Vaatikaamme iltakolleja!

Vierailija

Eikös olisikin mukavaa jos esimerkiksi Iltalehteen joka viikkoisen Iltatytön rinnalle saataisiin komea uros hivelemään myös meidän naisten silmiä? ;)
Näitä iltatyttöjä ja kesäkisuja kun tuntuu tursuavan joka tuutista, niin jää vain miettimään missä on meidän vastineemme? Itse mieluummin katselisin miehekkäitä muotoja, charmikkaita hymyjä...! Cosmohan on tietysti kunnostautunyt tässä asiassa, mieskalentereineen! Mutta muu media kaipaa hieman herättelyä..

Kommentit (14)

Kepa
Seuraa 
Liittynyt7.5.2009

Oot kyllä ihan oikeessa, onkos cosmossa nykyäänkin vielä joku kuukauden mies, joka ainakin josku on ollut? Lehtihän kyllä tipahtaa kuukausittain luukusta, mutta oon keskittynyt sen verran kaikkeen tekstisisältöihin että en millään muista.

Vierailija

Kyllähän sieltä Cosmosta taitaa kuukauden mies edelleen löytyä. ;)
Pitäisiköhän järjestää joku nimenkeräys ja lähettää vaatimuksemme Iltalehteen tämän asian puolesta :D

Vierailija

Tämähän kuulostaa oikein hyvältä! Itsekin joskus miettinyt,että missäs on tämä mieskomeus lehdissä oikein on. Siispä meille naisillekin vähän silmän ruokaa (; Pitäisi varmaan rustata iltalehdelle asiakaspalautteen kautta ideaehdotus.

Vierailija

Joo kyllä naisillekin pitäisi olla jotain silmänruokaa lehdissä ja muissa. Aina vaan noita ärsyttäviä iltatyttöjä ja kesäkisuja. Mua itseäni ei kyllä kiinnosta katella mitään miesten kuvia, mutta ajattelen nyt asiaa muiden naisten kannalta =)

Vierailija

Omaa poikaystävää itse mieluummin katselen :) Mutta minäkin ajattelen asiaa laajemmalti.. mielestäni olisi vain tasa-arvoista jos mediassa olisi myös miesvastinetta tälle naisen vartalon ylikulutukselle. Ja eläähän Suomessa paljon sinkkunaisia/miehiä, joita kiinnostaisi katsella myös mieskomeutta ;)

Vierailija

Ainakin minun kotipaikkakuntani 'pikkulehdessä' (ilmestyy kerran viikossa, mainoksia, paikallisuutisia jne.) on pelkästään miespuolisia komistuksia alusvaatteissaan. :D
Paikkakunnan toisessa samantyylisessä lehdessä poseeraa taas juuri näitä 'iltatyttöjä', lienevätkö sitten lehdet keskenään sopineet asiasta..

Vierailija
Jarid

Eikö teidän omat miehenne riitä silmänolosta? ;)

Öö, musta tuntuu että on kyllä varmaan sinkkunaisiakin olemassa tuolla jossain :DD ...Epäilisin ainakin näin :O

Joo kyllä tähän asiaan selvästi kaivataan tasa-arvoa :) hih.

Vierailija
svart

Ainakin minun kotipaikkakuntani 'pikkulehdessä' (ilmestyy kerran viikossa, mainoksia, paikallisuutisia jne.) on pelkästään miespuolisia komistuksia alusvaatteissaan. :D

Missähän tuommoinen mielenkiintoinen lehti ilmestyy ;)
Ja kyllähän tuota omaakin siis katsele, mutta kaikilla ei tosiaan ole kotona ketä katsella.
Ja katsovathan nuo miehetkin aina muitakin naisia niin miksei naiset miehiä :D

Vierailija

No kyllähän joku komea iltakönsikäs vois olla ihan kiva, kunhan niiden taso vaan olisi parempi kuin noiden Iltatyttöjen, jotka ovat sanalla sanoen aika karmeita välillä... en usko olevan miestenkään mieleen.

Vierailija

[quote author="tarja85"]

Missähän tuommoinen mielenkiintoinen lehti ilmestyy ;)

En tarkempaa paikkakuntaa sano, mutta Lapin eteläosassa asustelen :) Seurustelen, enkä liiemmin ole kiinnostunut nuista 'iltapojista', mutta ihan jo tasa-arvon vuoksi olen tyytyväinen, että naisillekin (ja tietysti homoseksuaali-miehille) on tarjolla silmäniloa..

Vierailija

Ite oon ainaki kyllästyny siihen ku vaikka miten solakoita-mutta-rinnat-omaavia-kauniita-seksipommi-naisia puskee ihan_joka_tuutista. Mulla itellä on alkanu tulla tästä jo hirveet paineet, ku oon niin tyhmä et vertailen itteeni niihin.. =/ Samaan aikaan "täydellisiä" miehiä on esillä paljon vähemmän ja muutenki tuntuu et tavalliset miehet saa olla vaikka miten kaljamahasia yms., niiden on vaatteilla, jopa parrallaki helppo peittää läskinsä ;> Että tasa-arvoa huutelisin minäkin tässä asiassa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat