itseruskettavista!

Vierailija

tämä on varmaan monelle naiselle ajankohtainen aihe näin kesällä, itse en rusketu vaikka kuinka olisin kertoimilla tai ilman niitä pihalla.

nyt on ihan pakko kehua yhtä tuotetta joka ylittää muut ihan mennen tullen, nimittäin Ambre Solairen Bronze Glossia.
Tuote tietenkin haisee itseruskettavalle mutta hajua ja "limaisuus" häviää nopeasti. Tuote on äärimmäisen helppo levittää, pahemmin ei jätä raitoja jos maltillisesti sitä käyttää (vajaa puoli tuubia käyttänyt ja raidoista ei ole tietokaan enään...)

tuote antaa luonnollisen värisen rusketuksen, ja mukana on hieman kimaletta.

Käytän sitä koko kropalle ja levitän sitä aina käsivarsiin ekana jotta aine saa rauhassa vaikuttaa sillä aikaa kun muuta kroppaa rasvaan, tällä estän rumia raitoja ranteissa kun pesen kädet! =)

mikä on teidän luotto tuote? ja mikä on ehdoton ei?

Kommentit (11)

Kepa
Seuraa 
Liittynyt7.5.2009

tällä hetkellä oon ihan doven päivettävän kasvoille tarkoitetun kosteusvoiteen koukussa, saa ihanan hehkun kasvoille.

muutoin oon käyttänyt doven itseruskettavia jaloille, tai siis päivettäviähän noi vaan on. itse oon niin vaalea, että aika vaikea on ihan itseruskettavalla saada aitoa ja kaunista väriä. Plus että päivettävien kosteusvoiteiden etu on just se, että raitoja ei pääse syntymään :)

Vierailija

Varsinaisia itseruskettavia en ole kokeillut kuin kerran vuosia sitten, jolloin onnistuin saamaan oranssit ja laikukkaat sääret. Tästä on ilmeisesti jäänyt jonkinlainen kammo kyseisiä tuotteita kohtaan.

Sen sijaan olen ihastunut Nivean kevyesti päivettävään Summer Beauty -voiteeseen, jota käytän satunnaisesti tuomaan hieman lisäväriä. Lopputulos on aina tasainen ja luonnollinen. Toki tummemman värin saadakseen voidetta joutuu levittämään useana päivänä peräkkäin, mutta itse en edes välitä kovin tummasta sävystä, kevyt päivetys riittää. Tuotteen hinta-laatusuhde on mielestäni hyvä (n. 5€).

Ja mainittakoon nyt vielä, että rusketun auringossa kohtalaisesti, joten tästäkään syystä en ole kokenut tarpeelliseksi oikeiden itseruskettavien käyttämistä.

Vierailija

Mulla ehdoton suosikki on lorealin sublime bronze automatic kuivasumute, aivan mahtava keksintö! :) helppo käyttää, ei tarvitse levittää käsin ja sumute on todella hienojakoinen,saa takuulla kauniin ja tasaisen rusketuksen!. Rusketusrajatkin (jos tykkää) sillä saa aikaan)kun jättää bikinit päälle. käsin levitettäviä itseruskettavia en käytä, doven kevyesti päivettävä kosteusvoide kyllä kaapista löytyy mutta tuo suihke on senkin voittanut :)

Vierailija
IidaMariia

Mulla ehdoton suosikki on lorealin sublime bronze automatic kuivasumute, aivan mahtava keksintö! :) helppo käyttää, ei tarvitse levittää käsin ja sumute on todella hienojakoinen,saa takuulla kauniin ja tasaisen rusketuksen!. Rusketusrajatkin (jos tykkää) sillä saa aikaan)kun jättää bikinit päälle. käsin levitettäviä itseruskettavia en käytä, doven kevyesti päivettävä kosteusvoide kyllä kaapista löytyy mutta tuo suihke on senkin voittanut :)

miten ihmeessä olet sen oikein tasaseksi saanu? meinaan olen itse sitä kokeillut ja olin aivan zeebran näköinen jälkeenpäin =(

Vierailija

Minunkin suosikkini on tuo Lorealin suihke jota ei käsin tarvitse levittää. Myös uusi tuttavuus Piz Buin Summer Sensation tinted lotion on osoittautunut kelpotuotteeksi. Sillä saa kevyen päivetyksen, rasva on kosteuttavaa ja on sen väristä että näkee mihin on jo laittanut. Käytän lähinnä sääriin joihin aurinkoa ei partsilla saa. En ole saanut mitään raitoja sillä aikaiseksi eikä lopputulos ole oranssi. Tuoksu myös on miellyttävä.

Vierailija

En ole vielä mitään luottotuotetta löytänyt, mutta viimeksi kokeilemani Guerlainin Terracotta Sunless vaikutti melkoisen hyvältä...erityisen helppoa ei levittäminen ollut, toisin kuin kuivasuihkeissa, mutta tulos oli ei-niin-keltainen, ja hajukaan ei häirinnyt.

Kasvoille paras itseruskettava on ehdottomasti Biothermin itseruskettava kasvovesi! Eikä haise OLLENKAAN itseruskettavalta. Ei aiheuta näppyjä eikä kuivata ihoa, täydellinen, käytetään normaalin kasvoveden tapaan.

Vierailija

Minä olen kokeillut apteekista saatavaa Acon Sence&Care sarjaan kuuluvaa Sun kissed päivettävää kosteusvoidetta. Tuotteessa on mukava aprikoosin tuoksu (kuten muissakin sarjan tuotteissa) ja se päivetti ihoa asteittain. Tykkäsin kovasti.

Garnier Summerbody Moisturizing Spray Mistiä olen kokeillut myös. Ihanan kevyt ja imeytyy todella nopeasti. Tämä myöskin asteittain päivettävä. Tuoksusta en niin kovasti diggaile ja antaa vaaleamman tuloksen kuin edellinen.

Vierailija

itse olen kokenut doven summer glow -voiteen hyvänä, koska sen kanssa ei pääse niitä suuria rajamokia käymään, koska voide päivettää niin asteittain.
Garnierin sitä sumutetta jonka-nimeä-en-ihan-muista, olen kokeillut, sekin toimiva, mutta jätti ehkä pikkuisen oranssihtavan värin. mutta kun dovea pisti päälle, niin lopputulos ihan hyvä.

sitä haluaisin kysyä, että miten ihmeessä levitätte/suihkutatte itseruskettavaa nilkkojen alapuolelle? itse suihkutin kevyesti mutta jäi kauheat rajat tonne jalkapohjan läheisyyteen ja jostain syystä tuohon pyöreään luuhun jäi ruskea läntti, vaikka suihkutin ainetta melko kaukaa ja vähän kerrallaan. :o

ja onko hyviä neuvoja miten itseruskettavaa saisi hiukan pois? ihan vaan kuorimalla? kiitos. (:

Vierailija

Kuorinta voi kyllä jonkin verran auttaa, mutta valitettavasti itseruskettavan aiheuttavat ilkeät keltaiset rajat lähtevät vain ajan kanssa :(

Vierailija
duudeli

sitä haluaisin kysyä, että miten ihmeessä levitätte/suihkutatte itseruskettavaa nilkkojen alapuolelle? itse suihkutin kevyesti mutta jäi kauheat rajat tonne jalkapohjan läheisyyteen ja jostain syystä tuohon pyöreään luuhun jäi ruskea läntti, vaikka suihkutin ainetta melko kaukaa ja vähän kerrallaan. :o

ja onko hyviä neuvoja miten itseruskettavaa saisi hiukan pois? ihan vaan kuorimalla? kiitos. (:

Saunaa, lämmintä suihkua ja kuorintaa. Ne auttaa samaan väriä pois! Jalkoihin laitan joko suihkuttamalla jos suihketta laitan ja pyyhin heti sen jälkeen kriittiset paikat pumpulilla tai vanulapulla eli varpaan ja erityisesti nivelkohdat ja jalkojen sivut.

Tykkään käyttää näitä asteittain ruskettavia, kun samalla saa kroppaan rasvaa ja mietoa sävyä. Epäonnistumisen riski on pieni. Ja jos laittaa muutamana iltana pohjaksi näitä asteittain ruskettavia ja sitten joku kerta yhden kerroksen oikeaa itseruskettavaa niin lopputulos on aika nätskä! :)

Mun suosikki itseruskettavia on Diorin ja L´oréalin tuotteet. L´oréalissa sellainen glittergeeli on hyvä ja sitten se suihkutettava. Nivean suihkutettava on hyvää myös, mutta tekee aika mietoa jälkeä. Tykkään vähän stydimmästä rusketuksesta. :) Mutta ihan yksilöllistä on miten mikäkin tuote sopii. Voin sanoa, et oon lähes kaikkia merkkejä kokeillut ja vaikea on löytää itselleen sopivia! Liian usein lopputulos on liian oranssi ja epäluonnollinen ja samaan aikaan se kauheaksi koettu tökötti on mitä huipuin toisella. :D

Vierailija
Kepa

tällä hetkellä oon ihan doven päivettävän kasvoille tarkoitetun kosteusvoiteen koukussa, saa ihanan hehkun kasvoille.

muutoin oon käyttänyt doven itseruskettavia jaloille, tai siis päivettäviähän noi vaan on. itse oon niin vaalea, että aika vaikea on ihan itseruskettavalla saada aitoa ja kaunista väriä. Plus että päivettävien kosteusvoiteiden etu on just se, että raitoja ei pääse syntymään :)

miten levitit tuota?ite levitin ihan vaan käsillä ja tuli hirveet raidat..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat