Sadepäivien ratoksi tekemistä

Vierailija

Kerätään tänne puuhia joita voi esim. sateisina tylsinä päivinä tehdä.

Aloitan:

-Vaatekaapin siivous

Kommentit (15)

Kepa
Seuraa 
Liittynyt7.5.2009

Kiva threadi :)

Itse tässä yritän parhaillani opiskella meikkaamisen saloja ja se onkin itseasiassa aika viihdyttävää ihan vaan huvikseen meikata, tietenkin samalla voi kokeilla kaikenlaisia erilaisia kampauksiakin, itse oon siihen touhuun ihan liian laiska!

Myös vanhojen sarjojen katselemin DVD-bokseilta on hyvää ajanvietettä tai vaikka kaivaa vanhat CD:t (tyyliä Spice Girls) ja hyppiä ja pomppia niitä kuunnellen :)

Vierailija

- Extempore lähtö esimerkiksi toiseen kaupunkiin. Piristää muuten kummasti, tuli juuri viikko sitten kokeiltua sateisena päivänä:)
-Yksin ollessa sateisena päivänä voi hyvin myös pyhittää yhden päivän itselleen. Hemmottele, käy kylvyssä, nauti kasvonaamiosta etc..
-Siivouspäivä

Vierailija

Mä laitan aina aamuisin digiboksille nauhottumaan kaikki päivän aikana tulevat, edes etäisesti kiinnostavalta vaikuttavat ohjelmat. Tylsinä päivinä sieltä voi sitten kaivella jonkun dokkarin 8-raajaisesta lapsesta tai leffan, jossa rakastutaan erotaan ja rakastutaan taas. Tämä lienee digiboksiin siirtymisen harvoja hyviä puolia. ;)

Vierailija

Itse pidän Frendit-maratonin, katson joltain tuotankokaudelta haluamani jakson, ja yhtäkkiä en saakaan takapuoltani sohvasta irti enää!
Myös pyöräily on kivaa, fillaroida päämäärättömästi katselemassa maisemia ja samalla kuntokin kohoaa.

Vierailija

Itse olen melkoinen siivousfriikki, mutta nyt kesäisin jos on nätti ilma niin en viitsisi aikaani sisätiloissa kuluttaa, joten sateisena päivänä saattaa kulua koko päivä siivoillessa.. =) ja olen myös melko innokas kokeilemaan keittiössä uudenlaisia asioita, joten sadepäivänä tulee usein leivottua jotain hyvää tai kokkailtua jotain erikoista..

Vierailija

ite kattelen sex and the city shoeboxin ihanuuksia, tai sitten luen vanhoja lehtiä. :-)
yks kerta päädyin myös penkomaan vanhoja päiväkirjojani, oli kyllä aika mielenkiintosta tekstiä.. mut ihan viihdyttävää!

Vierailija

-Tehdä netissä kaikenlaisia testejä ym..
-kirjojen ja lehtien lukeminen
-vaatteiden tuunaus.. (itse muokkasin kerran aleista löytämästä mekosta tuubimekon)
-korttitalon rakentaminen ( on oikeasti hauskaa :D)
-valokuvien skräppäys tai järjestely albumeihin

Vierailija

Sadepäivinä on myös sopivasti aikaa tehdä ne tekemättömät jutut mitä pitäisi tehdä..
Ja jos tykkää kirjoittamisesta niin voi kirjoittaa runoja ym..

Vierailija

Sateisena päivänä on kiva kirjoitella erilaisia juttuja (tarinoita, runoja jne.). Sitten on kiva kököttää sohvalla ja tuijottaa telkkaria tai sitten pelata jotain. Omalla kohdalla tähän kuuluu myös opiskelu.

Vierailija

Tässä kun kattelen ikkunasta ulos tonne sateeseen huomaan että näistä vinkeistä ois ollu apua ennen ku vietin lähes koko päivän tässä koneella.:D Siivous on tietty aina hyvä idea, mutta totuushan on että sateella pitäisi lähteä kalaan! Kala syö parhaiten sadesäällä. Jos et itse ole kalanaisia tai -miehiä, niin käy kuitenkin lukemassa mun kalastus/metsästys-blogiani: http://www.knittingandthecity.blogspot.com/ (huono metafora ja huono mainos, tiedetään....)

Haisuli

Tulin tänne etsiskelemään mitä voisin tehdä... Ajattelin mennä ystäväni luo yöksi, mutta en tiedä voikos heille mennää:D Jup... Eli on tylsää, haluaisin shoppailla ja käydä kirppiksellä, mut hei no money, no honey :D Niin se sanonta menee. Auttakaa! Pliis! :3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat