Mitäs iltaanne kuuluu?

Vierailija

Täällä on vähän turhan hiljaista joten.. :) Itselleni oikein hyvää. Sauna lämmitetty ja silleen. Ulkona on vain turhan kolea ilma ja se vie kesäfiilistä.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Hejj :) Ihan hyvää kuuluu, ite kävin justiin saunassa kanssa.. Nyt venailen että soittaako tuo yks mies vai ei, kun sillä on vähän kiire pakata kun lähtee viikonlopun mittaselle reissulle.. sano että soittaa ennen kymmentä jos ehtii viel näkee :D toivottavasti. lupaavalta vaikuttava tapaus nimittäin ^^ ulkona ei kyl tosiaan oo mikään kovin ihana sää. mä pyöräilin siel tnä kymmenen kilsaa -.-

Vierailija

Heips. :)
Ihan hyvää kuuluu, näin vähän aikaa sitten sellasta kaveri ketä en oo nähny kolmeen vuoteen, oli tosi mukavaa. :) Nyt vaan istun koneel ku ei oo mitään tekemistä. Harmi ku sataa vettä, ei voi oikein mitää tehä.

Vierailija

Heipsis! :) Ihan hyvää kuuluu tännekin, aurinko paistais ulkona mut ei jaksa enää lähteä lenkillekään, sen sijaan jumitan tylsyydessä tietokoneella, järkevää :D Tosin tekosyynä voisin sanoa että ulkona tuuleskelee aika rajusti, heh.

Vierailija

Tänään näin yhtä kaveria. Muuta erikoista ohjelmaa ei oo tiedossa, käydä vähän ajelemassa ehkä ja illalla saunaan. Muuten aion vaan ottaa rennosti, katella telkkaria ja olla vaan ;)

Vierailija

Jaah, juttelen just siskon kans mesessä mun traagisesta lapsuudesta :D. Sitten ohjelmaan kuuluu vihreää teetä ja Kurt Cobainin elämänkerta. Kohta varmaan hiisaan savut ja painun nukkumaan ja nousen illalla uudestaan. On siivottu ja pyykätty. Illalla ehkä miehen luokse. Baariin..hmm..en tiedä, tuskin. Harvoin tulee käytyä ja alkoholia mä en juo muutenkaan melkein koskaan.

Vierailija

^ojj toi kurt cobainin elämänkerta oli jotenkin niin minun ajatusmaailmaan sopiva (ainakin siihen aikaan kun luin sen) että tuli melkein ahdistunut olo sen viisaista ajatuksista. ahdistunut siis siksi, kun muistaa taas mitä kaikkea paskaa maailmassa on.. mutta hieno kirja :)

Vierailija

Minä söin juuri pari herkkuleipää ja koetan nyt keksiä jotain suht järkevää tekemistä. Päiväunet venyivät jälleen kerran liian pitkiksi ja nyt ei meinaa uni millään tulla silmään. Onneksi ei tarvitse aamulla herätä töihin!

Vierailija

Pitäisi mennä nukkumaan, mutta erittäin hyvin nukutun viikonlopun jälkeen ei enää oikein nukutakaan.. ja sitten jäin vielä suustani kiinni koneelle (vai pitäisikö sanoa että sormistani? :o ). Huono juttu, kun huomenna pitäisi olla valmis menemään.

_glitter_
Seuraa 
Liittynyt12.5.2009

Ihan mukavaa. Tässä vielä valvon, koska unirytmit on mennyt ihan sekaisin. :) Oon niin ilonen, että nyt on jo maanantai, koska oon joutunu odottamaan tiistain tuloa ihan liian pitkään. Mutta kohta se päivä onkin jo, jee. : D

Mutta joo, nykyään on aika jännä mennä aina nukkumaan, koska mä olen ihan joka yö nähnyt tosi jännittäviä unia. Ne ei ole ikinä melkein mitään painajaisia, vaan sellasia missä tapahtuu kaikkea mahdollista, aina on uusia outoja paikkoja ja ihmisiä joita tunnen, tai en tunne tai jotain, mutta kuitenkin aina aamulla muistan melkein kaiken edellisestä unesta ja näin ei ole ikinä ennen mennyt. Tosiaan nyt on loma menossa, eikä ole tällä hetkellä töitä, niin saa mennä nukkumaan milloin haluaa ja herätä myös, eli jotenkin se kai sitten vaikuttaa. Koska arkena ei muista mitään kun herää kellon sointiin ja heti ylös sängystä. Mut tosi kiva mennä aina nukkumaan kun tietää että taas jotain hauskoja/outoja/kivoja unia tulee näkemään.. :D Silti vähän outoa, mut kai tää vaihe menee ohi sit kun palaan arkeen.. :D

Vierailija

^ Odotteletko tietoja opiskelupaikasta vai onko tohon tiistain odottelemiseen joku toinen syy? : )

Unien näkeminen on tuttua hommaa täälläkin. Tosin niitä nähdään sekä arkena että lomilla. Nyt lomailen ja unien näkeminen on kyllä ainakin tuplaantunut. Joka yö tulee koettua toinen toistaan erikoisempia seikkailuja :D

_glitter_
Seuraa 
Liittynyt12.5.2009

^En odota, koska opiskelupaikka on jo ollut tässä pari vuotta. : ) Mutta tiistaita odotan sen takia, koska näen poikaystäväni pitkästä aikaa, kaukosuhteessa kun vielä elämme, niin nyt taas on aikaa ja vietetään nyt todella pitkä aika yhdessä! Eli tottakai on tosi innoissaan. :)

Hehe, noniin, en ole sit ainut joka näkee ihme unia joka yö.. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat