hammaskorusta

Vierailija

hei ihmiset joilta kyseinen koru löytyy! itse haluaisin hammaskorun ja olen haaveillut siitä jo jonkin aikaa. kertoisitteko kumminkin että paljonko korun laitto maksaa ja pitääkö se itse käydä ostamassa ja mistä? muukin tieto kiinnostaa:)

Kommentit (9)

Vierailija

mulla kerkes olemaan hammaskoru joku nelisen vuotta ennenkun se sitten sellasen pienen "koluksen" johdosta lähti irti. kävin hakemassa sen itse korun ihan kultasepänliikkeestä ja sen jälkeen soitin hammaslääkärille ja kysyin että laitetaanko teillä hammaskoruja. Varasin siitä sitten sen "kiinnitys"ajan =). Muistaakseni se koru makso jotain 10e ja se laitto oli varmaan sen parikymppiä ainakin.

Vierailija

Mulla on ollu hammaskoru joku kahdeksan vuotta. Sain sen lahjaksi, mutta kultasepänliikkeestä niitä saa. Netistäki vois saada tilattua. Laiton sain ilmaiseksi, kun menin isoäitini kanssa hänen hammaslääkäriajallaan. Ihan hyvin on pysyny, tykkään siitä kovasti! Mulla on tollanen kultanen tähti. Jos lähtee joskus irti, niin ostan jonkun, missä on pieni timantti.

Vierailija

Mulla on kohta 7 vuotta ollu hammaskoru. Itse korun sain lahjaksi ja kiinnitys maksoi sillon 40€ (yksityisellä) ja mulla ainaki oli vuoden takuu, että jos irtoaa niin laittavat ilmaiseksi uudestaan. Mutta kaverilla taas pysy alle vuoden, laittoi kyllä ihan eri paikassa sen ku minä, eikä ollu mitään takuuta.

Vierailija

juu se on ihan iisi juttu tää hammaskoru, koru liikkeestä hakee korun ja varaa ajan hamppilääkäriin. se on siinä :) ku ne laittaa sen kiinni ni siinä menee ehkä 10min.

mulla on ollu jo monta vuotta koru ja on kyllä pysynny. koru oli aika kallis mut se laitto tais olla jonku 15€ :)

Vierailija

Mulla on ollut koru nyt 5 vuotta ja ihan koruliikkeist niitä saa. Halvimmat on jotai 6 €. Korun laitto maksoi mulle 35 €. Rippuu ihan paikasta.

Vierailija

Mä laitoin hammaskorun joskus yläasteella. Korun ostin koruliikkeestä, hintaa en nyt muista mut ei tainnu montaa euroa olla. Paikalleen laiton hintaakaan en muista :D
Paikallaan se pysy 6vuotta ja sillon suunnittelin että laittasin uuden mutta ei oo tullu vieläkään laitettua.
Sillon mulla on kultanen tähti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat