noo.. jos oikein rehellisiä ollaa.. niin minä olen yleensä se joka rupeaa mököttämään =)
Ku aina mitä sillon ku ukko haluaa!
Se käyttää aina tekosyynä kun väsyttää tai ei jaksa jne.

Vierailija

No eipä ole oikein tainnut tuollaisia tilanteita olla. Jos mies tekee aloitteen, olen oikeastaan lähes aina mukana. Ei sillä oikein ole ollut mahdollisuutta loukkaantumiseen tai suuttumiseen tuon takia :D

Minä itse sen sijaan loukkaannun silloin tällöin vähän, jos mies ei ymmärrä (tarkoituksella tai hupsuuttaan) mitä minulla olisi mielessä. Eli joskus kun tuo ei koskettelustani innostu niin paljon että lakanat heiluisivat, otan sen vähän itseeni. Siitä en tiedä pitääkö hän tarkoituksella vaatteet päällä vai eikö vain oikeasti ymmärrä että minä haluaisin ne pois (kun en useimmiten kuitenkaan niitä käy ihan päältä repimään). Koskaan ei ole suoraan torjunut.
Mutta siis tuosta en suutu ja loukkaantuminenkin unohtuu aina aika pian :)

Vierailija

Meilläkin minä yleensä "loukkaannun" siitä jos mies ei halua. Meillä minä olen muutenkin pääsääntöisesti se aktiivisempi osapuoli vonkaamaan :D

Vierailija

NasNu -> Kyllähän nyt nykynainen saa ihan hyvällä omallatunnolla vongata ja vinkua :D On meillä joskus itkuakin tirautettu kun ei oo "lohjennut.." :D

Vierailija

Mulla tulee aina välillä vähän paha mieli, kun pussailen ja hiplailen mutta homma ei lähde vaan etenemään! :D Mies on kyllä sillai messissä, että suutelee takasin ja näin, mutta mihinkään seksiin ei päädytä, vaikka yritän sitä vihjailla kehonkielellä yms. Ehkä pitäisi vaan opetella sanomaan, että "mites olis? ;;;;;)" mutta jotenkin se tuntuu hölmöltä mun suuhun :D

Turhahan mun on tässä valittaa ja angstailla, kun en kerta saa sanottua että sekstaillaanko, mutta mutta mutta :( Aina joskus tulee sellanen höh-olo kun yrittää vihjailla ja mitään ei kuitenkaan tapahdu. Alkaa aina miettimään, että haluaako se mua oikeasti vai ei.

Vierailija

Kyllä se on niin meilläkin päin, että minä vonkaan ja saan pakit hyvinkin useasti, mutta se voi kyllä johtua siitäkin, että mieheni ei tajua, mitä haluan kehon kielelläni kertoa? Ei ne semmoset "mite ois?" sanat tuu mun suusta ulos vaikka joskus mieli tekiski kysyä suoraan, ku tuntuu jo vähän turhauttavalta koittaa saaha ukkoa lämpenemään asioilla mitä oon tähän asti kokeillu.

Onko kellään kokemusta seuraavasta:

Mies on tulossa töistä kotiin ja olet päättänyt yllättää murusi mustalla pitsillä, korkokengillä, pörrötukalla ja sileällä vartalolla (siis sheivatut sääret jne.). Kuulet ovelta rapinaa ja aavistat miehesi tulevan kotiin ja ryntäät eteiseen ja kehosi huutaa "ota minut nyt!" ja isket mieheen kiinni, mutta MIES EI HUOMAA MITÄÄN?!!!

Olen myös kokeillut useita seksittäitä alusasukokonaisuuksia, jne, mutta jostain syystä ei heru. Peti nytkyy vain silloin, ku miestä itseä huvittaa.. Että kyllä mä alan jo suorastaan suuttua tähän turhautumisen tunteeseen. Itse olen hyvin aktiivinen seksin súhteen, joten tämä on hyvin ärsyttävää.

Vierailija
jogurtti

Kyllä se on niin meilläkin päin, että minä vonkaan ja saan pakit hyvinkin useasti, mutta se voi kyllä johtua siitäkin, että mieheni ei tajua, mitä haluan kehon kielelläni kertoa? Ei ne semmoset "mite ois?" sanat tuu mun suusta ulos vaikka joskus mieli tekiski kysyä suoraan, ku tuntuu jo vähän turhauttavalta koittaa saaha ukkoa lämpenemään asioilla mitä oon tähän asti kokeillu.

Onko kellään kokemusta seuraavasta:

Mies on tulossa töistä kotiin ja olet päättänyt yllättää murusi mustalla pitsillä, korkokengillä, pörrötukalla ja sileällä vartalolla (siis sheivatut sääret jne.). Kuulet ovelta rapinaa ja aavistat miehesi tulevan kotiin ja ryntäät eteiseen ja kehosi huutaa "ota minut nyt!" ja isket mieheen kiinni, mutta MIES EI HUOMAA MITÄÄN?!!!

Olen myös kokeillut useita seksittäitä alusasukokonaisuuksia, jne, mutta jostain syystä ei heru. Peti nytkyy vain silloin, ku miestä itseä huvittaa.. Että kyllä mä alan jo suorastaan suuttua tähän turhautumisen tunteeseen. Itse olen hyvin aktiivinen seksin súhteen, joten tämä on hyvin ärsyttävää.

Ihan kuin olisin itse kirjoittanut tuon jutun!! Mulla ihan sama juttu!!!
Mikäköhän auttaisi tuohon tilanteeseen? :D

Vierailija
Lady_

Välillä juu tuntuu, kuin miehillä olisi laput silmillä...

Itse olen miettiny täysin samaa tai sitte oma mieheni on menettänyt näkökykynsä täysin! Eikös sen pitäny mennä niin päin, että mies haluaa aina, ajattelee seksiä kokoajan/päivittäin ja on valmis vonkaamaan hetkellä millä hyvänsä? Tämä myytti ei taidakkaan pitää enää paikkaansa...?

Vierailija

Hah, yllätyin täällä mitä naiset puhuvat! meillä päin mies ei koskaan ole kieltäytynyt jos vähän teen aloitetta, hän kyllä vie sen joka kerta loppuun ja yleensä se on mies joka aloittaa touhut ja minä olen mukana yleensä. Joskus sanon että ruetaan nyt nukkumaan niin jaksetaan herää huomenna. :)

Vierailija

Minulla vähän sama ongelma, jota nyt jatkunut pidemmän aikaa (siitä asti kun viime kesänä pääsin armeijasta):'(. Ollaan oltu yli 3v yhdessä ja nykyään harrastetaan ehkä kerran kaks kuukaudessa. Olen tuosta yrittänyt puhua hänelle, mutta ei hän itsekkään oikein tiedä, mikä häntä vaivaa. Mitähän tuon kanssa pitäisi tehdä? Eroa en ainakaan halua. Kuvittelin, että aika parantaisi tuon, mutta se on vain pahentanut sitä :(

Onneksi tuo ei tee enää niin pahaa, mitä aluksi, mutta silti tästä suhteesta puuttuu jokin ilman tuota...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat