Mitä syötävää mökille

Vierailija

Olen lähdössä mökille pienellä porukalla pariksi yöksi ja mietinkin, että mitä kaikkea ruokaa ja naposteltavaa voisin ottaa mukaan. Siellä on hella ja grilli ja tilava jääkaappi. :)

Mitä itse ottaisitte?

Kommentit (3)

Vierailija

Ehdottomasti ottaisin grillattavaksi kesäkurpitsaa ja tomaatteja. Puolita tomaatit ja pilko kesäkurpitsa paloiksi, laia folioon ja tuorejuustoa päälle, folio kiinni ja grillille; vitsit, että tulee hyvää!:)

Vierailija

Patonkia kannattaa ottaa ja erilaisia levitteitä tai valmiiksi täytettyjä paistettavia patonkeja (esim. Rainbow yrttipatonki). Myös salaattiaineksia voi varata ja tehdä koko jengille suuren salaatin.

Grillattavat oman maun mukaan kaikille, itse pidän marinoidusta kanasta ja kesäkurpitsasta. Myös katkaravut ovat grillaten helppoja, nopeita ja herkullisia. Lohesta saa grillillä ihanan rapsakkaa herkkua.

Grillissä saa jälkkärinkin tehtyä kätevästi mansikka-vaahtokarkki ja ananas-vaahtokarkki vartaat ovat ehdotonta herkkua. Kaveriksi voi ottaa vaniljakastiketta tai jäätelöä (jos on pakastin).

Vierailija

Mun mökkieväisiini kuuluu ehdottomasti lohi ja kana, ne ovat nälän hyvin vieviä grillattavia.
Lisukkeeksi mm. kesäkurpitsaa, punaista paprikaa (jonka sisään fetakuutioita ja oliiveja, nams!) sekä herkkusieniä.
Jälkkäriksi tietty grillattuja banaaneja ja illalla paahdettuja vaahtokarkkeja!
Toki mökkijuomat kuuluu myös asiaan.. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat