Millaista omaa kivaa?

Vierailija

Eli millasesta omasta kivasta tykkäätte? Itse harrastan aika usein, vaikka oman kullankin kanssa on kivaa:)Eniten tykkään klitoriksen hieromisesta ja pepun hyväilystä sormilla tai dildolla. Mitä mieltä olette muuten dildon tai peniksen viemisestä pepusta suoraan suuhun? Itse en ole vielä uskaltanut kokeilla, vaikka kulta ehdottikin...Jos kokemuksia asiasta niin kertokaa ihmeessä!

Kommentit (11)

Vierailija

Oma kivaa harrastan suihkun kanssa :)Liian pitkään kyllä ei voi jatkaa,
paikat menee liian helliksi :P
Ei ole kokemuksia, ja kuulostaakin aika yököttävältä :s Täynnä bakteereja..

Vierailija

Mä en taas tosta omasta kivasta liiemmin tykkää.Tai siis jaksan ehkä 5 min "räplätä" itteäni ja sitte kyllästyn. se on jotenkin turhauttavaa ja ei tunnu yhtään kiinnostavalta. Olisihan se ihan hyvä jos sitä jaksaisi harrastaa,mutta ei vaan jotenkin kiinnosta...

Vierailija
Myriah

Itse en harrasta lainkaan ns. omakivaa. Ei vaan tunnu yhtään miltään yksikseen, ilman rakastamansa ihmisen läsnäoloa.

oon samaa mieltä :D

Vierailija
-kirsikka-

oisin kysyny, et mikä sopii dildoks tai mitä käytätte dildona??
T: tietämätön... vastatkaa pliis!!

dildona käytetään yleensä... dildoja! siis ihan siihen tarkotettuja värkkejä. en mä ainakaan oo muita esineitä käyttäny.

ja harrastan omaa kivaa, melkein aina vaan omien sormien avulla. on niitä välineitäkii kertyny jonkuu verran yöpöydän laatikkoon, mut ei niitä kovin usein tuu käytettyä. ja nyt sinkkuna tulee omaa kivaa harrastettua melkein joka päivä.
_Ninnu_ sano ettei jaksa viittä minuuttia kauempaa räpläillä, mun taas ei yleensä tarvi ees sen kauempaa :D

Vierailija

Omaa kivaa on aina mukava touhuta, kun siinä saa oma mielikuvitus juosta ja laukata, niin paljon ja pitkälle kuin vain jaksaa ja keksii. Itse olen kokeillut petipuuhissa kaiken laista, mutta että penis suoraan pepusta suuhun??????!! Hyi luoja! Sehän on sama asia, ku menis syömään toisten uloisteita mökkihuusseista! hyihyihyihyi. Ei varmasti kannata kokeilla. Eikö se voi olla vaarallistaki? Niin paljon kaiken maailman mikrobeja ja tauteja, salmonellaa, ym. Kanttii kyllä sanoa miehelle, että ottaa itte iteltä peppuseksin jälkeen suihin, jos kerta sitä niin kovasti kiinnostaa.
Anteeksi jyrkkä "päälle käyvä" mielipiteeni, mutta kaiken laista olen fantasioiksi ja kiinnostuksen kohteiksi kuullut, niin miesten kuin naisten suusta, mutta en mitään vastaavaa. Ihan oman turvallisuutesi vuoksi kannattaa olla kokeilematta.

Vierailija
jogurtti

Omaa kivaa on aina mukava touhuta, kun siinä saa oma mielikuvitus juosta ja laukata, niin paljon ja pitkälle kuin vain jaksaa ja keksii. Itse olen kokeillut petipuuhissa kaiken laista, mutta että penis suoraan pepusta suuhun??????!! Hyi luoja! Sehän on sama asia, ku menis syömään toisten uloisteita mökkihuusseista! hyihyihyihyi. Ei varmasti kannata kokeilla. Eikö se voi olla vaarallistaki? Niin paljon kaiken maailman mikrobeja ja tauteja, salmonellaa, ym. Kanttii kyllä sanoa miehelle, että ottaa itte iteltä peppuseksin jälkeen suihin, jos kerta sitä niin kovasti kiinnostaa.
Anteeksi jyrkkä "päälle käyvä" mielipiteeni, mutta kaiken laista olen fantasioiksi ja kiinnostuksen kohteiksi kuullut, niin miesten kuin naisten suusta, mutta en mitään vastaavaa. Ihan oman turvallisuutesi vuoksi kannattaa olla kokeilematta.

samaa mieltä tosta penis suoraan pepusta suuhun.. huhu !

violette

Rakastan hieroa omaa pimmiä ja tiedän että mieheni tykkää kun mä hiedon. Ota mielelläni sen kalun suuhun ja se tykkää marturboida ja heittää kamat mun suuhun... Tosin mulla on naissuhde mun naapuriin. Sen suu vain saa mut huutamaan... lipittää niin ihanasti, oi nyt joudun...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat