Päivän kuumat uutiset

Seuraa 
Liittynyt7.5.2009

Ajattelin, että tälläinen topic ois varmaan ihan hyvästä, jotta pysytään mukana maailman menossa.

Tällä hetkellä pinnalla taitaa olla Keskustan rahajupakka sekä kidnappausjuttu, minkälaisia ajatuksia nämä herättää?

Kommentit (7)

Vierailija

Taitaa olla kuumin uutinen parikin päivää... Itse en ole lainkaan tutustunut ko. miehen tuotantoon enkä ole seurannut hänen elämäänsä, joten olin hieman ihmeissäni kun huomasin olevani hieman järkyttynyt :D :S Hänen kuolemansa taitaa olla ainoa uutinen jonka olen kuullut sinä aikana kun olen ollut Maltalla kolme viikkoa (ei ole tullut lehtiä luettua, tuonkin kuulin kaverin FB-päivityksestä). Huomenna taas Suomeen uutisten ulottuville :)

Vierailija

Vähän yllätyksenä tuli itselleni tuo Jackson-uutinen, mutta eipä se järkyttänyt. En ole erityisemmin kyseisen herran menemisiä tai tekemisiä seuraillut, vaikka musiikistaan pidänkin. Enemmän järkytti uutinen autoon kuolleesta, ilmeisesti lämpöhalvauksen saaneesta yksivuotiaasta (Tanskassa tapahtunutta) :/

Vierailija

Tällähetkellä IS:n kovin uutinen (tai ainakin päällimäinen) on Konnunsuon vankilasta karanneet.

Kaksi taas karkuun Konnunsuolta

Kaksi vankia on karannut Konnunsuon vankilasta Joutsenost torstaina iltapäivällä. Vangit karkasivat työpaikoiltaan autokorjaamolta ja maataloustöistä, kertoo Etelä-Saimaa.

Konnunsuon vankilan työpaikoilla ei ollut vartiointia.

Molemmat karanneet vangit ovat suomalaisia. Toinen miehistä on syntynyt 1961 ja toinen vuonna 1981.

Vanhempi kärsi kahden vuoden ja seitsemän kuukauden tuomiotaan huumausainerikoksesta. Hän olisi vapautunut ensi vuoden huhtikuussa.

Nuorempi oli tuomittu pahoinpitelystä. Hän olisi vapautunut toukokuussa.

Konnunsuon vankilan apulaisjohtaja Jukka Suomi kommentoi Etelä-Saimaalle, ettei vielä ole tiedossa, pakenivatko miehet yhdessä vai erikseen.

Poliisi epäilee, että vangit ovat saaneet kuljetusapua ulkopuolisila.

Konnunsuolta pakeni kesäkuussa myös toinen professori Kari S. Tikan tappajista, Mika-Martti Zukov. Zukov tuomittiin tuolloin taposta ja törkeästä ryöstöstä 11 vuoden vankuteen.

IS

Luulen, että miehet karkasivat yhdessä ja tarvitseeko niitä työpaikkoja pitää vartioimatta? Ja en ihan ymmärrä, näillä miehillä oli melko vähän tuomiota jäljellä. Itse olisin lusinut sen ajan ja päässyt sitten kunnialla pois. Nyt miehet luultavasti pääsevät istumaan lisää, jos heidät saadaan kiinni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat