Popin kuningas 1958-2009

Vierailija

Mielipiteitä aiheesta. Mitä kyseinen henkilö merkitsi sinulle, jos mitään. Millaisena jäät muistamaan Popin Kuninkaan?

Itselläni hyvin sydäntä lähellä tämä herra. Penskasta asti olen nauttinut hänen musiikistaan ja vuosi toisensa jälkeen hänen tanssinsa, innovatiivisuutensa, hyväntahtoisuutensa ja ainutlaatuinen olemuksensa on inspiroinut minua.
Maailma tuntuu yhtäkkiä tyhjemmältä paikalta.. oli hän sitten vihattu tai rakastettu, ylistetty tai vainottu, maailma höristi korviaan kun hänen nimensä puhuttiin. Hän oli yksi suurista, ja hänen legendansa tulee elämään ikuisesti.

Lepää rauhassa, Michael <3

Kommentit (5)

Vierailija

Michael Jackson on ihana ihminen ja suuri taiteilija, ja siitä asti kun kuulin hänen poistumisestaan, en ole saanut oikein nukutuksi. Itkettyä myös on tullut. On kova ikävä häntä, mutta vieläkin voimme nauttia hänen musiikistaan.

Vierailija

Mahtavaa ja upeaa musiikkia, Hän oli suuri taiteilija, vaikka en mikään suuri fani olekaan. Jään siis muistamaan Michaelin hänen musiikistaan, en yksityiselämän tempauksista, joista en edes tiedä paljoa, eikä kiinnosta, koska suurin osa varmaan on täyttä humpuukia.

Rest In Peace Michael.

Vierailija

Itkettyä on tosiaan tultu, kyynelkanavat tyhjilleen, luulempa etten enää vähään aikaan itke.
Mutta tosiaan. Oli lähellä sydäntä, on vieläkin.

Vierailija

Olin aivan shokissa kuullessani Jackon kuolemasta, pari minuutia tapahtuman jälkeen. Itkin hysteerisenä monta päivää. Vieläkin on vaikea puhua Jacksonista ilman kyyneliä. Kuuntelin Michael Jacksonia jo kohdussa ja siitä lähtien hän on ollut minulle esikuva ja idoli ja varmasti tulee jatkossakin olemaan. Hän tulee elämään historiassa.

Vierailija

Olin Lontoossa O2 areenalla muiden fanien kanssa seuraamassa Michaelin muistotilaisuutta isolta screeniltä :) Oli tunnelmallista ja tuli vähän parempi olo. Olin menossa sinne Michaelin This Is It -konserttiin, vieläpä avauskeikalle (13.7).. tuntu oudolta olla sillon sinä iltana siellä areenalla, sen sijaan että olisin ollu konsertissa kattomassa Michaelia lavalla tuijotinkin sen ruumisarkkua screeniltä :'( En kyllä oikeen vieläkään tajuu että se on oikeesti kuollu..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat