Kirjeenvaihto?

Vierailija

Vieläköhän ihmiset harrastavat kirjeenvaihtoa? Olen itse 27v mieshenkilö ja olen viime aikoina miettinyt että olisi mukava keskustella asioista hieman syvällisemmin. Harrastin kirjeenvaihtoa paljonkin joskus 10 vuotta sitten, mutta kiitokset netin ja kännyköiden se on jäänyt...Tuntuu että netin kautta keskustellessa kaikki jää paljon pinnallisemmaksi, eikä yksityisyys ole aina taattua. Jos täältä löytyy muita samalla tavalla ajattelevia niin laittakaapa postia tulemaan. Osoite löytyy profiilista.

Kommentit (3)

Vierailija

Kirjekavereille kirjoittelu on todella mukavaa puuha. Itseltä näitä kavereita löytyy muutama. Ulkomaalaisia kylläkin, mutta sehän siitä ainakin omasta mielestäni tekee hauskaa. Hyviä kirjekavereita löytyy osoitteesta penpaslnow.com :) ensin lähetetään emailia ja sitten jossakin vaiheessa siirrytään paperikirjeisiin. Toulta nettisivulta löytyy myös suomalaisia.

Vierailija

Mä kirjottelen vieläkin kirjeitä yhden mun lapsuudenystävän kanssa. Ollaan kirjoteltu siitä saakka, kun pienenä muutin toiselle puolelle kaupunkia. Kirjeitä tosin ei tule enää kiireiden takia kovin usein läheteltyä, mutta välillä kuitenkin:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat