Oma kesän ykkösvaate/asuste?

Seuraa 
Liittynyt7.5.2009

Kesätrendiketjua lueskellessa tuli mieleen, että olisi kiva tietää, mikä on teidän tämän (tai vaikka kaikkien) kesän ykkösjuttu.

Oma suosikkini on tällä hetkellä ehdottomasti maksimittaiset mekot, joihin olenkin ihan hullaantunut <3 Onneksi rakas äiti on niitä mulle hyvään tahtiin ommellut! :)

Kommentit (12)

Vierailija

Minun vaatekaappiini on tänä kesänä eksyneet polvipituiset mekot! Aivan ihania ja niin älyttömän helppoja!
Niistä saa niin helposti muokattua ilta-asunkin. Kivat kengät, helmet, leggarit ja leveä vyö rintojen alle ja on ihan valmis iltarientoihin!

Vierailija

pitkät topit ja farkkuleggarit on mun ykkös juttu. ja gladiaattorit on mukavat jalassa. Ja vanhat farkkushortsit :)
Mun kaappiin eksyi tänä kesänä myös mekkoja mitkä on, niinkuin Envy-me sanoikin, älyttömän helppoja!

Vierailija

suosikkeja ovat ehdottomasti kaikenlaiset leggarit, sitten gladiaattori-sandaalit (tahtoisin itselleni hankkia sekä korolliset että korottomat) ja nuo polvipituiset mekot on kans ihania. (:

Vierailija

Itse löysin keväällä viimeinkin nastan lyhyen farkkuhameen, Object-merkkisen. Kallis oli (80 e!), mutta aivan ihastus. On nyt lämpimillä keleillä ollut käytössä :)

Vierailija

Korolliset gladiaattorit on kyllä niin hieno juttu että! Näyttää hyvältä minkä tahansa kanssa, oli kyseessä sitten mekko tai housut.

Haaremihousuista en ois koskaan uskonu tykkääväni, mutta nepäs onkin ehkä rennoimmat housut ikinä! Tulevat hyvänä kakkosena gladiaattoreiden perässä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat