Mitä urheilua harrastat?

Vierailija

Ja kuinka usein?

Itse käyn välillä juoksemassa ja lentistä tulee välillä pelailtua porukalla. :>

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Nyykyisin tulee ainoastaan lenkkeiltyä koiran kanssa, mutta kuitenkin päivittäin. Yritän myös kerran viikossa joogata, että lihakset pysyy kunnossa.

Vierailija

Koiran kanssa käyn kolme kertaa päivässä vetämässä n.tunnin lenkit, sitten jos vielä aika sallii niin käyn yksinäni juoksemassa. Ja nyt oon toukokuusta lähtien tehnyt päätöksen, että kuljen pyörällä kaikkialle! :) Joskus on tullu kans kotijumpattua, mut se on nyt jäänyt.. Vois varmaan alotella senkin uudestaan!

Kauheesti tekis mieli alottaa pilates tai jooga, mut en oo vielä saanu itteeni niskasta kii ja ruvennu selvittään miten niitä menis missäkin. Ja sitten koiran superhyperaktiivisuuden vuoksi pitäs alottaa agility tai toko tai jotain vastaavaa, mutta se nyt taas ei mee omasta urheilusta kauheestikkaan :)

Kepa
Seuraa 
Liittynyt7.5.2009

Toko ei ehkä omasta urheilusta mee, mutta kyllä mä agin jo laskisin jonkin asteiseksi urheiluharrastukseksi, joutuu siinä itsekin sen verran paljon liikkumaan ;)

Vierailija

Mä en oo mikään kovin aktiivinen liikkuja. Käyn koirien kanssa lenkillä, ratsastan joskus ja tanssin (en kuitenkaan käy missään ratsastus-tai tanssitunneilla).

Vierailija

Yritän nykyään käydä säännöllisesti ulkona kävelemässä 1-2h lenkkejä. Tilasin myös stepperin nyt Anttilasta kotiin, että tavoitteena olisi sitä käyttää aina telkkaria katsellessa. Saa nähdä jääkö se nurkkaan pölyyntymään vai miten pitkään sitä jaksaa. Onko teillä kokemuksia steppereistä, onko niistä mitään apua?

Vierailija

Mulla on stepperi, siis sellaen laite. Mielestäni se on kyllä tosi tehoton, reisiin se vähän ottaa, ei muuta. Täytyy kyllä siis sanoa, että en suosittele, ei ole mitään apua ainakaan mulle. Eikö sen voi vanilla palauttaa, jos et pidäkään?

Mä käyn SATS:illa jumppatunneilla, kohta alkaa BodyPulse ja Stretching:)

Vierailija

Treenaan 3-4 krt viikossa taekwondoa ja sen lisäksi ajan ja kunnon ja säiden salliessa juoksen 1-2 pienehköä lenkkiä viikoittain.

Itse en oikein perusta tosta stepperistä ja kuntopyörä ja juoksumatto menevät kyllä samaan sarjaan. Mun mielstä niillä liikkuminen puolikin tuntia on ihan hirvittävän tylsää, mieluummin meikäläinen lenkkeilee ulkona että ees maisemat vaihtuu.;)
Toisaalta treeneissä oon tietty tottunut siihen että koko ajan tapahtuu ja tylsää ei tule, joka saattaa olla syy siihen ettei sitten jaksa keskittyä kun suurempia virikkeitä ei ole..

Löysin eilen tällaisen hauskan sivun, kannattaa vilkaista treenivinkkejä näin kesän korvilla ;) :

http://www.haat.fi/artikkeli.shtml/890978?kauneus

Ja ei kun kroppaa muokkaamaan..

Vierailija

Yliopistolla kun on kaikennäköistä liikuntaa tarjolla, niin harrastan viikon aikana vaikka mitä ja kokeilen aina uusia lajeja mahdollisuuksien mukaan, kun on aikaa. Eniten kyllä harrastan erilaisia tansseja. Kesäisin juoksen, teen lihastreeniä ja käyn tanssimassa.

Vierailija

Tanssin balettia kolme neljä kertaa viikossa ja sen lisäksi pyöräilen etenkin kesäisin. Tekisi mieli aloittaa jokin uusi liikuntaharrastus, koska vaikka rakastan balettia, välillä tekisi mieli jotain toisenlaista, ehkä jotain hiukan "rennompaa" tanssia. Tai ehkä jotain ihan muuta :) Kun vaan osais päättää...

Vierailija

Koiran kanssa käyn lenkillä 3-4 kertaa päivässä, lenkin kesto vaihtelee puolesta tunnista puoleentoista tuntiin. Sen lisäksi jumppaan pari kertaa viikossa ja kerran viikossa käydään koiran kanssa agilitytreeneissä, mutta ollaan niin aloittelijoita vielä, että ei sitä oikein liikunnaksi voi ainakaan minun osaltani kutsua :D Ehkä sitten, kun ollaan kisakunnossa ;)

Vierailija

Juoksulenkkejä tulee tehtyä kun töltä ja miehekkeeltä kerkiän. SItten koiranki kanssa käyn kävelyllä silloin tällöin kun oon kotona.

Vierailija

Body pumppia noin 2kertaa viikossa.. Sitten aloitin uuden harrastuksen chi ball (mielen ja kehonhallinta) Tykästyin kovasti tähän lajiin.. tulee myöskin käveltyä..

Vierailija

Itse harrastan lentopalloa. Käyn n. 4-5 kertaa viikossa reenailemassa plus tuohon päälle pelit ja turnaukset.
Joskus jos ehtii niin käyn myös lenkillä. :)

Vierailija

Harrastan 2-4 krt viikossa erilaisia jumppia, ihan sen mukaan, miten ehtii.
Potkunyrkkeilyyn on kyllä päästävä, ja harmittaa koko loppuviikon, jollei ole tunnilla.
Lisäksi tietty hyötyliikuntaa ja fiiliksen mukaan lenkille/pyöräilyä.

Vierailija

Aloitin juuri tässä syksyllä spinningin. Käyn siellä yleensä kerran viikossa. Lisäksi teen kotona kaikenlaisia lihaskuntoliikkeitä sekä säiden salliessa ja silloin kun ehdin käyn lenkkeilemässä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat