Kivaa tekemistä kesäpäivälle?

Vierailija

Eli siis onko ideoita mitä kaikkea kesällä voisi tehdä, jos tylsyys iskee?

Kommentit (3)

Vierailija

Itse olen pohtinut samaa asiaa. Jään ensi viikolla kuukauden lomalle ja ainakin suurimman osan vietän siitä kotikaupungissani. Viime loma kului niin, että päivästä toiseen odottelin vain että mies pääsisi töistä jotta voisimme alkaa tekemään jotain yhdessä. Ja se jos mikä oli tylsää! Varsinkin kun mies työpäivän jälkeen oli monesti niin poikki, ettei hänestä ollut minua viihdyttämään. Halusi mieluummin makoilla sohvalla tai surffailla netissä.

Nyt olen koittanut varautua hyvissä ajoin ja pohtia itselleni mielekästä tekemistä jotta koko loma ei kuluisi vain odotteluun. Tietysti ulkona voisi olla paljon jos vaan sää sallii, huonommilla ilmoilla voi lähteä shoppailemaan ja kiertelmään kauppoja. Ajattelin myös käyttää joka päivä koirat puistossa juoksemassa ja kokeilla uusia reseptejä keittiön puolella. Kirjoja olen myös hamstarnnut valtavat kasat :)

Ystäviä olen pyytänyt kyläilemään ja kahvittelemaan. Kaksin on kuitenkin aina kivempaa kuin yksin.

Vierailija

No koko perheen hauskat kesä päivät päätyvät yleensä huvipuiston portille ja siitä kisoihin laitteisiin ja muihin itse tykkään Linnanmäestä serenasta sekä särkän niemestä tai ainahan voi lähteä lekottelemaan vaikka Kanarian saarille

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat