Miten ottaisin yhteyttä

Vierailija

No niin. Minulla olisi nyt kysymys, ehkä hiukan turha, mutta kysyn silti. Juu, eli facebookissa on yksi ihan mielenkiintoinen poika, joka on kaverilistallani. Tutustuin häneen sovelluksen kautta ja pari kertaa juteltiin mesessä, mutta sitten jostain syystä yhteydenpito katkesi kumminkin puolin, no eipä sillä että sitä olisi paljon ollut. Emme siis tunne toisiamme oikeastaan ollenkaan. Silloin minua ei ehkä oikein kiinnostanut jutella.

Nyt haluaisin tutustua häneen paremmin. Aikaa on mennyt sellainen n. 5kk siitä kun viimeksi mitään puhuimme. Millainen aloitus olisi teistä parasta tehdä,ettei kuulostaisi tyhmältä?

Olen ihan täysi-ikäinen juu, mutta ajattelin täältä kuitenkin kysäistä, jos jollain olisi joku mieletön idea :D

Kommentit (3)

Vierailija

Mun mielestä ihan pokkana vaan kysyt kuulumisia ja juttelet ihan tavallisesti. En mä ainakaan ajattelis mitään pahaa siitä jos joku, jonka kanssa en ole ollut aikoihin tekemisissä, alkaiskin taas yhtäkkiä juttelemaan :) Olishan se kurjaa menettää potentiaalinen kaveri siksi, että pelkää vaikuttavansa typerältä!

Vierailija

Voit toki lähetää postia hänelle kertoakseen tunteita tai mitä hänelle kuuluu nyt?
Toivotavasti hän vastailee sinulle takaisin,ei saa luovuttaa jos on sulle hyvä ystävä.
Jos hänelle on sattunut jotain tai haluaa rauhassa mietiä,yksi neuvo vaan anna hänelle aikaa ;)

Vierailija

Itse ainakin arvostaisin rehellistä ja avointa kysymystä. eli rohkeasti vaan viestiä että oot ihan mukavanoloinen kaveri lähtisikkö leffaa/treffeille mun kans. Selkee avaus ja jos homma ei toimi niin silti kukaan ei ole tehnyt itsestää pelleä tms

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat