Lehti addiktit

Vierailija

Siis..
Mulla on ihan hirveä tarve saada aina joka kuun alussa kaikki uusimmat lehdet mm.cosmo,demi,regina,miss mix :D

Mitä lehtiä itte ostatte joka kuukausi? =)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mulle ei tuu kuin Cosmo ja Aku Ankka :D

Silloin tällöin ostan koira-aiheisia lehtiä ja joitain satunnaisia muotilehtiä. Plus toki Seiskaa :D

Vierailija

Mulle tulee cosmo ja hotnow (oli halval 3kk nii tilasin :p) Sit välil ostan uusimman Ellen (engl. tai suom.), englannin kielisen cosmon.. Sit kirppiksilt ostan vanhempiii cosmoi ja ellei ja voguei. :P Tykkään hirveesti kattella kuvia ja lukea juttuja.

Trendi on ihan ok lehti, mul taitaa olla yks kappale. Olivianki voisin joskus lukasta ku sitä on kehuttu. Mielipiteitä?

Vierailija

Minulle tulee Cosmo (tietty) ja sitten äipän kanssa tilataan Koirat-lehteä. Anoppilassa luen Kauneus&terveys- ja Sport-lehdet :)

Trendiä ja Elleä tulee luettua todella harvoin.

Vierailija

Mä oon kanssa alottanu cosmon tilauksen, mutta ei oo vielä ilmestyny..:( trendi tule mulle ennen, muten oikein tykkää siitä. Mutta tykkään ite hirveesti lukee kaikkia eri lehtiä. Siskolle tulee mismix, saanpahan luettua:D ennen cosmoa mulle tuli seventeen amerikasta:)

Vierailija

mulla on aivan sama juttu, tekee mieli ostaa kaikki hyvät uusimmat lehdet ja usein ostankin. siihen menee paljon rahaa melkein kuin ´turhaan´. en tilaa muuta kuin annaa mutta ostan melkein aina cosmon, missmixin, ELLEn ja hot nown.
itse en kyllä pidä trendiä kovinkaan kummoisena. siinä on ehkä liikaa mainoksia ja muotikuvauksia jotka ovat aika erikoisia.

Vierailija

Joka kuukausi liki pitää Cosmo , Regina ja Kauneus ja Terveys ostaa. Onneksi äiti sai tilattua lahjaksi mulle nyt K&T:n nii ei tarvi sitä enää irtona ostaa. :)

Vierailija

Mulla on itellä sellasia kausia että ostelen enempi ja toisinaan vähempi. Tykkään kyllä lukea lehtiä ja kavereilla käydessä oon aina lehtikorilla kaivelemassa :) tällä hetkellä en tilaa mitään, mutta irtona tulee ostettus cosmo ja regina yleensä... lisäks tykkään lukea alibia ja apua.

Vierailija

Lehtiaddikti ilmoittautuu täälläkin. Uusin Cosmo pitää aina ostaa, sehän on selvä, lisäksi lainaan kavereilta Demiä ja Miss Mixiä toisinaan. Ja kirjastosta hamstraan aina terveyslehtiä, Annaa, Oliviaa yms. naistenlehtiä ja inspiksen iskiessä myös valokuvauslehtiä. Jos olisin rikas, tärväisin varmaan kaikki rahani lehtiin, heheh. :)

Vierailija

Mulle tulee Cosmo, 7päivää, koiramme, lapinkoirat, Aku Ankka, Aku Ankka extra, Karvinen ja sitten töistä saan ilmasiks mm. Olivia, Roope Setä, Trendi, Divaani, Deko, Meidän Suomi, KG ja paljon paljon muuta, joten luettua tulee paljon :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat