anaaliseksin jälkeen, APUA!

Vierailija

Onko normaalia että tulee verta vielä vajaan viikon jälkeen anaaliseksin harrastamisesta? Ja kipu on melkein sietämätön, kylläkin useimmiten ulostamisen jälkeen. Jossakin välissä olo saattaa helpottaa. Onko syytä huolestua? Onkohan syytä lääkäriin? Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa auttaa!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kuulostaa aika hurjalta. Itse en ole kokeillut, mutta kukaan ystävistäni ei ole ainakaan mulle raportoinut ko oireista. Itse soittaisin terveydenhoitajalle.

Vierailija

Mun tietämyksen perusteella ei kyllä ole normaalia... Suosittelen hakeutumaan lääkärille/terveyskeskukseen! Ilmeisesti itse aktikin sattui(?) ja sait jonkun haavauman, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tuollainen voi olla... Käytitteköhän liukkaria? No mutta sanoisin, että terveyskeskukseen siitä... toivottavasti paranee nopeasti!

Vierailija

Jeps. Kiitos :) Ei käytetty mittää liukkareita ja eikä ees ollu tarkotus harrastaa semmoista vaan mies nyt päätti pikku humalapäissään testata. Ja kyllä, sattui. Ja APUA terveyskeskus :D Nyt ei niiku tunnu taas ollenkaan missään vaan jos joutuu menemään vessaan ni ai s****na. :)

Vierailija

Ei kyllä ole normaalia missään vaiheessa tulla verta peppuseksissä. Mä ehkä ensin koittaisin ruokavaliomuutoksella tai levolacilla saada ulosteesta pehmeäää, että jos sinne joku haava on päässy tulemaan (niinkuin luultavasti onkin) ettei joka kerta sit pääsis uudestaan aukeamaan. Ja särkylääkettä (ibuprofeiinia), ettei pääsis tulehtumaan. Tai sit vaan lääkäriin, ei tuollaista oikein kannata pitkittääkään.

Ja seuraavaa kertaa varten ottamaan selvää, miten sinne kakkoseen oikein mennään... Peppuseksissä pitäis aina olla nainen, joka päättää miten nopeasti ja kuinka syvälle, juurikin siksi koska nainen on ainoa jota se voi huonosti hoideltuna sattua :/

Vierailija

Hei!
Ajattelin jatkaa keskustelua yleisesti anaaliseksistä.
Mulla olisi useampi anaaliseksiin liittyvä kysymys. En ole
koskaan kokeillut, mutta poikaystävä olisi varsin innokas kokeilemaan (hänelläkään ei aiempaa kokemusta "lajista"). Lupasin miettiä asiaa ja hiukka tehdä taustatutkimusta :)
liukkari on ilmeisesti kaiken a ja o ja se, että tyttö on rentona?
mitä muuta tulisi ottaa huomioon?
ja sitten tärkeimpänä, miltäs se tuntuu? saako siitä "kiksejä"?

vastauksianne odottaen,
Anna

Vierailija

Kannattaa aloittaa pikkuhiljaa ihan sormilla ja fiilistellä miltä se tuntuu.
Ja kyllä, siitä saa kiksejä. Mulla on omat säännöt peppuseksille :D Ja jos niitä vaan noudatetaan, niin saan orgasmin joka kerta. En tiedä mitä tapahtuu, mutta tuntuu, että painelee just oikeaan kohtaan ja orgasmi tulee ihan muutamassa sekunnissa. Tärkeää on olla kiihottunut. Ilman kiihottumista ja kosteutta voi tuntua pelkästään epämiellyttävälle. Rentoutuminen, kiihottuminen, mä olen päällä, mä määrään tahdin (hitaan sisäänmenon jälkeen tosi reipasta menoa, kakkoseen ei rakastella :D ) ja se lopetetaan kun mä olen tullut. En pysty jatkaa orgasmin jälkeen, enkä pysty esim. takaapäin.
Jokaisella on kai omat "sääntönsä" ja mieltymykset, mutta tällaiset nyt on mulla. Toivottavasti valaisi edes jonkun verran :)

Vierailija

Muistakaa myös, että pepun jälkeen ei saa "kätevästi" vaihtaa pimppaan! Pesulla täytyy käydä välillä tai vaihtaa kondomi. Pepun bakteerit voi tehdä ilkeyksiään väärässä osoitteessa.

En ole itse koskaan kokeillut, mutta tämän ohjeen olen oppinut.

Vierailija

Ja pepun haavaumiin saa lääkäriltä reseptivoidetta. Mulla on välilihassa hiertymä-kovettuma-kierre ollut jo useamman vuoden ja vasta nyt tajusin pyytää siihen jotain muuta apua kuin sitä saatanan Bepanthenia joka ei auta yhtään. Sain peräpukamiin tarkoitettua voidetta, mutta se kuulemma auttaa myös kaikenlaisiin ihovaivoihin sillä seudulla :)

Vierailija

eihän siitä ku jos kikkelin laittaa perseen jälkee pimpsaa ni tuu ku virtsatien tulehdus.. kuullut tämän ihan sairaanhoitajalta. mut muista toki että jos tätä harrastaa sen jälkeen on ehkä hieman "kakkahätä" kokoajan, ku tuntuu et jotai ois kokoaja tulossa :d eikä uskalla pierasta ku ei tiedä tuleeks jotai mukana. Ku sperma kai jotenki hajottaa ulostetta ni se on vähän litkuu pari pvää.

Vierailija

rentona pystyn ite olee ainaki ku hieroo klitorista samaa aikaa, koska se vie huomioo sen verra pois siitä ettei jännitä sitä sattumista ainakaa.

Vierailija

itse olen kokeillut monet kerrat,todellakin liukkari on tarpeen,ollaan ostettu vielä siihen tarkoitettua liukkaria mikä on "vahvempaa" kun normaali.
siinä tosiaan kannattaa ottaa rauhassa, saattaa ekalla kerralla pikkäsen sattua mut ei joka kerta jos kamalasti jännittää tai mies työntää liian nopeasti tai kovaa saattaa väliliha revetä tai näin oon lukenu.
suihku on hyvä paikka kokeilla kun lämmin vesi rentouttaa :)

anu

hei, muistakaa että miehelläkin on peppureikä ja anaaliseksiä voi harrastaa myös niin, että nainen panee miestä peppuun esim dildolla tai sormella. Kokeilkaa! Mies voi saada uskomattomat kicksit eturauhasen takia ilmeisesti.

Sam

Opiskelen mikrobiologiaa yliopistolla eli bakteereita. Täytyy vastata tuohon Tipun viestiin.

Virtsatieinfektion aiheuttaa lähes aina E. Coli bakteeri, jota on suolistossa ja ulosteessa. Naisella peräaukko on lähellä virtsaputken suuta, joten bakteeri voi siirtyä aika helposti virtsaputkeen ja sitä pitkin virtsarakkoon. Siellä se lisääntyy ja aiheuttaa tulehduksen.

Anaaliseksissä ei kannata siirtyä kakkosesta ykköseen, koska penikseen tarttuu bakteereja peräsuolesta ja peniksen mukana ne pääsevät sitten ihan virtsaputken viereen! Siinä touhussa nesteiden ja hinkkauksen mukana on tosi suuri riski, että bakteereita pääsee virtsaputkeen! Tunnen monia, jotka saa aina virtsatieinfektion peppuseksistä! Itsekin saan.

moomomo

Pepun bakteerin joutuessaan emättimeen aiheuttaa virtsatietulehduksen, sen seurauksena saat antibioottikuurin ja mikä on yleensä melko yleistä niin antibioottikuurista tulee hiivatulehdus ja sit vielä siihen joudut hommaa "lääkkeet".... Helpommalla pääsee ku pesasee välistä! :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat