ekan kerran jälkeen vuotoa monta päivää??

Vierailija

onko ihan normaalia, että ekan kerran jälkeen vuodan satunnaisesti verta monta päivää? :o vai onko kyseessä jokin pahempi homma? onko mahdollista, että jokin sisällä on repeytynyt tms..? kokemuksia kellään? haluan, että tää loppuu!menkat ei oo kyseessä.

Kommentit (6)

Kepa
Seuraa 
Liittynyt7.5.2009

Jos se on vaan tiputtelua niin sitten pitäisin sitä vielä ihan normaalina, jos ei viikkoon ole loppunut niin menisin käymään lääkärillä.

Jos on oikeasti vuotoa niin sitten parempi käydä varmistamassa lääkärillä :)

Vierailija

Syötkö pillereitä? Ne voivat aiheuttaa tuollaista pientä tiputtelua. Vaikea kyllä kuvitella mikään olisi "repeytynyt" sisällä, jollei ole kipuja!

Vierailija

mulla tuli kans muutaman päivän ekan kerran jälkeen, mut kyllä se siitä loppui... veikkaan että minulla ainakin se johtui niistä pillereistä.. mutta vielä ainakin hengissä ollaan että tuskin mitään vakavampaa :D

Vierailija

Mulla kans ekan kerran jälkeen oli tiputtelua monta päivää, ja monta kertaa ekan kerran jälkeenki tuli verta. En usko että on mitenkään epänormaalia, ellei sitte vuoda enemmänki.

Vierailija

Ekan kerran jälkeen normaalia että tiputtelee. :) Itselläni oli aivan sama homma. Kyllähän sitä säikähti mutta normaalia se on.

:3

Juu mullaki teipputeli eka kerra jälkee, ja eka iha paniikis mut sit frendi sano et silki oli eka kerra jälkee tiputtanu ni en si mitää pahempaa paniikkii saanu :3 ite ku tämmösen neljätoistvuotiaan oli eka kerta ni kaikki maholliset syyt vere vuotoo piti käyä läpi XD

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat