Eka kerta kiinnostaa

Vierailija

Elikkäs mä tässä kovasti odottelen jo ekaa kertaa. Millainen on eka kerta? Onko se vain säätöä? Mitä jos mokaan? Kuuluuko minun tehdä jotain heti ensimmäisellä kerralla? Haluaisin että minulta otetaan suihin ja saisin ottaa suihin, miten ilmaista se pojalle?

Kiinnostava poika on lähipiirissä, tarinasta on kehkeytymässä "vuosisadan rakkaustarina". Hosua en haluaisi, mutta kiinnostus ja himo on kova. Tiedän että kerta olisi pojallekin ensimmäinen, tuleeko tämä yritys olemaan tuhoon tuomittua säätöä?

Millainen eka kerta noin ylipäätänsä on ollut? Sattuuko se? Olen harrastanut masturbointia silloin tällöin, uskon että seksi ei sattuisi sen enempää.

Tulipa pitkä viesti :D

Sivut

Kommentit (97)

Vierailija

Mun eka kerta oli muuten aivan ihana, mutta se sattu ihan sairaasti, eikä se oikein kunnolla onnistunukkaan. Mulla on aika kova kipukynnys, joten luulin, että pystyn siihen, vaikk sattuis kuinka paljon, muttei se sitten mennykkään niin. Poikaystävä ei siis päässy kun vaan naurettavat pari senttiä sisälle. Ei se ees oikeestaan ollu mitään kauheeta sähellystä, mutta ei kyllä kauheen romanttistakaan, ku mä melkein huudan ja edetään puol senttiä kerrallaan:D

Mulla ei ainakaan tässä tuu heti mieleen, että miten voisit mokata jotenkin todella pahasti. Ja jos sun eka kerta on sellasen pojan kanssa, joka oikeesti välittää susta, ei sillä oo mitään väliä, vaikka mokaisitkin:) Ekalla kerralla ei tartte tehä mitään erikoista, jos et halua. Jos kuitenkin haluat suuseksiä, voisit vaikka ensin ehottaa, että antaisit sitä pojalle, ni se sen jälkeen ehkä haluaa antaa sulle.

Ei kenenkään eka kerta oo mitenkään tuhoon tuomittu, mutta suosittelen ehdottomasti, että ehtisitte seurustella jonkin aikaa ennen sitä. Sillai, että tuntisitte toisenne oikeesti kunnolla. Kaikkee muuta kivaahan voi tehä jo ennen ekaa kertaa;) Ja varotan vielä: se saattaa sattua oikeesti ihan sairaasti. Mutta kyllä se siitä sitten jossain vaiheessa vähän helpottaa, sinnikkyyttä vaan:)

Vierailija

Eka kerta.. se vasta olikin säätöä! :D Nykyinen mieheni on ensimmäiseni niin seurustelussa kun seksissäkin. Olen iloinen että sain ensimmäisen kokemukseni niinkin ihanan miehen kanssa, joka välittää minusta eikä halunnut vain seksiä kanssani. Ensitreffeistä kului kaksi kuukautta ennen kuin suostuin ja koin olevani valmis seksiin. Mies ei kertaakaan painostanut tai kinunnut seksiä, ja oli sitten itse tilanteessa varovainen.
Minulla oli omat kuvitelmani seksistä ja ekasta kerrasta ja tiesin että se sattuu, mutta en osannut arvatakaan miten paljon se oikeasti sattui! En nyt halua luoda mitään kauhukuvia, jokaisen keho on tietysti erilainen ja voi olla että sinuun ei satu läheskään yhtä paljon. Mutta jos omaa ekaa kertaani pitäisi luonnehtia yhdellä sanalla, se olisi kipu! :D

Olen ehdottomasti samaa mieltä Nougatten kanssa, että olisi suositeltavaa tuntea toista jossain määrin ennen kun loikkaatte vällyjen väliin. Ei turhaa kiirettä! Jos toinen yhtään välittää sinusta, niin malttaa kyllä odottaa niin kauan kuin on tarvis :)

Vierailija

Ekoja kertojahan on vaikka minkälaisia! Toisille se on aivan mahtava ja toisille ihan kamala, toivottavasti sinä saat mukavan :)

Teillä, kun molemmat ovat uusia hommassa, voi juttu hyvinkin mennä aika säätämisen puolelle. Mutta sitä ei kannata ottaa vakavasti. Mokailette jos mokailette ja nauratte päälle. Siitä sattuuko se sinua, ei voi kukaan täällä sanoa. Toisia sattuu törkeän paljon, toisilla ei tunnu oikein missään.

Oma eka kertani oli kiva. Ihanan miehen kanssa, jolla oli jo kokemustakin hommista. Hän otti ohjat ja minä sain oikeastaan vain fiilistellä. Itseäni ei juuri sattunut, muutama eka työntö tuntui vähän pahalta, mutta sekin loppui melko pian ja sitten oli vaan mukavaa. Verta tuli vähän, ei edes lakanoille asti. Mitään kummempaa säätöä ei ollut, homma sujui mukavasti ja sen jälkeen tuli nukahdettua miehen syliin. Vielä saman yön aikana tuli sitten otettua useampaan kertaan uusiksikin, eikä näillä kerroilla tuntunut pahalta, hassulta vain. Seuraavana päivänä olivat paikat sitten vähän hellinä.

Suosittelen ekan kerran ottamista sellaisen henkilön kanssa, jonka seurassa tuntee olonsa mukavaksi ja turvalliseksi. Rentoutuminen on todella tärkeää ekassa kerrassa. Lähde pitämään hauskaa ja rakastelemaan tärkeän ihmisen kanssa ennemmin kuin vain menettämään (tai pääsemään) neitsyyttä.

Vierailija

Itellä on kans tämä asia varmaan pian edessä :) Oon kyllä semmosen ihmisen löytäny, jonka kanssa olis mukava kokeilla kaikkea kivaa ;) Mutta kiirettä tässä ei oo. Ollaan tän miehen kanssa asiasta puhuttu ja hän sano ettei meillä mikään kiire ole. :)

En nyt varsinaisesti itse kokemattomana voi paljon neuvoja antaa, mutta sen haluan sanoa, että tekee niinkuin itestä parhaalta tuntuu. :)

Vierailija

Nooh, itselläni eka kerta ainakin sattui ja tuli verta. Seksissä ei sinänsä mitään vikaa ollut, mutta kun sattui niin se häiritsi yhdyntää. Toisella kerralla ei kuitenkaan enää niin paljoa sattunut ja seksi alkaa parantua sitä mukaa kun osaa jo itsekin ottaa rennommin. Seksi ja masturbointi on kaksi eri asiaa, riippuu tietenkin millä tavalla on masturboinut, joten veikkaan että masturbointi et välttämättä estä sitä että yhdyntä ei sattuisi..

Vierailija

Nyt oli pakko rekisteröityäkin tänne, jotta voin ottaa osaa tähän keskusteluun.

Ensimmäisestä kerrastani tulee launtai-sunnuntai välisenä yönä kuluneeksi kolme viikkoa, kun siitä yhtä hyvin voisi tulla kuluneeksi tänä kesänä viisi vuotta. Viisi vuotta sitten silloisen poikaystäväni kanssa meillä oli jo ehkäisykin valmiina, kunnes lopulta päätimme ettemme ole valmiita. Sen jälkeen "läheltä piti" tilanteita on ollut monia. Ja onneksi on vain ollut "läheltä piti"-tilanteita, eikä sen enempää.

Lopulta menetin neitsyyteni ylioppilasjuhlieni jatkojen jälkeen rakkaalle miehelleni. Olimme kylläkin seurustelleet vasta tuolloin kaksi viikkoa, mutta olimme viettäneet jo muutaman yön ja useita tunteja yhdessä. Luotimme ja välitimme toisistamme.
Ensimmäinen kerta ei sattunut kauheasti. Ihan vähän vain. Vertakaan ei tullut. Ensimmäinen kerta oli siis enemmänkin nautinnollinen ja olen todella iloinen ja ylpeäkin itsestäni, kun maltoin säästää itseäni 19 vuotiaaksi asti. Tällä tavoin sain nautinnollisen ja ikuisesti lämmöllä muistettavan ekan kerran.

Tuolloinkin mietin kovasti olenko valmis, kun poikaystäväni ystävällisesti ehdotti. Mietin tuolloin melko pitkään. Varmaan puolen tunnin ajan ja mieheni odotti vieressä nauttiessamme toisistamme. Olin itsekin ajattellut, että mikä voisikaan olla parempi hetki kuin omien ylppäreiden jatkot. Miettiminen oli kuitenkin hyväksi, sillä silloin päänikin selkeni yöllä nautittujen juomien jälkeen, joten olin jo melko lailla selvinpäin tai siis en ainakaan enää humalassa.

Vaikka koin neitsyyteni toisinaan taakaksi, olen todella tyytyväinen, että jaksoin odottaa. Näin sain tärkeästä asiasta vielä tärkeämmän.

Vierailija

Ensinnäkin sitä ei kannata jännittää! Kipua ei itelläni tuntunu kun osas rentouttaa kaikki paikat eikä jännittäny jne :) Kannattaa aina kertoo toiveistaan kumppanille ja kuunnella myös mitä toinen haluaa.
Ja kuulemma miehilläkin kipua saattaa olla ensimmäisessä kerrassa. Tunnelmakin on tärkee olla oikeenlainen, laittaa kynttilöitä palamaan ja aloittaa vaikka kivasta hieronnasta jne :) onnee sulle!

Vierailija
tytönhupakko
Ensimmäinen kerta oli siis enemmänkin nautinnollinen ja olen todella iloinen ja ylpeäkin itsestäni, kun maltoin säästää itseäni 19 vuotiaaksi asti. Tällä tavoin sain nautinnollisen ja ikuisesti lämmöllä muistettavan ekan kerran.

Vaikka koin neitsyyteni toisinaan taakaksi, olen todella tyytyväinen, että jaksoin odottaa. Näin sain tärkeästä asiasta vielä tärkeämmän.

Täällä toinen vähän pidempään odottanut :) Neitsyys meni muutaman kuukauden kuluttua 18v-syntymäpäivistäni. Luulen että juurikin ikä oli yksi tekijä siinä, että tuo oma ensimmäinen kerta oli onnistunut. Täysin varmasti voin sanoa olleeni silloin valmis aloittamaan seksielämän. Olin huomattavasti enemmän sinut itseni kanssa (kuin siinä 13-16 ikäisenä), perillä ehkäisyyn liittyvistä asioista ja seksiin en lähtenyt mukaan pelkästään toisen takia.

Vierailija

menetin 15 vuotiaana poikaystävälleni, oltiin silloin seurusteltu peräti 8 kuukautta, ja paljon kaikkea muuta kivaa oltiin tehty, myös poikaystäväni ei ollut vielä ollut yhdynnässä, joten paineitakaan ei ollut yhtään. Lopulta vain annettiin asioiden johtaa toiseen ja siitä seuraavan ja sitten se vaan tapahtui. Yhtään ei sattunut ja vertakaan ei tullut, oikeastaan se oli nautinnollisin seksi kerta koskaan, eläisin sen hetken vaikka joka yö uudestaan. Nykyään seksi nykyisen mieheni kanssa ei ole niin hyvää kuin eka kerta oli, minusta se oli aivan mahtava ja ikimuistoinen, ja olen siitä ylpeä että menetin sen pojalle jota rakastin, enkä millekään yhden illan jutulle (:

Vierailija

itselläni tuntuu olevan aika erilainen kokemus ekasta kerrasta kuin monilla teistä ja minun eka kerta antaa ehkä hieman stereotyyppisen ja huonon kuvan, mutta jospa ette käsitä aivan väärin :D

itse menetin neitsyyteni viime vuonna(17 vuotiaana) puolituntemattomalle miehelle ja ei sattunut ollenkaan. arastelin aluksi paljon ajatusta "ei poikaystävälle" neitsyyden menettämisestä ja halusin odottaa rakkauden löytymistä, mutta lopulta juteltuani monien kavereiden kanssa, jotka olivat neitsyytensä menettäneet poikaystävilleen tulin siihen tulokseen että vaikka en menettäisi neitsyyttä elämäni rakkaudelle se ei haittaisia.niinpä kun tilanne sitten joskus koitti annoin vain mennä.

ehkä en saa samanlaista "romanttista" kokemusta poikaystävän kanssa, mutta toisaalta ekan kerran säädöt ja sähellykset eivät väijy mielessä ja pääsee nauttimaan seksistä ilman pelkoja ym. en kuitenkaan kannata ketään hyppäämään sänkyyn siitä vaan kenen kanssa vaan, mutta ihan vertailun vuoksi halusin kertoa kokemukseni siitä että vaikka nyt neitsyys ei sille Oikealle menisikään niin se ei maailmaa kaada. Ja itse koin ainakin olevani 17 vuotiaana jo valmis ja varma siitä mitä haluan ja kypsä kantamaan myös niin sanotun "yhden yön" jutun ehkäisystä huolehtien jne. :)

Vierailija

Olen tosi iloinen omasta ekasta kerrastani. En ollut koskaan mennyt pussailua pidemmälle kenenkään muun kanssa, kuin nykyisen poikaystäväni. Harrastettiin pitkään käsi-, sormi- ja suujuttuja, ennenkuin edettiin yhdyntään.

Olin silmäillyt netin keskustelupalstojen eka kerta-keskusteluja ja kieltämättä oli vähän ennakkoluuloinen asenne kyseiseen tapahtumaan. Pelkäsin suunnilleen, että veri lentää ja tuntuu että koko värkki repeää. Oikeasti koko yhdyntä ei sattunut ollenkaan, ei tullut tippaakaan verta eikä ollut mitään ongelmia esim. pelkäämäni tiukkuuden kanssa. Oli siis kaikipuolin positiivinen kokemus, olisin voinut jatkaa pidempäänkin, mutta koska kerta oli myös poikaystävälleni ensimmäinen, niin eipä jaksanut kauaa seisoa ;----D

Vierailija

Eka kertani ei ollut kauhean kummoinen. Olin 14v. eli ihan piipero vielä. En seurustellut pojan kanssa, tavallaan se oli kesäheila. Oltiin vain lähetys saarnaaja asennossa ja nyt kun ajattelee, niin aika tylsältä kuulostaa, mutta ei ekalla kerralla sen kummemmin tarvitsekkaan tehdä enempää. Ei sattunut yhtään, eikä vertakaan tullut, aika onnekasta. Tuskin sitä pahemmin mokaa, älä ota paineita siitä. Jos toki haluat kokeilla muutakin, vaikka suihin ottamista, ehdota rohkeasti pojalle. Uskon,että kyllä se toinenkin osapuoli siitä innostuu. :)

Vierailija

En ole koskaan kuullut ekasta kerrasta joka olisi ollut säkenöivää orgasmi juhlaa. Ihanimmillaan se on suloinen muisto, kamalimmillaan kivuliasta. Itselläni se on ihana lämmin ja jotekin hellä. poika oli nuori niin kuin minäkin ja myös neitsyt. Opettelimme yhdessä. Oli kumppani kuka tahansa niin ekan kerran jälkeen alkaa matka seksin kiehtovassa maailmassa!! Jos on valmis kokeilemaan ja löytämään "omat juttunsa" niin löytää elämän piristyksen ja ilon jota en itse vaihtaisi mihinkään muuhun.
Jos tunnet olevasi henkisesti valmis ja löydät oikean kumppanin (ei tarvitse olla tuleva aviopuoliso) niin antaa mennä vain! alku voi olla tahmeaa mutta kun se lähtee niin sitten hymyilyttää ja kunnolla!

Vierailija

Mua ei sattunut yhtään eka kerta. Kaikki tapahtui ihan sujuvasti ja luonnostaan. en suunnitellut mitään etukäteen. se hetki tuli kun oli tullakseen. :D

Kumpikin olimme neitsyitä vaikka kundi onkii mua kolme vuotta vanhempi. =)

Vierailija
Avalanche

Täällä toinen vähän pidempään odottanut :) Neitsyys meni muutaman kuukauden kuluttua 18v-syntymäpäivistäni. Luulen että juurikin ikä oli yksi tekijä siinä, että tuo oma ensimmäinen kerta oli onnistunut. Täysin varmasti voin sanoa olleeni silloin valmis aloittamaan seksielämän. Olin huomattavasti enemmän sinut itseni kanssa (kuin siinä 13-16 ikäisenä), perillä ehkäisyyn liittyvistä asioista ja seksiin en lähtenyt mukaan pelkästään toisen takia.

Ikä ei tuo aina varmuutta ekaan kertaan. Itse olin 19vuotias ja niin päissään etten muista ekasta kerrasta paljoakaan mitään...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat